Gå til innhold

Nokon som veit når uførepensjonen kommer denne måneden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den 20. er paascheaften.

Anonymkode: 3c5a4...c83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

17

Anonymkode: ba3d5...f2a

Skrevet

Neste tirsdag 😊

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro mandag eller tirsdag. Evt onsdag

Anonymkode: 6c6ac...a27

AnonymBruker
Skrevet

Tipper senest tirsdag. 

Anonymkode: 10cce...db0

AnonymBruker
Skrevet

Det står utbetalingsdatoer til hver eneste måned på Nav sin nettsider. Tror det tar kortere til å Google «utbetalinger uføretrygd nav» det enn å skrive et innlegg her. 

Anonymkode: 0061f...861

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det står utbetalingsdatoer til hver eneste måned på Nav sin nettsider. Tror det tar kortere til å Google «utbetalinger uføretrygd nav» det enn å skrive et innlegg her. 

https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Kontakt+NAV/Utbetalinger/Utbetalinger/Utbetalingsdatoer%2C+feriepenger+og+skattetrekk?kap=499622 Der👌🏻

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når det står den 17. vil det si at man, hvis man har DNB (og enkelte andre banker), får det på konto den 16. Men mange må dessverre belage seg på at pengene ikke er på konto før den 17.

Anonymkode: b9c62...92b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må forstå at vi er de som liker å lage tråder om dette og diskutere det. Om du bare skal kommentere ting vi allerede vet, har du lite å gjøre i disse trådene:-)

Skrevet

Da har vi fastslått med linken fra NAV lenger oppe i tråden, som alle uføretrygdede selv godt vet hvor de finner, at trygda kommer den 17. denne måneden. Men vi vet jo også at det ikke er uføretrygdede som poster disse "Når kommer trygda?" trådene her på KG. De postes av ynkelige mennesker som ønsker å latterliggjøre en annen gruppe mennesker som er stigmatiserte nok fra før. Man ønsker å håne, latterliggjøre og ha det morsomt på andres bekostning, og så sitter TS der og håper at også denne tråden skal utvikle seg til en der man kan øse ut edder og galle over uføretrygdede.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Million said:

Da har vi fastslått med linken fra NAV lenger oppe i tråden, som alle uføretrygdede selv godt vet hvor de finner, at trygda kommer den 17. denne måneden. Men vi vet jo også at det ikke er uføretrygdede som poster disse "Når kommer trygda?" trådene her på KG. De postes av ynkelige mennesker som ønsker å latterliggjøre en annen gruppe mennesker som er stigmatiserte nok fra før. Man ønsker å håne, latterliggjøre og ha det morsomt på andres bekostning, og så sitter TS der og håper at også denne tråden skal utvikle seg til en der man kan øse ut edder og galle over uføretrygdede.

Feil. Jeg er ufør.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Jeg er ufør.

Enten lyver du (noe vi ikke kan vite) eller så er du en sjeldenhet :) En ekte, reell uføretrygdet som spør i en tråd på KG om når trygda kommer.... 

Er det noen grunn til at du ikke klarte å lese på NAV sine sider eller Google? Er det noe ved sykdommen(e) dine som gjør det? 

AnonymBruker
Skrevet

tror den 16. 

Anonymkode: 3028c...34b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Million said:

Enten lyver du (noe vi ikke kan vite) eller så er du en sjeldenhet :) En ekte, reell uføretrygdet som spør i en tråd på KG om når trygda kommer.... 

Er det noen grunn til at du ikke klarte å lese på NAV sine sider eller Google? Er det noe ved sykdommen(e) dine som gjør det? 

I alle dager da.. kunne godt funnet på å spørre det selv., og jeg er uføretrygded. Ofte kommer trygda en dag eller to før utbetalingsdato, dette varierer veldig også i forhold til om det er helg/helligdag osv. 

Ingen grunn til å bli frekk. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager da.. kunne godt funnet på å spørre det selv., og jeg er uføretrygded. Ofte kommer trygda en dag eller to før utbetalingsdato, dette varierer veldig også i forhold til om det er helg/helligdag osv. 

Ingen grunn til å bli frekk. 

Hehe, hvordan kan du komme på tanken å spørre om det på KG? Hvorfor kommer du på tanken på det, men ikke heller leser på NAVs hjemmesider, som den som det ble linket til lenger oppe i tråden? 

Det lurer jeg faktisk seriøst på. Jeg har vært uføretrygdet i 12 år, men jeg har aldri spurt på et forum om når trygden kommer. Jeg bruker internett og slår opp på NAVs sider, eller jeg tenker "Den kommer når den kommer. Den som lever får se" 😄

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Million said:

Hehe, hvordan kan du komme på tanken å spørre om det på KG? Hvorfor kommer du på tanken på det, men ikke heller leser på NAVs hjemmesider, som den som det ble linket til lenger oppe i tråden? 

Det lurer jeg faktisk seriøst på. Jeg har vært uføretrygdet i 12 år, men jeg har aldri spurt på et forum om når trygden kommer. Jeg bruker internett og slår opp på NAVs sider, eller jeg tenker "Den kommer når den kommer. Den som lever får se" 😄

Enkelt sted å få raskt svar fra folk som kanskje vet. Greit at det står på sidene til nav, men de fleste får erfare at den ofte kommer ´litt før. Også er det helg + ferie osv.  Er man ny uføretrygded så er det ikke så rart man kanskje lurer litt. 

Igjen, ingen grunn til å bli nedlatende av den grunn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Million skrev:

Likevel går du inn i tråden pga overskriften og deltar villig i debatten....

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likevel går du inn i tråden pga overskriften og deltar villig i debatten....

Selvsagt gjør jeg det! Det angår jo meg. Jeg irriterer meg over hetsen. Har sett meg lei på all kvalmen folk kan spre her i disse trådene.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Million skrev:

Selvsagt gjør jeg det! Det angår jo meg. Jeg irriterer meg over hetsen. Har sett meg lei på all kvalmen folk kan spre her i disse trådene.

Og så kommer du med frekke kommentarer selv?

Jojo.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...