-LykkeLiten- Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 Kan jeg jobbe innen barnevernsektoren med en bachelor i pedagogikk og erfaring fra skole? Eller må jeg gå videre innen psykologi og barnevern? Jeg har tenkt å gå videre uansett om jeg får sjanse, men tenker i mellomtiden.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 Ja det kan du. Har selv jobbet i bv (sosionom) og hatt kolleger med den bakgrunnen du har. Anonymkode: a5dda...dac
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #3 Skrevet 11. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det kan du. Har selv jobbet i bv (sosionom) og hatt kolleger med den bakgrunnen du har. Anonymkode: a5dda...dac Hvordan likte du jobben? Anonymkode: 1ab90...987
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #4 Skrevet 12. april 2019 Barneverntjenestene søker med spesifikt etter «rene» barnevernspedagoger. Anonymkode: 123ae...051
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #5 Skrevet 12. april 2019 Kompetansekravene i barnevernet kommer til å øke, man må kunne barnevernloven, om tilknytning ol. Du kan kanskje jobbe på institusjon innen barnevernet som miljøpersonell, men ikke som saksbehandler. Anonymkode: 69cb3...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå