Gjest bella9 Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 hola alle sammen trenger litt hjelp jeg..jeg har langt mørkt krøllete hår. har sååå lyst å gjøre noe med fargen for jeg synes den er d.... kjedelig..jeg er brunette med grønne øyne og "latino brunfarge"noen som kan hjelpe meg å anbefale en hårfarge som vil kle akkurat meg? :o også gjerne tips på en bra frisør i oslo sentrum som har peilig på krøller.har brukt mye penger på dårlige dyre frisører.orker ikke mer av det.reiser på ferie snart og har lyst gjøre meg litt finere på håret ha en fin dag alle sammen,ciao
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 Jeg har langt blondt hår og krøller, og har blitt veldig fornøyd hos Camilla på City frisør i Rådhusgata i Oslo. Både farging og klipping har vært bra, og det er ikke altfor dyrt til å være midt i sentrum.
Gjest bella9 Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 takk gjest siden du har samme hår som meg..kan du anbefale et par knall produkter du bruker?no wetlook greier...
Gjest bella9 Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 takk gjest siden du har samme hår som meg..kan du anbefale et par knall produkter du bruker?no wetlook greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå