Gå til innhold

Noen i Oslo som fikk barnehageplass i 1. Opptaksrunde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser de sier at de har tekniske problemer og at «enkelte» som har fått plass ikke har fått beskjed enda. Men ingen jeg vet om har fått plass, lurer på hvor mange det gjelder...?

Anonymkode: 1add5...aa8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen anelse om hvor mange det gjelder.. Vi venter enda vi også! Noen har fått plass, men virker som en god del venter enda.. Problemet er jo at man ikke vet om man får tilbud nå eller om man er en av de som må vente til neste tilbudsrunde i mai. Jeg skal sjekke igjen etter kl 12 i dag. Følg med på Facebook (barnehageplass i Oslo), der oppdaterer de når alle tilbud er sendt ut. Har du ikke fått svar i tilbudsportalen til kommunen da, så er du en av de som må vente til neste runde. Krysser fingrene! 

Anonymkode: 74c62...779

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen anelse om hvor mange det gjelder.. Vi venter enda vi også! Noen har fått plass, men virker som en god del venter enda.. Problemet er jo at man ikke vet om man får tilbud nå eller om man er en av de som må vente til neste tilbudsrunde i mai. Jeg skal sjekke igjen etter kl 12 i dag. Følg med på Facebook (barnehageplass i Oslo), der oppdaterer de når alle tilbud er sendt ut. Har du ikke fått svar i tilbudsportalen til kommunen da, så er du en av de som må vente til neste runde. Krysser fingrene! 

Ja, er så spent! Vi fikk ikke tilbud om plass før 3. Runde sist, men denne gangen har vi snakket med en barnehage som har lovet oss plass, så jeg var då sikker på at vi fikk på 1. Runde nå...

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er så spent! Vi fikk ikke tilbud om plass før 3. Runde sist, men denne gangen har vi snakket med en barnehage som har lovet oss plass, så jeg var då sikker på at vi fikk på 1. Runde nå...

Fått svar enda? 🙈 Ser de har tekniske problemer IGJEN! Blir smågal av dette.. 

Skrevet

Ca 50 % har ikke mottatt tilbudene sine enda. 

Jeg jobber i barnehage og hos oss sendes det ut tilbud sakte men sikkert.. det går voldsomt treigt. 

Vi har lagret tilbudene, men dere foreldre har ikke tilgang til å se at tilbudene er lagret. 

Skrevet

Vi bor i Oslo og har blitt tildelt plass, 2 plass i søknaden. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fått svar enda? 🙈 Ser de har tekniske problemer IGJEN! Blir smågal av dette.. 

Ja, jeg fikk!🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Rett etter jeg skrev her sist. 

Ja man blir gal av å vente! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I fjor fikk vi plass i første runde, men det kom ikke før 17.30 på ettermiddagen den dagen svarene kom! Og jeg sjekket MANGE ganger! 

Anonymkode: 717bb...c9e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg fikk!🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Rett etter jeg skrev her sist. 

Ja man blir gal av å vente! 

Nå har vi også fått, i samme barnehage som storebror 😀 fy søren nå er jeg letta 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg (barnet mitt) fikk plass, fikk beskjeden i første runde kl 8, 10. April 😍 Fikk andrevalg, men det spiller ingen trille, er superhæppy!

Anonymkode: 3a376...568

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...