Gå til innhold

Bolig i Rakkestad / Østfold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som er fra Rakkestad ? Synes prisene på bolig der er så billig at det er litt merkelig? Har 2 barn og skal flytte fra Akershus til Østfold og tenker at i Rakkestad var prisene veldig lave. Noen tips om plassen ? 

Anonymkode: 57a6b...08f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stedet gud glemte og fanden forlot..?

Neida, men ikke langt unna. Jeg er ikke derfra, men har bodd mange år i Østfold. Rakkestad er ett av stedene jeg ville styrt unna. Det er veldig mange fine plasser der, ordentlig idyllisk, men det er jo en grunn til at boligprisene er så lave. Det er bondsk og harry der, rett og slett. 

Skulle jeg vurdert Østfold igjen måtte det blitt Spydeberg. Litt mer sentralt, og ikke så harry. Eller Tomter i Hobøl. Det begynner faktisk også å bli ok. Nærheten til Ski og Oslo trekker veldig opp.

Anonymkode: d8b12...15a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stedet gud glemte og fanden forlot..?

Neida, men ikke langt unna. Jeg er ikke derfra, men har bodd mange år i Østfold. Rakkestad er ett av stedene jeg ville styrt unna. Det er veldig mange fine plasser der, ordentlig idyllisk, men det er jo en grunn til at boligprisene er så lave. Det er bondsk og harry der, rett og slett. 

Skulle jeg vurdert Østfold igjen måtte det blitt Spydeberg. Litt mer sentralt, og ikke så harry. Eller Tomter i Hobøl. Det begynner faktisk også å bli ok. Nærheten til Ski og Oslo trekker veldig opp.

Anonymkode: d8b12...15a

OK forstår. Da er Rakkestad utelukket om det er slik. Frister mest med Fredrikstad da det er den desidert beste plassen i Østfold men prisene er høye der, men det er vel en grunn til at dem er det.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med ab over. Rakkestad er ikke å anbefale, det er totalt dødt. Det er en grunn for de lave prisene. Selv bor jeg i Sarpsborg. Bra her, men vi bor utenfor byen. Liker det best. 

Anonymkode: d8cd1...d6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ikke til Rakkestad annet enn at jeg har kjørt gjennom der en gang eller tre. Men skulle du bodd i Østfold, er jeg enig med AB over her. Bo langs toglinja, da er det mye lettere med kollektivt. Skal du bo i Rakkestad må du kjøre til Mysen for å ta toget. (Det går vel et par tog til Rakkestad i døgnet, men det er svært få.) Jeg har bodd i Spydeberg, veldig fin plass. Men det begynner å bli dyrt her også, men det kommer jo selvsagt ann på størrelsen. 

Anonymkode: c3634...5e8

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

OK forstår. Da er Rakkestad utelukket om det er slik. Frister mest med Fredrikstad da det er den desidert beste plassen i Østfold men prisene er høye der, men det er vel en grunn til at dem er det.

Råde👌🏻 Vi bor der, kort vei til både moss og fredrikstad, samt grensen. Turstier rett ut i flott natur. Elsker hjembygden vår😃

Anonymkode: 18df1...4c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...