Gjest Miss.Chanel Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 Igår prøvde jeg marion kjolen i str.10, den var Altfor stor!!! de snurpa skikkelig snøringen helt inn, likevel satt den dårlig! jeg må vist ha str.6 ! jeg finner ikke en eneste kjole i den størrelsen brukt! tenkt på marion evt. kirby kjolen. noen her som kan hjelpe meg? ringte house of brides i danmark, men blir jo mye dyrere enn brukte. bare 4 mnd igjen nå! jeg er 161cm og veier ca 50, er vist veldig smal i livet. huff, helt håpløst dette her!
Nuwanda Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 Hei, Legg inn forespørsel på www.bryllup.dk/forum under "bazaren" om noen har å selge. I tillegg finnes det en god "bruktsalgsavis" på internett i danmark som heter "den Blå avis".. www.dba.dk -. kanskje noen der som kan hjelpe deg. Lykke til
Gjest Miss.Chanel Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 venter telefon fra house of brides nå, de skulle prøve å få tak i den marion i str.6 håper de klarer det! hvordan er det med dansk moms om jeg henter den? noen som har kjøpt kjole der?
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 Jeg har bestilt et dublikat hav kjolen kirby, av brudeshop.com dei hadde ikke størellsen min.... tror dei hadde små størellser....... (er 18) ny orginal koster 8100. og duplikat etter mine mål... 5100....
ikka2011 Skrevet 20. april 2005 #5 Skrevet 20. april 2005 Jeg har bestilt et dublikat hav kjolen kirby' date=' av brudeshop.com dei hadde ikke størellsen min.... tror dei hadde små størellser....... (er 18) ny orginal koster 8100. og duplikat etter mine mål... 5100....[/quote'] Dette var meg! Snakk me Elisabeth på Brudeshop.com.... 5100 er nesten brukt pris
Nuwanda Skrevet 20. april 2005 #7 Skrevet 20. april 2005 venter telefon fra house of brides nå, de skulle prøve å få tak i den marion i str.6 håper de klarer det! hvordan er det med dansk moms om jeg henter den? noen som har kjøpt kjole der? Loven sier vel at du kan slippe å betale den danske momsen og så betale norsk moms når du tar den inn i norge. Hvordan det rent praktisk skal foregå er jeg ikke sikker på. OBS-danske moms er på 24-eller 25% som i Norge.
ikka2011 Skrevet 20. april 2005 #8 Skrevet 20. april 2005 men blir det like bra? Den blir nett lik! sydd av profesjonelle... men har ikke merket Maggie sottero.... og ikke sertivikatet ( http://www.maggiesottero.com/certificate.htm )
TeddyToria Skrevet 20. april 2005 #9 Skrevet 20. april 2005 Kjolene som er duplikater sys ofte av de samme som syr for MS, Pronovias, Demetrios m,fl...grunnen til at det blir så billig, er rett og slett fordi kjolene mangler merkelappen...akkurat som Levi´s bukser mm. Men kvaliteten er ofte akkurat den samme! Du kan jo prøve deg på eBay også - der selger de ofte brukte og nye kjoler til en goood pris og små størrelser. Sender de som gave, slipper du toll/moms!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 20. april 2005 #10 Skrevet 20. april 2005 ok, takk! har sendt forespørsel ang. det nå.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #11 Skrevet 21. april 2005 venter telefon fra house of brides nå, de skulle prøve å få tak i den marion i str.6 håper de klarer det! hvordan er det med dansk moms om jeg henter den? noen som har kjøpt kjole der? Min kjole er derfra. Jeg hentet kjolen fysisk i Danmark, sa at jeg ikke skulle betal moms for den i butikken (de trakk fra denne kostnaden) og "smuglet" den inn i landet. Min MS Celeste som koster 15.900NKK betalte jeg 6.500DKK for. Bra deal om du spør meg!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. april 2005 #12 Skrevet 21. april 2005 de fikk ikke tak i verken marion eller kirby str.6 i house of brides. jeg har jo annonser overalt og fått svar fra noen som har str.10, de skriver pga. snøringen at den passer str.36, det er helt feil! jeg kjørte langt får å prøve str.10, men som sakt den hang og slang enda den var snurpet helt inn, og det blir ikke pent! er litt missvisende alle annonser at de skriver den passer str.36 synes jeg. for det gjør den ikke, kan tenkes den passer 38 og opp til 40/42. 8 blir for stort det også da tenker jeg, må ha 6. venter på svar fra brudeshop. ringte kristins brudeshop nå, de hadde en igjen av kirby i str.6 , men 10.000; blir for dyrt for meg
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 #13 Skrevet 21. april 2005 Men hvor langt unna bor du fra Kristins da? Kanskje du kunne dratt innom der for å prøve str. 6!? Så du er sikker på at det er str. 6 du skal ha - det er jo en del cm det skiller på hver størrelse, mellom 5 og 10...og det er jo ikke noe pent hvis snøringen blir for bred heller da, spør du meg!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. april 2005 #14 Skrevet 21. april 2005 nei, jeg må ha 6. jeg har skrevet ut size tabellen til maggie sottero, jeg er str.6 på prikken! jeg har kansje et par cm større brystvidde, men det er jo snøring. jeg bor i tønsberg, så ca halvannen time unna kristins. men....de hadde bare en kirby i str.6 igjen og viss den sitter perfekt blir det vanskelig å dra derfra uten den.... og jeg KAN ikke bruke så mye penger! jeg får sikkert solgt den etter august, men har ikke 10 tusen sånn i handa akurat nå! enda det frister fælt å bli ferdig på en måte.
Trampe Skrevet 21. april 2005 #15 Skrevet 21. april 2005 jeg har skrevet ut size tabellen til maggie sottero, jeg er str.6 på prikken! Hvor fant du den hen?
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. april 2005 #16 Skrevet 21. april 2005 www.bridesave.com må lete litt, velg en kjole så trykk på size chart
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. april 2005 #17 Skrevet 21. april 2005 Dette var meg! Snakk me Elisabeth på Brudeshop.com.... 5100 er nesten brukt pris Nå har jeg snakket med henne på brudeshop og jeg går for en duplikat, koster 5000; blir jo like fin uten "merkelapp"! er det flere her som har noen erfaring fra dette stedet og de kjolene, evt. andre typer derfra.
ikka2011 Skrevet 21. april 2005 #18 Skrevet 21. april 2005 Nå har jeg snakket med henne på brudeshop og jeg går for en duplikat, koster 5000; blir jo like fin uten "merkelapp"! er det flere her som har noen erfaring fra dette stedet og de kjolene, evt. andre typer derfra. Den blir like fin uten "merkelappen", har bare høyrt positive meininga om brudeshop jeg,...... vi liker samme sort kjoler vi!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. april 2005 #19 Skrevet 21. april 2005 kjempetakk til deg for det tipset (og tips fra andre) ja , men jeg er ikke 100% sikker om jeg skal ta marion eller kirby? hmmm..... hva mener dere?
ikka2011 Skrevet 21. april 2005 #20 Skrevet 21. april 2005 Jeg liker best Kirby! For den skal jeg ha! men Marion er fin den og..... stil rene begge to......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå