AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 passer ikke sammen med noen De sier man kan lære å like seg selv, men jeg blir bare sintere og sintere på meg selv med årene! Jeg blir "glemt", jeg får meg ikke kjæreste, jeg beholder ikke venner. Jeg hører ikke til noe sted! Noen mennesker gjør liksom bare passer sammen med nesten alle. Slik var det når jeg gikk på folkehøgskole og. Det var ei der, som passet med alle! jeg var den eneste hun ikke var hyggelig mot. Hva er det med meg? Anonymkode: 09996...aa3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 Når du ikke liker deg selv, hvordan skal andre like deg da? Kanskje du er en person som det er vanskelig å lese? At du virker lukket og uinteressert for andre? Eller prøver du for hardt, slik at det føles anmasende? Jeg også har vansker med å "finne min plass", og jeg har prøvd altfor hardt til tider. Og da trakk folk seg unna. Nå gir jeg mer faen, og har det bedre med meg selv. Men sliter nok litt enda med følelsen av at andre "ikke liker meg". Anonymkode: 2b312...76e 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 Åh, jeg er også sånn. Så dritt lei. Håper jeg snart kommer til et punkt hvor jeg klarer å gi blaffen i hva alle andre tenker. Så får man kanskje en avslappende holdning til det meste, og tiltrekker seg deretter avslappede mennesker. Anonymkode: 086fd...9f6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 Jeg er ganske populær. Får lett venner, har en god kjæreste osv osv Tåler veldig lite fra andre før jeg tenker at «det der gidder jeg ikke» Åsså kan jeg sette grenser for det som er «galt» Men ingen tåler når jeg sier ifra. Da blir jeg fort glemt. Ser hvordan samme personene kan være i flere konflikter med andre men de fortsetter å være venner. De fikser opp. Jeg vil ikke være ei som blir stadig overkjørt bare for at andre skal få viljen sin. Føler meg ikke verdig pga dette. At ingen vil kjempe for meg. Kunne heller ønske at jeg ikke fikk venner fort. For de tåler uansett ikke virkeligheten.. Anonymkode: bd9dd...eea
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske populær. Får lett venner, har en god kjæreste osv osv Tåler veldig lite fra andre før jeg tenker at «det der gidder jeg ikke» Åsså kan jeg sette grenser for det som er «galt» Men ingen tåler når jeg sier ifra. Da blir jeg fort glemt. Ser hvordan samme personene kan være i flere konflikter med andre men de fortsetter å være venner. De fikser opp. Jeg vil ikke være ei som blir stadig overkjørt bare for at andre skal få viljen sin. Føler meg ikke verdig pga dette. At ingen vil kjempe for meg. Kunne heller ønske at jeg ikke fikk venner fort. For de tåler uansett ikke virkeligheten.. Anonymkode: bd9dd...eea Det kan jo hende du oppleves som litt "vanskelig" om du har liten grense for hva som er galt. Da blir det ikke så lett å ordne opp med deg. Det kan høres ut som du lett får venner, men at vennskapene ikke stikker særlig dypt. I gode vennskap tåler man å ikke være enig. Man gir ikke uttrykk for at "dette gidder jeg ikke". Da viser du jo at du heller ikke vil jobbe for vennskapet. Du sier jo i praksis at du vil ha det på din måte eller ikke noe. Og om vennskapet ikke stikker så dypt er det jo ikke rart at folk ikke har lyst til å være med deg mer. Anonymkode: d5ce8...8f4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo hende du oppleves som litt "vanskelig" om du har liten grense for hva som er galt. Da blir det ikke så lett å ordne opp med deg. Det kan høres ut som du lett får venner, men at vennskapene ikke stikker særlig dypt. I gode vennskap tåler man å ikke være enig. Man gir ikke uttrykk for at "dette gidder jeg ikke". Da viser du jo at du heller ikke vil jobbe for vennskapet. Du sier jo i praksis at du vil ha det på din måte eller ikke noe. Og om vennskapet ikke stikker så dypt er det jo ikke rart at folk ikke har lyst til å være med deg mer. Anonymkode: d5ce8...8f4 Dette er årelange vennskap som tok slutt så fort jeg sa ifra når noe ikke var greit. Har i det siste fått fortere nok. Har alltid vært hun det har vært lett å overkjøre. Men så fort jeg fikk nok så var det ikke så spennende lenger.. Så det er ikke så lukrativt å få seg lett mange venner. De få jeg har som aldri ser på disse «vanskelige» sidene mine som noe som helst hinder, bare en kvalitet. Anonymkode: bd9dd...eea
Gjest ThotSlayer Skrevet 15. april 2019 #8 Skrevet 15. april 2019 Hvis du har et problem så jobb med det Er ikke lett for oss å vite hva som er galt med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå