Isola Skrevet 21. april 2005 #21 Skrevet 21. april 2005 Jeg har alltid vært litt "glad i" Marion.... Ta en avstemming da vel! :D
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. april 2005 #22 Skrevet 21. april 2005 hvordan sitter armene på Kirby? er de liksom tynnere en marion?
ikka2011 Skrevet 21. april 2005 #23 Skrevet 21. april 2005 Er chiffon på begge to trur eg..... er litt vondt å si ut fra bilder.....
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. april 2005 #24 Skrevet 21. april 2005 tror jeg vil ha marion! liker den best egentlig...
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 #25 Skrevet 21. april 2005 ...og jeg som akkurat skulle til å si at jeg ville gått for Kirby! På meg virket det som om DET var KJOLEN...det var jo den aller første du skrev om, og det er den som skiller seg mest ut, og er minst vanlig av de kjolene, selv om Marion også er fin... Jeg er bare ikke så glad i de ermene. Men smaken er som baken, og det er nettopp det som er så flott - så blir vi slettes ikke like, men flotte alle sammen! :-) Har bare god erfaring med brudeshop selv. Kjøpte aldri brudekjole der, men kjøpte en selskapskjole. Og det var ordentlig flott kvalitet - bare at hun klarte å bestille feil farge! Litt leit akkurat det, men hun gjorde veldig godt opp for seg! Bare dobbeltsjekk når du får bestillingbekreftelse!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. april 2005 #26 Skrevet 21. april 2005 nei marion var 1 valg. jeg så kirby kjolen her på forumet at noen skulle ha den, derfor begynnte jeg å dvele! når jeg så det bilde av den. armene hang og slang på str.10, så de chiffonarmene blir vel redusert i størelse de også skal en tro? så alle er fornøyd med at det blir en duplikat? samme stoff vel?
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 #27 Skrevet 21. april 2005 Åh, da har jeg bare blandet litt! :oops: *s* Uansett, det viktigste er jo at du blir strålende fornøyd med valget! Skal ha en duplikat selv jeg (tror jeg), så har ingenting å si på det - får denne sydd etter mål i Kina, MS-fabrikken! Tror det blir helt kjempe! :-)
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 #29 Skrevet 21. april 2005 nei marion var 1 valg. jeg så kirby kjolen her på forumet at noen skulle ha den, derfor begynnte jeg å dvele! når jeg så det bilde av den. armene hang og slang på str.10, så de chiffonarmene blir vel redusert i størelse de også skal en tro? så alle er fornøyd med at det blir en duplikat? samme stoff vel? Ermene, som kjolen, blir nok mindre med størrelsene. Og den sys nok i samme stoff. Du får bare presisere at du ønsker organza overlay og i den fargen du ønsker, det være seg ivory eller diamond white mm...
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. april 2005 #30 Skrevet 21. april 2005 oki, får ta kvellen her, liten gutt har mareritt! skrives imorgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå