Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håret mitt har vært gjennom en del.. Hadde rødlig hår en periode.Så tok jeg avfarging og farget det mørkebrunt for å prøve å bli kvitt det oransje og rødskjær. Hadde mørkebrunt en stund, så ble jeg lei av den lysere etterveksten og jeg kler ikke så mørkt hår. Så begynte med avfaring, striping, og c-vitamin/head and shoulders behandling. Nå er håret mitt veeldig stygt, helt oransj og gult. Det er også meget slitt og ødelagt. Finnes det håp hvis jeg drar til frisøren i morgen? Er redd de kommer til å se at det eneste de kan gjøre er å farge det mørkebrunt igjen. Ønsker en farge som er mest mulig lik min naturlige, som er en kald lysebrun, så jeg kan slutte helt å farge håret og gro det ut så det kan bli sunt igjen. Men skal nok en del til for å dekke over alt det gule og oransje? 

Anonymkode: 06d75...d0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør som jeg gjorde, klipp deg kort og få frisøren til å farge så likt din naturlige hårfarge som mulig, da vil du få et bedre resultat enn hvis du har ulike fargetoner i håret når det er langt 😛 

Anonymkode: eaad9...d4b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg farget håret mørkt (nesten svart) og fikk hvit ettervekst, tok masse avfarging i flere runder. Det var oransje og stygt som faen. Med tiden gikk det oransje vekk og nå er håret mitt seg selv igjen, kaldt lyst blondt. 

Anonymkode: c2459...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...