AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Begynte plutselig å tenke på det. Tror det er erigert, men har aldri fått et dickpick, så vet ikke. Og hvis svaret "sier seg selv" at det er erigert osv., er det ingen som har sendt eller mottatt et dickpick av en slapp penis? Hvordan hadde mottaker reagert på det, hvis det "aldri" skjer? Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 05a50...465
duplexx Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Dickpic er kukbilde. Kuk er kuk enten den er stygg eller pen, slapp eller stiv. Stygt og uattraktivt er det uansett hvilken tilstand den befinner seg i på skjermen min... 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 Egentlig begge deler selv om erigert er mest vanlig. Jeg har aldri likt å motta slike bilder, hellerikke andre syke voldtektvideoer enkelte syns er så morsomme. Type asiatisk kvinne og maskin. Grøsser hver gang jeg husker det som ble sendt, og kan den dag i dag ikke fatte at vedkommende syntes det var en god ide å sende det til meg. Anonymkode: 0357d...732
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 1 minutt siden, duplexx skrev: Dickpic er kukbilde. Kuk er kuk enten den er stygg eller pen, slapp eller stiv. Stygt og uattraktivt er det uansett hvilken tilstand den befinner seg i på skjermen min... Rett og slett så ligger det i ordet, altså. Takk for svar. Hva tenker de som sender det da? Jeg trodde de var tente og ville vise det, men hvis de også sender av slappe, daffe penisen sin, hvorfor det egentlig? Anonymkode: 05a50...465
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 Jeg skrev feil i overskriften, og mente selvfølgelig å skrive "dickpic". Anonymkode: 05a50...465
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #6 Skrevet 10. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev feil i overskriften, og mente selvfølgelig å skrive "dickpic". Anonymkode: 05a50...465 Ser jeg skrev det flere ganger i HI også, så nå husker jeg ikke hva jeg egentlig mente å skrive. Men samme det. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig begge deler selv om erigert er mest vanlig. Jeg har aldri likt å motta slike bilder, hellerikke andre syke voldtektvideoer enkelte syns er så morsomme. Type asiatisk kvinne og maskin. Grøsser hver gang jeg husker det som ble sendt, og kan den dag i dag ikke fatte at vedkommende syntes det var en god ide å sende det til meg. Anonymkode: 0357d...732 Er det vanlig å sende slike videoer også? Anonymkode: 05a50...465
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #7 Skrevet 10. april 2019 11 minutter siden, duplexx skrev: Dickpic er kukbilde. Kuk er kuk enten den er stygg eller pen, slapp eller stiv. Stygt og uattraktivt er det uansett hvilken tilstand den befinner seg i på skjermen min... Når jeg spurte om hvordan mottaker ville reagert på en slapp, så mente jeg egentlig dersom det vanlige var å få en erigert. For jeg skjønner at begge deler er ekkelt og uønsket, men dersom slike bilder betød av en erigert, så lurte jeg på hva noen som fikk av en slapp ville tenkt i tillegg til "æsj, dickpick". Anonymkode: 05a50...465
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #8 Skrevet 11. april 2019 Kanskje noen sender slappis bilder for ikke å skremme mottakeren? Anonymkode: 223d7...e1e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #9 Skrevet 11. april 2019 «Dickpic» er bilde av en penis, uansett form og hardhet. Å jeg ville ledd vedkommende opp i trynet uansett hva slags bilde jeg hadde fått gjerne med frasen «neimen den var vel søt» Anonymkode: c06dd...278 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. april 2019 #10 Skrevet 11. april 2019 Jeg har bare fått av stive, fordi menn sender når de er kåte. Så kan de angre når de har tømt seg, men sender igjen når de er opphisset, har sett på bilder av oss og tenkt skitne tanker. Dermed sender de dickpics
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå