Gå til innhold

Spm til gutta, er det skuffende om dama har unormalt vid mus for dere som har normal størrelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller lever dere godt med å ikke kjenne så mye?

Anonymkode: 4efad...f78

Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Dersom alt handlet om det perfekte samleiet, og det perfekte samleie forutsatte trang mus, ville det vært utrolig mange elendige opplevelser vil jeg tro. Sex handler om å stimulere hverandre, det kan gjøres på utallige måter. Og om det tar litt lengre tid før en kommer i mål gjør heller ingen ting. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Paramount skrev:

Dersom alt handlet om det perfekte samleiet, og det perfekte samleie forutsatte trang mus, ville det vært utrolig mange elendige opplevelser vil jeg tro. Sex handler om å stimulere hverandre, det kan gjøres på utallige måter. Og om det tar litt lengre tid før en kommer i mål gjør heller ingen ting. 

Veldig godt sagt! 👍 (det perfekte svaret!)

Anonymkode: 40bc5...208

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt samleie med at kvinnelig menneske før, så dette kan jeg dessverre ikke svare på.

Anonymkode: 2e3ae...f91

Skrevet

Det er ikke noe som heter unormalt vid mus, i såfall har mannen unormal tynn snabel. Kjøp en Penis Sleeve (stud extender) til mannen din😊 Jeg har en slik liggende som brukes kun til stretching, når behovet melder seg😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, museslikker69 skrev:

Det er ikke noe som heter unormalt vid mus, i såfall har mannen unormal tynn snabel. Kjøp en Penis Sleeve (stud extender) til mannen din😊 Jeg har en slik liggende som brukes kun til stretching, når behovet melder seg😂

Bruker du den når du tøyer ut etter trening? 😉

Anonymkode: efda6...29d

Skrevet

Jeg har aldri møtt noen som avviker fra de andre damene når det gjelder "forskjeller" der nede. Synes de er ganske like alle som en.

For meg er ikke musa så viktig da man kan finne på masse andre gode ting i senga. 

• Liker 2
Skrevet

Er en del forskjeller på alle kvinner siden de er individer, og ingen er like. Men god sex handler om så mye mere enn inn/ut. Høres klisje ut, men er sant.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...