Gå til innhold

Kvinner 25-35: Hvor kjøper dere penkjoler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i flere brylluper/selskaper ila. våren, sommeren og høsten, og jeg trenger noe nytt å ha på meg. Etter å ha bladd  rundt på Zalando i evigheter, har jeg innsett at jeg helst vil i en fysisk butikk og titte, men jeg har ikke handlet klær på evigheter, så jeg er litt "lost". Hvor pleier dere på min alder å gå når dere trenger kjoler? Jeg bor i Oslo, hvis det er av betydning.

Anonymkode: 675df...2fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler nesten alt på Zalando. Men vet Floyd ofte har noen fine kjoler. Men i Oslo må det da være flere butikker med fine kjoler. 

Jeg pleier bare å bestille 4-5 kjoler på zalando, så sender jeg resten i retur.

Anonymkode: a06d6...d4f

AnonymBruker
Skrevet

Høyer, Steen og strøm, magmalou, ganni 

Anonymkode: d9d10...b0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også veldig glad i Zalando. Bestiller mange kjoler i ulike str. Har vært veldig fornøyd. Men nå bor jeg et lite sted der det ikke er så mange spennende butikker.

Anonymkode: 41520...320

AnonymBruker
Skrevet

Fysisk butikk; Høyer, Steen og Strøm, Frøken Pedersen på Jessheim. 

Men der jeg finner de fineste kjolene som jeg får mest komplementer for er kjolene fra Asos. De har aldri slått feil verken i strl, form, farge eller hvorvidt de er like fine i virkeligheten eller ikke. 

Anonymkode: 723ec...89b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg unngår Floyd med mindre jeg absolutt MÅ handle der. Merker ofte i bryllup at alle i den aldersgruppen vi er i kommer i kjoler derfra. Jeg liker helst å ha på meg noe ikke alle andre har. 

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for svar alle sammen! Jeg pleier også å handle alt på Zalando, derfor jeg har helt mistet oversikt over fysiske butikker. Denne gangen sliter jeg med å finne noe på Zalando, og begynner å få dårlig tid...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fysisk butikk; Høyer, Steen og Strøm, Frøken Pedersen på Jessheim. 

Men der jeg finner de fineste kjolene som jeg får mest komplementer for er kjolene fra Asos. De har aldri slått feil verken i strl, form, farge eller hvorvidt de er like fine i virkeligheten eller ikke. 

Jeg har aldri handlet på Asos, hvordan er det å returnere dit?

Anonymkode: 675df...2fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...