Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #21 Skrevet 20. april 2005 Trodde "ære og respekt" var et uttrykk fra østkanten jeg...
Gjest Melk Skrevet 20. april 2005 #22 Skrevet 20. april 2005 Jeg synes det er sløsing. Men det blir jo ca litt under 30.000 på hver. I tillegg har de fleste slike busser sponsorer, og noe får man trukket fra når man selger den neste år (de kjøpte den jo for 200.000). Noe av utgiftene blir også spredd litt utover året. Har de råd så værsegod (og det vil jo de fleste som jobber og sparer penger faktisk ha!), men spørs om de har litt vond smak i munnen når de begynner å studere etterpå. Gikk på vgs i samme område for ca 10 år siden, da betale de fleste 3-5.000, så tidene har endret seg ganske bra.
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #23 Skrevet 20. april 2005 Russetiden er så oppskrytt at det er fælt' date=' jeg vet - jeg var russ i fjor. Hadde ikke russebil og festet nesten ikke jeg, syntes det var kjedelig ;-)[/quote'] Grunnen til at du synes det var kjedelig var kanskje fordi du ikke investerte i den ultimate russepenisforlenger. De gutta kommer til å tiltrekke seg masse pene damer og får det nok gøy. Synes det er gøy det med vestkanstsbussene jeg, artig tradisjon.
Gjest Melk Skrevet 20. april 2005 #24 Skrevet 20. april 2005 Ps I Oslo, Asker og Bærum er det ikke vanlig med russebiler, har alltid vært mest busser, ihvertfall siden tidlig 80-tall. Det er busser man i denne delen av landet forbinder med russetiden, så at de vil ha buss ser jeg ikke noe rart i. Kjøper man en billig buss koster den det samme per pers som en bil.
Gjest seroxata Skrevet 20. april 2005 #25 Skrevet 20. april 2005 30000 på hver? hadde fremdeles synes det var for mye å legge i noe så teit som russefeiring! Aldri skjønt det der poenget med morro russ... Jeg tok opp lån på 8000 ei gang, og sitter nå og tilbakebetaler det.. er ikke noe gøy, og det er jo ikke akkurat noen stor sum. de kommer nok til å angre litt på den ja, når feiringa er over..
Gjest Vercetti i.i. Skrevet 20. april 2005 #26 Skrevet 20. april 2005 Damer som tiltrekkes av en harry buss, de tror jeg ikke jeg ville rørt med ildtang
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #27 Skrevet 20. april 2005 Damer som tiltrekkes av en harry buss, de tror jeg ikke jeg ville rørt med ildtang I russetiden er ting annerledes vet du. Fint for damene å henge i den feteste bussen : )
Vercetti Skrevet 20. april 2005 #28 Skrevet 20. april 2005 I russetiden er ting annerledes vet du. Fint for damene å henge i den feteste bussen : ) Jeg gidder ikke engang kommentere den :D
Donnie Darko Skrevet 20. april 2005 #29 Skrevet 20. april 2005 I 2003 var det vel noen som hadde et annlegg verdt 1,2 mill. bussen kom i tillegg.
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #30 Skrevet 20. april 2005 I 2003 var det vel noen som hadde et annlegg verdt 1' date='2 mill. bussen kom i tillegg.[/quote'] Men de leier jo anlegg de kjøper det ikke.
Gjest Melk Skrevet 20. april 2005 #31 Skrevet 20. april 2005 Damer som tiltrekkes av en harry buss, de tror jeg ikke jeg ville rørt med ildtang Mye som er harry i russetiden men som mange synes er ganske gøy allikevel. Kjøre rundt i en buss/bil og frikke øl for eksempel... For ikke å snakke om hva man har på seg og drikker i løpet av tiden.
Nelle Skrevet 20. april 2005 #32 Skrevet 20. april 2005 En av de tøffeste festene jeg noensinne har vært på var en spontan fest på en parkeringsplass lang inn i Telemark. Det var bare jenter der, og det eneste musikkanlegget vi hadde var en sliten kassettspiller som var i den bilen vi tilfeldigvis hadde tilgang på. Vi skrudde på for fullt, åpnet dørene, spratt en kartong pappvin -og hadde det rett og slett jævlig bra hele kvelden/natta. Som sagt en av de tøffeste festene jeg noensinne har vært på. Forøvrig tilsier min erfaring at de spontane festene er de beste, mens de godt planlagte (nyttårsaften, russefeiring etc.) har lett for å bli altfor krampeaktige...
knøtte Skrevet 20. april 2005 #33 Skrevet 20. april 2005 Russebilen vår kostet 11.000,- (fordelt på fem) og gikk som et olja lyn! Og vi hadde det kjempegøy vi!
Diva Skrevet 20. april 2005 #34 Skrevet 20. april 2005 Haha, må bare le. De får selvfølgelig sløse så mye de vil for min del. Men jeg kan saktens mene hva jeg vil om det. Synes det er idiotisk, tullete, hjernedødt og totalt unødvendig. Bor selv i Bærum og vi var sterkt prega av en jævel av en russebuss som susa rundt i strøket mange ganger daglig hele sabla russetida med det mest "fyldige" lydanlegget jeg har hørt. Og masse dårlig musikk (dvs. en dårlig låt som de spelte hele tida). GRØSS OG GRU! ::EvilDiva drømmer om å plaffe løs på lydanlegg med softgun hahahaaaa!::
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #35 Skrevet 20. april 2005 Jeg leste også den kommentaren deres om "årslønna" og tenkte "nei selvsagt ikke pappagutter" :djiiz:
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #36 Skrevet 20. april 2005 For en overraskelse at de er fra Bærum og hevder de ikke er pappagutter Vel, nå vet jeg at 3 av guttene på bildet ikke bor i Bærum, og da jeg hadde kjennskap til familiene til guttene, var de ikke stinn av penger, men ganske ordinære familier med vanlige jobber som bor i ett bra strøk. Elise
Dagoberta Skrevet 20. april 2005 #37 Skrevet 20. april 2005 Vel, nå vet jeg at 3 av guttene på bildet ikke bor i Bærum, og da jeg hadde kjennskap til familiene til guttene, var de ikke stinn av penger, men ganske ordinære familier med vanlige jobber som bor i ett bra strøk. Elise Så 3 av 28 gutter er ikke fra Bærum? I rest my case For det var jo ikke det faktum at de i det hele tatt synes at det er verdt det å bruke 800.000,- på russetida som fikk meg til å tenke ordet pappagutter, neida...
Gjest Melk Skrevet 20. april 2005 #38 Skrevet 20. april 2005 Hun har da ikke sagt at hun vet hvor de andre 25 er fra? Forøvrig : er det noe GALT i å komme fra Bærum? Til opplysning kan jeg nevne at det bor over 100.000 i Bærum, og det er de færreste som er rike. De fleste er faktisk helt normale.
Gjest Bellatrix Skrevet 20. april 2005 #39 Skrevet 20. april 2005 Jepp. Bæringer kan være ålreite de også.
Dagoberta Skrevet 20. april 2005 #40 Skrevet 20. april 2005 Hun har da ikke sagt at hun vet hvor de andre 25 er fra? Forøvrig : er det noe GALT i å komme fra Bærum? Til opplysning kan jeg nevne at det bor over 100.000 i Bærum, og det er de færreste som er rike. De fleste er faktisk helt normale. Hun har kanskje ikke sagt det, men jeg har også lest reportasjen det ligger link til, der holder de ihvertfall til der. Ut over at de har landets styggeste dialekt, er det ikke noe galt i å komme fra Bærum (Dette med dialekten er min personlige mening, ikke noe jeg har tenkt å diskutere videre her, for dem som måtte føle seg mobbet av hva jeg sier). Og tilslutt, joda, søsteren min bor også i Bærum, så jeg vet at det går an for relativt vanlige folk å bo der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå