Gå til innhold

Han har potensproblemer - og trekker seg unna!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater nå har en liten penis som ikke blir ordentlig stiv. Når vi koser før sex, virker det som han er opphisset, men penis er fortsatt helt slapp. Med litt runking fra min side blir den halvstiv nok til at vi kan ha sex, og da kommer han.

Jeg har aldri opplevd å kose og ha sex med en som ikke blir helt hard. Har ikke nevnt det for han, og han har heller ikke sagt noe. Men jeg antar jo at dette er noe som kanskje plager han. Sist gang vi møttes kunne han plutselig ikke sove over likevel, og det virker som han er blitt litt mer reservert. Lurer på om det kan være «potensen» hans som gjør dette. Er det noe håp om at han kan få tilbake potensen? Og hvordan kan jeg takle det best hvis han trekker seg unna på grunn av dette?

Det er snakk om en mann i slutten av 30-årene som er i svært god fysisk form.

Anonymkode: ad8a9...b4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prestasjonsangst. Ikke forvent at en med liten penis skal klare å prestere. Finn noe bedre. 

Anonymkode: 69429...f6e

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Prestasjonsangst. Ikke forvent at en med liten penis skal klare å prestere. Finn noe bedre. 

Anonymkode: 69429...f6e

Wow! Tror du virkelig at dette hjelper?

Om det er snakk om prestasjonsangst, så er det sikkert lurt å prate litt direkte med han om dette. Om det er potensen som er problemet, finnes det medisiner som hjelper. Unngår man å snakke om det, blir det i alle fall ikke bedre. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Potensproblemer - trekker seg unna😂.

Damn right it does😂

Anonymkode: 60b19...05e

Skrevet

For min del tenker jeg at selv om det kan oppleves kleint med en samtale om saken, så er det ofte det beste på sikt om du vil løse problemet. Dette burde jo helst gjøres i en setting der sex ikke er i konteksten f.eks ved et måltid eller bare når man er sammen på ettermiddagen. Det handler jo om hvordan du tilnærmer deg det siden det sikkert oppleves som et stort problem for han, men man kan liksom ikke bare skyve det under teppet heller. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville tippet på prestasjonsangst. Helt vanlig, stor eller liten kuk. Da jeg traff mannen min, skjedde det samme (og han har av de større pikkene). Klart det er litt kleint, men jeg tok ganske raskt sjansen på å prate og spørre litt - og sa samtidig at dette ikke gjorde meg noe (hvilket det ikke gjorde, hadde litt prestasjonsangst sjøl!) Betrygget ham om at det viktigste var at vi hadde det deilig, ikke "innogut"sex. Så jeg ba ham legge tanken på penetrering litt unna, bare nyte sug , kos, hud og nærhet - ikke engang at han skulle komme.

Det hjalp - og kuken har stått som en påle nesten hver kveld nå i 12 år.

Anonymkode: 564a5...b6e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...