Gå til innhold

Noen som har anmeldt dickpics?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får dickpics ofte og sexforespørsler av helt fremmede menn! Jeg er gift og har ikke noe sted gitt uttrykk for at jeg er interessert i dickpics eller sexforespørsler! Jeg vet at det regnes som seksuell trakassering når man uoppfordret får det, og det ødelegger faktisk hele dagen min. I perioder har jeg vurdert å stenge min konto i sosiale medier for å unngå det fordi det gjør meg kvalm. Jeg vil ikke logge meg på for å skrive gratulerer til en niese eller se om noen venner har postet noe hyggelig fra en reise, også plutselig få en ekkel våt fremmedmanns penis i fjeset! 

Har noen erfaring med å anmelde dette? 

Anonymkode: 6c71c...7e9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at de er våte?

Anonymkode: 1c240...8fa

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at de er våte?

Anonymkode: 1c240...8fa

Syns det er ubehagelig at du spør fordi da må jeg tenke mere på det, men at noen sender nærbilde av tuppen enten med glans på når de har trekt forhuden tilbake, eller rett etter de har sprutet.  Noe jeg virkelig ikke vil se! Oppfatter det nedverdigende og truende at de presser på meg seksuelle bilder uten forsvarsel og særlig fordi penis i mange sammenhenger blir brukt som et våpen, både i krigføring mot kvinner i krigsrammet land, som voldtekt, og som begrep som beskriver straff eller misnøye "skulle ha straffepult han/henne" "sug kukk!" som skjellsord/trussel og maktdemonstrasjon. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare blokkerer. Gidder ikke lage en sak av en ikke-sak.

At du er gift er helt urelevant. Får du bildene fra en og samme mann, eller fra flere?

Anonymkode: 4b6ac...3ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.supermarie.net/2018/04/23/dickpic-anmeldelsen/ Hun har anmeldt flere. Sakene blir henlagt, men det er likevel veien å gå for å få endring i disse sakene. 

Anonymkode: 5a761...48b

Takk akuratt det jeg trengte å lese! Fra nå av kommer jeg til å anmelde, du har rett, det må til selvom det blir henlagt for å få en endring i disse sakene både juridisk og moralsk med tiden!  
Tar jeg da screenshot av det? Eller blir lagring av disse bildene også ulovlig og går under lagring uten samtykke/spredning? 
Burde vel ha noe form for bevis når jeg anmelder... Det er ikke alle jeg vet fulle identiteten til heller desverre, men kan det være en strategi å late som at man liker det og oppfordre til treff (som de spør om) og på den måten få et telefonnummer som kan kobles til identitet så politiet kan få fatt i de og strammet de litt opp, eller kan det brukes mot meg som bevis fra mennenes side at de kan hevde at jeg var med på flørten før dickpicet kom? Ellers får de jo ikke noe tilsnakk om jeg ikke har full eller riktig identitet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare blokkerer. Gidder ikke lage en sak av en ikke-sak.

At du er gift er helt urelevant. Får du bildene fra en og samme mann, eller fra flere?

Enig i at det ikke er relevant at jeg er gift. Uønsket er uønsket. Men en ikke-sak vil jeg virkelig ikke kalle det! Som skrevet over så brukes penis som våpen og maktdemonstrasjon så det er en alvorlig nedverdigende sak å sende til fremmede eller kvinner som man ikke har en seksuell kontakt med fra før og som har ønsket det velkommen. 

Det er fra flere menn. To stykker bare de siste par ukene, jeg skjønner ikke hvor de finner meg eller hvorfor de tror det er greit å kontakte meg på den måten. Ble så mye av det at jeg ble nødt til å skrive i profilen min at jeg ikke ønsker kontakt fra fremmede men allikevel fortsetter det å komme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig i at det ikke er relevant at jeg er gift. Uønsket er uønsket. Men en ikke-sak vil jeg virkelig ikke kalle det! Som skrevet over så brukes penis som våpen og maktdemonstrasjon så det er en alvorlig nedverdigende sak å sende til fremmede eller kvinner som man ikke har en seksuell kontakt med fra før og som har ønsket det velkommen. 

Det er fra flere menn. To stykker bare de siste par ukene, jeg skjønner ikke hvor de finner meg eller hvorfor de tror det er greit å kontakte meg på den måten. Ble så mye av det at jeg ble nødt til å skrive i profilen min at jeg ikke ønsker kontakt fra fremmede men allikevel fortsetter det å komme. 

At det er en maktdemonstrasjon vil jeg si meg uenig i. De har faktisk sendt bilder som blir lagret. Nedverdigende er det absolutt ikke, i og med du ikke har bedt om disse bildene. Ingen voksne blir støtt av slikt om man har sosiale medier. Jeg får slike bilder ofte pga hobbyen min. Verken puls, pust eller blodtrykk blir påvirket. Jeg klikker det bare bort. 

Ja, vi er kvinner, men dette er faktisk ikke så jævla dramatisk. Mennene risikerer langt mer enn oss(som du her beviser). Blokker fyren. Og dersom du får så mange av de, så bør du gå igjennom hva du selv driver med på nett. Rett og slett.

• Liker 7
Skrevet

Jeg har begynt å sende dem dickpics i retur :) Googler og finner en som er mye større enn dems, og sender det tilbake. :sjarmor:

Og hvis de spør, så sier jeg at jeg synes det er like deilig å få tilsendt bilde av kuken deres som de synes det er å få en random svart kuk tilbake. :filer:

heldigvis så skjer ikke dette ofte, men senest i går faktisk. Så da fikk jeg testet det ut 🤣 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det er en maktdemonstrasjon vil jeg si meg uenig i. De har faktisk sendt bilder som blir lagret. Nedverdigende er det absolutt ikke, i og med du ikke har bedt om disse bildene. Ingen voksne blir støtt av slikt om man har sosiale medier. Jeg får slike bilder ofte pga hobbyen min. Verken puls, pust eller blodtrykk blir påvirket. Jeg klikker det bare bort. 

Ja, vi er kvinner, men dette er faktisk ikke så jævla dramatisk. Mennene risikerer langt mer enn oss(som du her beviser). Blokker fyren. Og dersom du får så mange av de, så bør du gå igjennom hva du selv driver med på nett. Rett og slett.

Jeg er uenig. Jeg synes det er nedverdigende fordi de ser på meg som et sexobjekt som ønsker å få tilsendt en fullt erigert pikk. Hva slags kvinnesyn er det? Helt forkastelig. 

Jeg er influencer som aldri legger ut bikini bilder, og er veldig «ordentlig». Likevel tikker det inn kjønnsorgan i blant fra kåte menn som har sett et ansiktsbilde av meg og tenker at det da er greit å sende nærbilde av pikken sin. Blir helt kvalm. Det er bare ikke greit. Heldigvis er det ikke så mange nordmenn som gjør sånt merker jeg, det er mest utenlandske. De er verst.

Anonymkode: b572c...9e0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er din mening, men det er absolutt en maktdemonstrasjon. De ser seg selv opphøyet (mere makt) siden de tror at jeg vil like dette, uten å vurdere min makt og mening om det. Pikk har alltid blitt brukt som makt , alltid. Kvinner var treller, solgt som sexslaver, brukt av fienden i krig mot uskyldige kvinner og ungjenter, brukt av fiender for å demonstrere makt og nedverdigelse i fengsel, brukes som trussel middel, brukes som skjellsord for å beskrive noe man mener nedverdigende osvosvosv. 
Det er nedverdigende at de tar seg rettigheten til å anta at jeg vil beundre den og ha bildet, de antar med det at jeg underkaster meg dem. Fint for deg at du ikke syntes det er ille, men slutt til helvete å definer hvor andres grense går. Faktisk sliter jeg litt med å tro på at du er kvinne selv siden du faktisk klarer å victimblame meg i siste setning av innlegget ditt også, noe som det stort sett bare er kvinneundertrykkende menn som gjør.   Du kommer inn i tråden for å forsvare ulovlig og uakseptabel oppførsel så jeg foreslår at du heller holder deg unna og trekker for gardina i runkekjellern din, du kjente deg sikkert igjen i innlegget mitt siden du reagerer på den måten du gjør. Rister på hodet! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri anmeldt før, men jeg har kontaktet politiet som så har kontaktet avsenderen flere ganger. Men kanskje jeg burde begynne å anmelde. Vurderer det. 

Anonymkode: 991a7...269

• Liker 6
Skrevet

Nei, jeg har ikke giddet. Men hadde anmeldt om det var gjentagende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uenig. Jeg synes det er nedverdigende fordi de ser på meg som et sexobjekt som ønsker å få tilsendt en fullt erigert pikk. Hva slags kvinnesyn er det? Helt forkastelig. 

Jeg er influencer som aldri legger ut bikini bilder, og er veldig «ordentlig». Likevel tikker det inn kjønnsorgan i blant fra kåte menn som har sett et ansiktsbilde av meg og tenker at det da er greit å sende nærbilde av pikken sin. Blir helt kvalm. Det er bare ikke greit. Heldigvis er det ikke så mange nordmenn som gjør sånt merker jeg, det er mest utenlandske. De er verst.

Menn er ikke som oss. Populære menn håndterer hysteriske og sjalu kvinnfolk.

Både menn og kvinner som gjør seg tilgjengelige er sexobjekt. Jeg traff da jeg sa du hadde gjort deg tilgjengelig.
Jeg er rimelig kjent for stemmen min, og stemmen alene, og får dermed en god del ting jeg ikke vil ha. Jeg passer på hvem som har tilgang til meg. Ganske enkelt. Alle kan høre meg, men få kan kontakte meg.

Du må ta dine forhåndsregler. Enten håndterer du casen, eller så gir du deg. Melder du kommer første råd fra politi være at du gir deg. Det der influencer-greiene vet jeg igrunn ikke hva er engang, men glhf. Du må ha baller for å være kvinnfolk. Samme med menn.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er ikke som oss. Populære menn håndterer hysteriske og sjalu kvinnfolk.

Både menn og kvinner som gjør seg tilgjengelige er sexobjekt. Jeg traff da jeg sa du hadde gjort deg tilgjengelig.
Jeg er rimelig kjent for stemmen min, og stemmen alene, og får dermed en god del ting jeg ikke vil ha. Jeg passer på hvem som har tilgang til meg. Ganske enkelt. Alle kan høre meg, men få kan kontakte meg.

Du må ta dine forhåndsregler. Enten håndterer du casen, eller så gir du deg. Melder du kommer første råd fra politi være at du gir deg. Det der influencer-greiene vet jeg igrunn ikke hva er engang, men glhf. Du må ha baller for å være kvinnfolk. Samme med menn.

Jeg som skrev det der ikke trådstarter forresten. Vet ikke om hun gjør seg tilgjengelig eller ikke. 

Med offentlig profil på nett må man akseptere mer ja. Men jeg tar også mine forhåndsregler for å ikke bli sett på kun som et sexobjekt. Men som en kvinne som stikker seg litt ut på nett/offentlig, så er det dessverre mange menn som får overtenning🙄

Pleier bare å blokkere sånne folk. Men synes det er absurd og ekkelt at folk faktisk sender dickpics helt uten videre. Synes det samme om kvinner som sender bilder av sitt kjønnsorgan til vilt fremmede menn. 🤮 usj. Og hm, influencer er vel kanskje ikke helt riktig ord for hva jeg driver med, jeg har en hobby jeg lever av, men som jeg også dokumenter på feks Instagram. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som skrev det der ikke trådstarter forresten. Vet ikke om hun gjør seg tilgjengelig eller ikke. 

Med offentlig profil på nett må man akseptere mer ja. Men jeg tar også mine forhåndsregler for å ikke bli sett på kun som et sexobjekt. Men som en kvinne som stikker seg litt ut på nett/offentlig, så er det dessverre mange menn som får overtenning🙄

Pleier bare å blokkere sånne folk. Men synes det er absurd og ekkelt at folk faktisk sender dickpics helt uten videre. Synes det samme om kvinner som sender bilder av sitt kjønnsorgan til vilt fremmede menn. 🤮 usj. Og hm, influencer er vel kanskje ikke helt riktig ord for hva jeg driver med, jeg har en hobby jeg lever av, men som jeg også dokumenter på feks Instagram. 

Rare folk finnes over alt. Bedre at de lærer av at de blir avvist enn at de blir oversett og anmeldt. Mitt samfunn har ihvertfall bygget opp en nulltoleranse i begge retninger. De som tror at ens eget kjønn er nok til å tenne andre er simple i utgangspunktet.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får dickpics ofte og sexforespørsler av helt fremmede menn! Jeg er gift og har ikke noe sted gitt uttrykk for at jeg er interessert i dickpics eller sexforespørsler! Jeg vet at det regnes som seksuell trakassering når man uoppfordret får det, og det ødelegger faktisk hele dagen min. I perioder har jeg vurdert å stenge min konto i sosiale medier for å unngå det fordi det gjør meg kvalm. Jeg vil ikke logge meg på for å skrive gratulerer til en niese eller se om noen venner har postet noe hyggelig fra en reise, også plutselig få en ekkel våt fremmedmanns penis i fjeset! 

Har noen erfaring med å anmelde dette? 

Jeg lurer litt på hvordan du ser ut eller hvordan du ter deg på bilder etter som du får masse slike bilder? Ja for dette er jo ikke så vanlig..??

Jeg ser problemet desverre. Dette er jo ikke greit uansett å når dette problemet er såpass opplyst i tillegg så burde enkelte menn skjønne at å sende bilde av pikken sin ikke gir mersmak. 

Jeg tror det beste er å heve seg over det å ignorere. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men burde sendt de til henne jeg vet han dater.

Anonymkode: a7470...fc8

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men burde sendt de til henne jeg vet han dater.

Anonymkode: a7470...fc8

Hvis du vet hvem han er kan du jo si fra når du møter han. Gå rett opp i trynet å se ham rett inn i øynene mens du sier at damer generelt ikke liker slike bilder å at du vurderer å anmelde. 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg lurer litt på hvordan du ser ut eller hvordan du ter deg på bilder etter som du får masse slike bilder? Ja for dette er jo ikke så vanlig..??

Visst er det vanlig. 

Jeg får også sånne bilder ganske ofte. Og jeg har ikke ett eneste bilde av meg selv noe annet sted enn i familie og bekjentes private fotoalbumer. Jeg har hemmelig telefonnummer og ikke engang Facebook, Instagram, Twitter eller noen annen form for profil i sosiale medier. Jeg er heller ikke på noen datingsider.

Derimot har jeg hatt en annonse hvor jeg søkte etter leilighet liggende ute på Finn, og jeg har solgt ting på Finn også, som DVDer, duploklosser, en lampe og en kommode. Og det er nok. Å være en anonym dame på nett som ingen aner hvordan ser ut eller ter seg, men som selger en hvit Ikeakommode (som det altså faktisk lå bilde av ute på Finn i motsetning til av meg), er altså nok til at dickpicsene strømmer inn. Jeg fikk to senest i går, fordi jeg solgte en vinterkåpe. Hvordan tror du den så ut og tedde seg på bildet, siden den lokka til seg sånne menn med sånne bilder? Den må jo ha gjort noe feil, eller...? 

Anonymkode: 991a7...269

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...