Gå til innhold

Hvis du er født jente men er nå en mann (transe) kan du da gå inn i guttegarderoben?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid lurt på dette. Kan de? Eller må de ha opperert? 

Anonymkode: 0a605...cda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de har penis er det naturlig å gå i guttegarderoben

Anonymkode: 52aa0...3d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har alltid lurt på dette. Kan de? Eller må de ha opperert? 

Anonymkode: 0a605...cda

Når venstresiden kommer til makten igjen kan man gå inn i den garderoben man har lyst til.

Jeg gleder meg til å trampe inn i damegarderoben! 😁

Anonymkode: 72b10...1e5

AnonymBruker
Skrevet

Er så glad jeg ikke går i offentlige garderober lenger. Sliter å forholde meg til galskapen.

Anonymkode: aa70a...f66

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når venstresiden kommer til makten igjen kan man gå inn i den garderoben man har lyst til.

Du må gjerne glede deg, men tviler på at det kommer til å være så mange kvinner der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De med peniser i guttegarderoben og de med vaginaer i damegarderoben. Enkelt og greit. Det gjelder også lesber og homser. De er også mennesker og ikke rovdyr.  Jeg plages hvertfall ikke av at det er lesber i damegarderoben. 

Anonymkode: c8f9d...dca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er født for 30 år siden men er nå 14 år gammel kan du da ha sex med en 14-åring?

Anonymkode: 57d67...946

• Liker 4
Skrevet

Det en person har mellom bena avgjør i hvilken garderobe de hører hjemme, så greit er det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De med peniser i guttegarderoben og de med vaginaer i damegarderoben. Enkelt og greit. Det gjelder også lesber og homser. De er også mennesker og ikke rovdyr.  Jeg plages hvertfall ikke av at det er lesber i damegarderoben. 

De plager meg. Jeg dusjer aldri i garderobe lenger. Det burde vært egne garderober for dem, så andre slapp å føle seg trakassert.

Aller helst burde det vært små båser med dør eller forheng foran alle dusjer, så man kunne vaske seg i fred.

• Liker 1
Skrevet

Har du Penis=gå i guttegarderoben 

Har du vagina= gå i jentegarderoben

Har du ingenting eller begge deler= gå til legen 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De plager meg. Jeg dusjer aldri i garderobe lenger. Det burde vært egne garderober for dem, så andre slapp å føle seg trakassert.

Aller helst burde det vært små båser med dør eller forheng foran alle dusjer, så man kunne vaske seg i fred.

Hvorfor er det et problem? 

Anonymkode: 1a0e3...f18

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå kan man ikke akkurat nødvendigvis se legningen på folk da. Uansett er man ganske innbilsk hvis man innbiller seg en lesbe/homo liker å se på akkurat deg. 

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det et problem? 

Fordi man kan bli filmet eller bli tatt bilde av, det kan deles og hele verden kan se hvordan du ser ut naken. Jeg er ikke så gira på det, vet ikke hvordan det er med andre. 

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er født for 30 år siden men er nå 14 år gammel kan du da ha sex med en 14-åring?

Anonymkode: 57d67...946

Hvis du er født for 30 år siden og har en 14 årings hjerne er du definert som lettere psykisk utviklingshemmet. Og man kan selvfølgelig ikke ha sex med en 14 åring hvos man er 30, det er voldtekt. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, SupaWoman skrev:

Nå kan man ikke akkurat nødvendigvis se legningen på folk da. Uansett er man ganske innbilsk hvis man innbiller seg en lesbe/homo liker å se på akkurat deg. 

Det er sant. Men hvis det var noen jeg visste om. Hadde det vært veldig ubehagelig. Den tror jeg dere ser.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, SupaWoman skrev:

Fordi man kan bli filmet eller bli tatt bilde av, det kan deles og hele verden kan se hvordan du ser ut naken. Jeg er ikke så gira på det, vet ikke hvordan det er med andre. 

Hæ? Du mener at homofile og lesbiske driver å filmer folk i garderober? :klo:

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Men hvis det var noen jeg visste om. Hadde det vært veldig ubehagelig. Den tror jeg dere ser.

Jeg er lesbisk. Når jeg er i garderoben så er jeg der for å dusje og skifte fordi jeg har trent. Jeg er ikke der for å se på nakne damer. Ærlig talt, det er creepy. En ting heterofile tydeligvis ikke tenker over er at homofile vokser opp med akkurat det samme som dere. Å være i en garderobe er helt naturlig, så vi tenker ikke på det som noe seksuelt. Grunnen til at heterofile tror det er fordi når dere ser noen av motsatt kjønn naken, så er det nesten alltid i en seksuell setting. Sånn er det ikke alltid for oss homofile og lesbiske. Forstå dette her er dere snille. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, SupaWoman skrev:

Hvis du er født for 30 år siden og har en 14 årings hjerne er du definert som lettere psykisk utviklingshemmet. Og man kan selvfølgelig ikke ha sex med en 14 åring hvos man er 30, det er voldtekt. 

Men hva hvis man bytter alder?

Anonymkode: ffc99...08f

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest på en del utenlandske fora at det har kommet massive klager på at man kan kalle seg kvinne bare fordi man skifter kjønn, og at mange vil at kun kvinner som menstruerer eller har menstruert, skal få kunne kalle seg kvinner. Transkvinner skal bli kalt «non-men». Noen vil ta dette til høyere hold. Går det gjennom, vil ikke transkvinner kunne gå i kvinnegarderoben en gang fordi de ikke regnes som ekte kvinner. 

Anonymkode: 8eb57...5ae

Skrevet

Ja jeg mener det burde man få lov til, at folk er så trangsynte at de ikke tolererer å gå på do sammen med en som har funnet seg selv er da vel deres problem, trodde vi levde i 2019 en mer tolerant verden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...