AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 Tror dere det er noen sjanse for at de som drifter denne rett og slett stopper/sletter når man har satt i gang en parkering for å kunne gi bort i stedet? Jeg har to ganger det siste året opplevd at en parkering jeg har startet via appen bare er borte når jeg kommer tilbake til bilen før tiden og skal til å stoppe den. Dette skjedde seinest i går og jeg er 100% sikker på at jeg startet opp, jeg har vært svært nøye med å gjøre det riktig etter første gangen dette skjedde. Anonymkode: 12c52...ae4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 Aldri hendt meg ihvertfall. Hadde du nok penger på kortet da? Anonymkode: d9b51...809 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #3 Skrevet 11. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri hendt meg ihvertfall. Hadde du nok penger på kortet da? Anonymkode: d9b51...809 Definitivt. Anonymkode: 12c52...ae4
Tvist Skrevet 11. april 2019 #4 Skrevet 11. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror dere det er noen sjanse for at de som drifter denne rett og slett stopper/sletter når man har satt i gang en parkering for å kunne gi bort i stedet? Jeg har to ganger det siste året opplevd at en parkering jeg har startet via appen bare er borte når jeg kommer tilbake til bilen før tiden og skal til å stoppe den. Dette skjedde seinest i går og jeg er 100% sikker på at jeg startet opp, jeg har vært svært nøye med å gjøre det riktig etter første gangen dette skjedde. Anonymkode: 12c52...ae4 De som drifter appen er ikke de samme som gir bot, de får heller ingen andel i det. Kanskje det har vært noe i veien med appen? 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #5 Skrevet 11. april 2019 Skjedd meg mange ganger! Avslutt appen og start den opp på nytt så er den der igjen. :) Anonymkode: dc784...8d4
cleangal Skrevet 11. april 2019 #6 Skrevet 11. april 2019 Har brukt appen siden den kom, og aldri hatt problemer. Har du lastet ned den siste oppdateringen som kom for noen dager siden?
TMB Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 Jeg har også opplevd dette, to ganger. Parkeringsvakten var uinteressert i å høre på meg (europark selvfølgelig) så jeg tok det med EasyPark. De kunne ikke se i systemet at noe hadde skjedd, men refunderte meg begge gangene. Dette var dog jobb-kontoen, så det kan hende de yter ekstra service da vi er en ganske stor kunde av de (stor bilflåte).
tdm900 Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 Har aldri hendt de gangene jeg har brukt den. Og det har vært både på parkering hvor en betaler fra første minutt, og der det er 2timer gratis før det går på avgift.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #9 Skrevet 16. april 2019 Dette gjelder ikke easypark, men parklink. På det ene kjøpesenteret i byen så fungerer parlink kjempe fint, og det dukker alltid opp et varsel når jeg kjører inn og bilens registreringsnummer er registrert i systemet. På det andre kjøpesenter skjer det ingenting. Absolutt ingenting. Men nå har jeg aldri vært der mer enn de to gratis timene, så jeg vet ikke hva som skjer om jeg skulle vært der lenger. Anonymkode: 94aec...ce6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #10 Skrevet 16. april 2019 På 11.4.2019 den 7.35, AnonymBruker skrev: Tror dere det er noen sjanse for at de som drifter denne rett og slett stopper/sletter når man har satt i gang en parkering for å kunne gi bort i stedet? Jeg har to ganger det siste året opplevd at en parkering jeg har startet via appen bare er borte når jeg kommer tilbake til bilen før tiden og skal til å stoppe den. Dette skjedde seinest i går og jeg er 100% sikker på at jeg startet opp, jeg har vært svært nøye med å gjøre det riktig etter første gangen dette skjedde. Anonymkode: 12c52...ae4 Bruker ikke den appen, men har en annen parkeringsapp. Den lot seg ikke stoppe etter utkjøring fra området. Den løp i over et døgn til skyhøye beløp, fikk hele parkeringen annulert. Men dette du opplever bør du skriftlig melde inn til de bak appen, slik at du har dokumentasjon på problemet dersom du skulle få bot grunnet manglende betaling. Anonymkode: 55f4c...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå