AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 Ser de sier at de har tekniske problemer og at «enkelte» som har fått plass ikke har fått beskjed enda. Men ingen jeg vet om har fått plass, lurer på hvor mange det gjelder...? Anonymkode: 1add5...aa8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 Ingen anelse om hvor mange det gjelder.. Vi venter enda vi også! Noen har fått plass, men virker som en god del venter enda.. Problemet er jo at man ikke vet om man får tilbud nå eller om man er en av de som må vente til neste tilbudsrunde i mai. Jeg skal sjekke igjen etter kl 12 i dag. Følg med på Facebook (barnehageplass i Oslo), der oppdaterer de når alle tilbud er sendt ut. Har du ikke fått svar i tilbudsportalen til kommunen da, så er du en av de som må vente til neste runde. Krysser fingrene! Anonymkode: 74c62...779
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #3 Skrevet 11. april 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen anelse om hvor mange det gjelder.. Vi venter enda vi også! Noen har fått plass, men virker som en god del venter enda.. Problemet er jo at man ikke vet om man får tilbud nå eller om man er en av de som må vente til neste tilbudsrunde i mai. Jeg skal sjekke igjen etter kl 12 i dag. Følg med på Facebook (barnehageplass i Oslo), der oppdaterer de når alle tilbud er sendt ut. Har du ikke fått svar i tilbudsportalen til kommunen da, så er du en av de som må vente til neste runde. Krysser fingrene! Anonymkode: 74c62...779 Ja, er så spent! Vi fikk ikke tilbud om plass før 3. Runde sist, men denne gangen har vi snakket med en barnehage som har lovet oss plass, så jeg var då sikker på at vi fikk på 1. Runde nå... Anonymkode: 1add5...aa8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #4 Skrevet 11. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, er så spent! Vi fikk ikke tilbud om plass før 3. Runde sist, men denne gangen har vi snakket med en barnehage som har lovet oss plass, så jeg var då sikker på at vi fikk på 1. Runde nå... Anonymkode: 1add5...aa8 Fått svar enda? 🙈 Ser de har tekniske problemer IGJEN! Blir smågal av dette.. Anonymkode: 74c62...779
kakapo Skrevet 11. april 2019 #5 Skrevet 11. april 2019 Ca 50 % har ikke mottatt tilbudene sine enda. Jeg jobber i barnehage og hos oss sendes det ut tilbud sakte men sikkert.. det går voldsomt treigt. Vi har lagret tilbudene, men dere foreldre har ikke tilgang til å se at tilbudene er lagret.
Whateverusay Skrevet 11. april 2019 #6 Skrevet 11. april 2019 Vi bor i Oslo og har blitt tildelt plass, 2 plass i søknaden.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #7 Skrevet 11. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fått svar enda? 🙈 Ser de har tekniske problemer IGJEN! Blir smågal av dette.. Anonymkode: 74c62...779 Ja, jeg fikk!🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Rett etter jeg skrev her sist. Ja man blir gal av å vente! Anonymkode: 1add5...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #8 Skrevet 11. april 2019 I fjor fikk vi plass i første runde, men det kom ikke før 17.30 på ettermiddagen den dagen svarene kom! Og jeg sjekket MANGE ganger! Anonymkode: 717bb...c9e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #9 Skrevet 11. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg fikk!🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Rett etter jeg skrev her sist. Ja man blir gal av å vente! Anonymkode: 1add5...aa8 Nå har vi også fått, i samme barnehage som storebror 😀 fy søren nå er jeg letta 😅 Anonymkode: 74c62...779 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #10 Skrevet 11. april 2019 Jeg (barnet mitt) fikk plass, fikk beskjeden i første runde kl 8, 10. April 😍 Fikk andrevalg, men det spiller ingen trille, er superhæppy! Anonymkode: 3a376...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå