Million Skrevet 11. april 2019 #21 Skrevet 11. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og så kommer du med frekke kommentarer selv? Jojo. Anonymkode: ba3d5...f2a Huff da. Jeg var litt skeptisk til noe èn person skrev her. Jeg hetser i det minste ikke en hel gruppe av befolkningen.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #22 Skrevet 11. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det står den 17. vil det si at man, hvis man har DNB (og enkelte andre banker), får det på konto den 16. Men mange må dessverre belage seg på at pengene ikke er på konto før den 17. Anonymkode: b9c62...92b Gjør ingenting. Jeg driter i 17 mai, og skal ikke bruke en krone på den. Skal leve som om jeg ikke fikk pengene før den 20. Anonymkode: 8f483...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #23 Skrevet 11. april 2019 Det står 17. Men den kommer før helgen. Anonymkode: eeb8a...0a7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #24 Skrevet 11. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør ingenting. Jeg driter i 17 mai, og skal ikke bruke en krone på den. Skal leve som om jeg ikke fikk pengene før den 20. Anonymkode: 8f483...3f6 Du vet vi bare er i april? Og at det er penger til påske det er snakk om? Anonymkode: eeb8a...0a7 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #25 Skrevet 11. april 2019 1 time siden, Million skrev: Hehe, hvordan kan du komme på tanken å spørre om det på KG? Hvorfor kommer du på tanken på det, men ikke heller leser på NAVs hjemmesider, som den som det ble linket til lenger oppe i tråden? Det lurer jeg faktisk seriøst på. Jeg har vært uføretrygdet i 12 år, men jeg har aldri spurt på et forum om når trygden kommer. Jeg bruker internett og slår opp på NAVs sider, eller jeg tenker "Den kommer når den kommer. Den som lever får se" 😄 12 år altså? Fortsatt 100% ute av stand til å jobbe? Anonymkode: ba3d5...f2a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #26 Skrevet 11. april 2019 Altså, selv jeg som er ufør har hatt en tråd der jeg spurte om en trygdeutbetalingsdato.. Man kan ikke gå ut fra at alle trådene er tulletråder. Den gang jeg spurte var det fordi jeg hadde opplevd en utbetaling kom litt senere enn ventet fordi det hadde vært en periode hvor jeg fikk utbetalinger hele 3-4 dager før selve datoen som er oppført på NAV sidene. Anonymkode: ccc15...c0a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #27 Skrevet 11. april 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: 12 år altså? Fortsatt 100% ute av stand til å jobbe? Anonymkode: ba3d5...f2a Du tror uførhet forsvinner av seg selv? Jeg har vært ufør i 15 år og det er ingen utsikt til bedring her. Anonymkode: 05413...85e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #28 Skrevet 11. april 2019 1 hour ago, Million said: Hehe, hvordan kan du komme på tanken å spørre om det på KG? Hvorfor kommer du på tanken på det, men ikke heller leser på NAVs hjemmesider, som den som det ble linket til lenger oppe i tråden? Det lurer jeg faktisk seriøst på. Jeg har vært uføretrygdet i 12 år, men jeg har aldri spurt på et forum om når trygden kommer. Jeg bruker internett og slår opp på NAVs sider, eller jeg tenker "Den kommer når den kommer. Den som lever får se" 😄 Vel da er du nok et unikum. Jeg har selv opplevd at nav har vært i trøbbel på enkelte utbetalinger, og da har jeg både ringt til nav og spurt hva som foregår ( da er det ofte feil i systemet eller noe annet) og deretter spurt om andre uføre har opplevd det samme eller lignende her. Det er for drøyt at man ikke skal få lov til å spørre andre uføre hva de tilfeldigvis vet om utbetalingsdato eller trøbbel i navsystemet, bare fordi enkelte mener man skal stole blindt på hva som står på navsidene. Nav er ikke perfekte og kan tross alt gjøre feil de også. Skal vi da sitte fromme hjemme med nevene i hendene og ikke tillate oss å spørre og undersøke rundt tingene? Anonymkode: ccc15...c0a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #30 Skrevet 11. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tror uførhet forsvinner av seg selv? Jeg har vært ufør i 15 år og det er ingen utsikt til bedring her. Anonymkode: 05413...85e Jeg vet ikke? For noen bedrer det seg vel aldri, men for noen gjør det kanskje det? Anonymkode: ba3d5...f2a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #31 Skrevet 11. april 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: 12 år altså? Fortsatt 100% ute av stand til å jobbe? Anonymkode: ba3d5...f2a Hva vil du si til en som er født ufør? «Ufør hele livet altså, har du vokst deg funksjonsfrisk til jobbe nå snart?» Tror du ville fått en 🖕om vedkommende var i stand til det. Anonymkode: 8f483...3f6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #32 Skrevet 11. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva vil du si til en som er født ufør? «Ufør hele livet altså, har du vokst deg funksjonsfrisk til jobbe nå snart?» Tror du ville fått en 🖕om vedkommende var i stand til det. Anonymkode: 8f483...3f6 Går det an å spørre om dette uten å bli halshugget? Tydeligvis ikke. Anonymkode: ba3d5...f2a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #33 Skrevet 11. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel da er du nok et unikum. Jeg har selv opplevd at nav har vært i trøbbel på enkelte utbetalinger, og da har jeg både ringt til nav og spurt hva som foregår ( da er det ofte feil i systemet eller noe annet) og deretter spurt om andre uføre har opplevd det samme eller lignende her. Det er for drøyt at man ikke skal få lov til å spørre andre uføre hva de tilfeldigvis vet om utbetalingsdato eller trøbbel i navsystemet, bare fordi enkelte mener man skal stole blindt på hva som står på navsidene. Nav er ikke perfekte og kan tross alt gjøre feil de også. Skal vi da sitte fromme hjemme med nevene i hendene og ikke tillate oss å spørre og undersøke rundt tingene? Anonymkode: ccc15...c0a Jepp. Men uføre-hatere bruker enhver anledning til å komme med stikk. Anonymkode: 8f483...3f6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #34 Skrevet 11. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Går det an å spørre om dette uten å bli halshugget? Tydeligvis ikke. Anonymkode: ba3d5...f2a Hadde det vært et normalt spørsmål, hadde du fått et normalt svar. Det spørsmålet der var et hakke spørsmål. Anonymkode: 8f483...3f6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #35 Skrevet 11. april 2019 Det er altså ikke normalt å spørre om en uføretrygdet er bedre? Er det en sannhet skrevet i stein at disse aldri kan føle seg bedre? Da vet jeg isf det nå. Anonymkode: ba3d5...f2a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #36 Skrevet 11. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp. Men uføre-hatere bruker enhver anledning til å komme med stikk. Anonymkode: 8f483...3f6 Ja, det vet jeg jo. Men det må gå an å se tråder litt an først. Anonymkode: ccc15...c0a
candy dong Skrevet 11. april 2019 #37 Skrevet 11. april 2019 21 minutter siden, AnonymBruker said: Du tror uførhet forsvinner av seg selv? Det er da mange sykdommer en kan bli, om ikke 100% frisk av, vesentlig bedre.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #38 Skrevet 11. april 2019 2 minutter siden, candy dong skrev: Det er da mange sykdommer en kan bli, om ikke 100% frisk av, vesentlig bedre. Åpenbart ikke mtp svarene her. Anonymkode: ba3d5...f2a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #39 Skrevet 11. april 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Det står 17. Men den kommer før helgen. Anonymkode: eeb8a...0a7 Nei! Ikke før helgen! Anonymkode: d7669...0ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå