Gå til innhold

Bilstol til treåring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen gode anbefalinger? Gjerne en som vendbar( om det finnes)

Anonymkode: 157b9...9ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor er ungen ? De vendbare er vel kun til 19 kg. Det kan jo være snaut til en på 3

Anonymkode: 43c30...6f2

AnonymBruker
Skrevet

Min 3 åring er 14-15 kg 

Anonymkode: 157b9...9ae

Skrevet

Besafe izi plus👍🏻

Skrevet

Britax Max-way.

Du bør ikke kjøpe vendbart, for de bør ikke sitte forovervendt med 5-punkts-sele. Ha barnet bakovervendt til hun kan sitte i beltestol. Vi snudde ved 5-6-årsalderen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med britax max-way plus. Han er 5,5år og har fortsatt ok plass der. Er også lett å montere stolen litt utpå setet slik at barnet får greit med benplass hvis de ønsker det. 

Vendbart som i kombinert bakover- og forovervendt er sterkt frarådet. Hvis du tenker på at det skal roteres mot døren, så varer de bare til 18kg, og da er barnet for lite for å snus fremover uansett. 

Anonymkode: e466e...ef6

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor er ungen ? De vendbare er vel kun til 19 kg. Det kan jo være snaut til en på 3

Anonymkode: 43c30...6f2

3 åring på 19 kg? Ja fa er det i så fall en SVÆR 3 åring

Anonymkode: e88db...d19

AnonymBruker
Skrevet

Etter at venninnen min sin datter døde i en ulykke hvor hun satt fremovervendt har jeg blitt over middels interessert i bilstoler og sikkerhet.

Hvis du tenker på en bilstol som kan brukes begge veier er dette sterkt frarådet da stolene ofte er tunge og egner seg ikke godt i en kollisjon fremover.

Selv har jeg en Britax MaxWay plus til 5 åringen (115 cm og 22 kg) og Cybex Sirona til 2,5 åringen (dette må byttes ut nå fordi det er så trangt). 5 åringen sitter veldig godt i en Nissan Leaf. Good plass til beina. 

Anonymkode: 48833...387

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...