Gå til innhold

Spm til kvinnfolka. Ny kjæreste som har liten penis - skuffa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spm til Kvinnfolka: Når dere får dere en ny kjæreste, blir dere skuffet da om det er en liten penis som ramler ut av buksa på fyren?

Anonymkode: 327eb...3bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja..

Anonymkode: df574...d5b

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg splr alltid om strl på første date, så kan jeg evt bryte kontaktrn umiddelbart om jeg ikke liker svaret :)

Anonymkode: 6c8f9...c05

• Liker 7
Skrevet

Selvfølgelig

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: fa067...702

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er jo samme om kvinnen er vid og ser herjet ut der nede. Såklart liker man pene estetiske og trange underliv på kvinner og stor pikk på menn. De som mener noe annet lyver.

Anonymkode: b4652...b3e

• Liker 9
Skrevet

Handler vel mest om hvordan man bruker penis, om man har svær penis og ikke aner hvordan man bruker den på best måte så er man jo like langt.

AnonymBruker
Skrevet

Blir mer skuffet hvis penisen er slapp når jeg åpner buksa (hvis du ikke snakker om mikropeniser). Synes det er mer avtennende egentlig. Eksen hadde 9 cm, tenkte ikke over størrelsen, verken første gang vi lå sammen eller i forholdet. Han derimot hadde store komplekser og potensproblemer fordi han tenkte så mye på det, det ble slitsomt etter hvert og jeg mistet sexlysten. Var umulig å bygge opp selvtilliten hans.

Anonymkode: e4ad4...23e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er jo samme om kvinnen er vid og ser herjet ut der nede. Såklart liker man pene estetiske og trange underliv på kvinner og stor pikk på menn. De som mener noe annet lyver.

Uenig.

Jeg foretrekker kort pikk over lang.

Kan godt være tykk, eller store baller. Men den burde ikke være lengre enn 10 cm etter min smak. 

Tenk det at det finnes folk med ulik mening.

Anonymkode: f58f0...015

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan ser et herjet underliv ut, mener du?

Stor pikk på menn er ikke viktig. 

Anonymkode: cf448...82e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser et herjet underliv ut, mener du?

Stor pikk på menn er ikke viktig. 

Orker ikke skrive hvordan et herjet underliv ser ut, da dette er et sårt tema for mange. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo mindre penis du har, jo rikere må du være. Kompensere! Kanskje være en cuckold så hun blir seksuelt tilfredsstilt også så går nok ting bra :) 

Anonymkode: 3877b...683

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes visst en operasjon som skal gjøre penis lengre, men dessverre bare i slapp tilstand.

Anonymkode: a72dc...9ae

Skrevet

Hadde den ramlet ut, hadde de nok blitt skuffet, ja. Men ikke på langtnær så skuffet som det JEG ville blitt! 😭

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg blir livredd når den er stor 

AnonymBruker
Skrevet

Ja . Blir ikke kjæreste med noen med lite utstyr , sjekker heldigvis lenge før den tid så jeg slipper å være stuck i noe jeg ikke vil ha 

Anonymkode: 33319...ef7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man venter vel som regel ikke med å ha sex til man har blitt sammen!! Om ikke man er veeldig kristen da. Jeg har nå hatt sex med alle de 3 jeg har vært sammen med på første "date" eller første gang vi har vært alene sammen da, er lurest det. Hadde desverre mistet interessen om pikken var liten. 

Anonymkode: fb26f...9b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Orker ikke skrive hvordan et herjet underliv ser ut, da dette er et sårt tema for mange. 

Nå tror jeg ikke at "et herjet underliv" er et sårt tema for mange. Regner med de fleste aldri har hørt om det og derfor ikke vet/bryr seg om hva i all verden det måtte bety.

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo mindre penis du har, jo rikere må du være. Kompensere! Kanskje være en cuckold så hun blir seksuelt tilfredsstilt også så går nok ting bra :) 

Anonymkode: 3877b...683

Dette penismaset er det helst menn som driver med. Størrelsen er ikke så viktig for de fleste kvinner som en del menn later til å tro.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uenig.

Jeg foretrekker kort pikk over lang.

Kan godt være tykk, eller store baller. Men den burde ikke være lengre enn 10 cm etter min smak. 

Tenk det at det finnes folk med ulik mening.

Anonymkode: f58f0...015

Oida, sist jeg hadde en på den størrelsen var jeg sint på meg selv i mange måneder for at jeg kastet bort tid på det ene ligget! 
Prøvde å fingre meg ferdig mens han var i dusjen etter han kom (for det gjorde ikke jeg, langt ifra), men var så turned off at jeg hadde null tenning etter det "ligget".

Anonymkode: 33319...ef7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...