AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Jeg har alltid lurt på dette. Kan de? Eller må de ha opperert? Anonymkode: 0a605...cda
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Hvis de har penis er det naturlig å gå i guttegarderoben Anonymkode: 52aa0...3d5 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har alltid lurt på dette. Kan de? Eller må de ha opperert? Anonymkode: 0a605...cda Når venstresiden kommer til makten igjen kan man gå inn i den garderoben man har lyst til. Jeg gleder meg til å trampe inn i damegarderoben! 😁 Anonymkode: 72b10...1e5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 Er så glad jeg ikke går i offentlige garderober lenger. Sliter å forholde meg til galskapen. Anonymkode: aa70a...f66 4
Djungelvrål Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når venstresiden kommer til makten igjen kan man gå inn i den garderoben man har lyst til. Jeg gleder meg til å trampe inn i damegarderoben! 😁 Anonymkode: 72b10...1e5 Du må gjerne glede deg, men tviler på at det kommer til å være så mange kvinner der. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #6 Skrevet 10. april 2019 De med peniser i guttegarderoben og de med vaginaer i damegarderoben. Enkelt og greit. Det gjelder også lesber og homser. De er også mennesker og ikke rovdyr. Jeg plages hvertfall ikke av at det er lesber i damegarderoben. Anonymkode: c8f9d...dca 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #7 Skrevet 10. april 2019 Hvis du er født for 30 år siden men er nå 14 år gammel kan du da ha sex med en 14-åring? Anonymkode: 57d67...946 4
FrankDrebin Skrevet 10. april 2019 #8 Skrevet 10. april 2019 Det en person har mellom bena avgjør i hvilken garderobe de hører hjemme, så greit er det. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #9 Skrevet 10. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De med peniser i guttegarderoben og de med vaginaer i damegarderoben. Enkelt og greit. Det gjelder også lesber og homser. De er også mennesker og ikke rovdyr. Jeg plages hvertfall ikke av at det er lesber i damegarderoben. Anonymkode: c8f9d...dca De plager meg. Jeg dusjer aldri i garderobe lenger. Det burde vært egne garderober for dem, så andre slapp å føle seg trakassert. Aller helst burde det vært små båser med dør eller forheng foran alle dusjer, så man kunne vaske seg i fred. Anonymkode: aa70a...f66 1
Tran09 Skrevet 10. april 2019 #10 Skrevet 10. april 2019 Har du Penis=gå i guttegarderoben Har du vagina= gå i jentegarderoben Har du ingenting eller begge deler= gå til legen 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #11 Skrevet 10. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De plager meg. Jeg dusjer aldri i garderobe lenger. Det burde vært egne garderober for dem, så andre slapp å føle seg trakassert. Aller helst burde det vært små båser med dør eller forheng foran alle dusjer, så man kunne vaske seg i fred. Anonymkode: aa70a...f66 Hvorfor er det et problem? Anonymkode: 1a0e3...f18 1
Djungelvrål Skrevet 10. april 2019 #12 Skrevet 10. april 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: De med peniser i guttegarderoben og de med vaginaer i damegarderoben. Enkelt og greit. Det gjelder også lesber og homser. De er også mennesker og ikke rovdyr. Jeg plages hvertfall ikke av at det er lesber i damegarderoben. Anonymkode: c8f9d...dca Nå kan man ikke akkurat nødvendigvis se legningen på folk da. Uansett er man ganske innbilsk hvis man innbiller seg en lesbe/homo liker å se på akkurat deg. 1
Djungelvrål Skrevet 10. april 2019 #13 Skrevet 10. april 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det et problem? Anonymkode: 1a0e3...f18 Fordi man kan bli filmet eller bli tatt bilde av, det kan deles og hele verden kan se hvordan du ser ut naken. Jeg er ikke så gira på det, vet ikke hvordan det er med andre. 1
Djungelvrål Skrevet 10. april 2019 #14 Skrevet 10. april 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er født for 30 år siden men er nå 14 år gammel kan du da ha sex med en 14-åring? Anonymkode: 57d67...946 Hvis du er født for 30 år siden og har en 14 årings hjerne er du definert som lettere psykisk utviklingshemmet. Og man kan selvfølgelig ikke ha sex med en 14 åring hvos man er 30, det er voldtekt.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #15 Skrevet 10. april 2019 5 minutter siden, SupaWoman skrev: Nå kan man ikke akkurat nødvendigvis se legningen på folk da. Uansett er man ganske innbilsk hvis man innbiller seg en lesbe/homo liker å se på akkurat deg. Det er sant. Men hvis det var noen jeg visste om. Hadde det vært veldig ubehagelig. Den tror jeg dere ser. Anonymkode: aa70a...f66
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #16 Skrevet 10. april 2019 17 minutter siden, SupaWoman skrev: Fordi man kan bli filmet eller bli tatt bilde av, det kan deles og hele verden kan se hvordan du ser ut naken. Jeg er ikke så gira på det, vet ikke hvordan det er med andre. Hæ? Du mener at homofile og lesbiske driver å filmer folk i garderober? Anonymkode: 1a0e3...f18
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #17 Skrevet 10. april 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant. Men hvis det var noen jeg visste om. Hadde det vært veldig ubehagelig. Den tror jeg dere ser. Anonymkode: aa70a...f66 Jeg er lesbisk. Når jeg er i garderoben så er jeg der for å dusje og skifte fordi jeg har trent. Jeg er ikke der for å se på nakne damer. Ærlig talt, det er creepy. En ting heterofile tydeligvis ikke tenker over er at homofile vokser opp med akkurat det samme som dere. Å være i en garderobe er helt naturlig, så vi tenker ikke på det som noe seksuelt. Grunnen til at heterofile tror det er fordi når dere ser noen av motsatt kjønn naken, så er det nesten alltid i en seksuell setting. Sånn er det ikke alltid for oss homofile og lesbiske. Forstå dette her er dere snille. Anonymkode: 1a0e3...f18 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #18 Skrevet 10. april 2019 46 minutter siden, SupaWoman skrev: Hvis du er født for 30 år siden og har en 14 årings hjerne er du definert som lettere psykisk utviklingshemmet. Og man kan selvfølgelig ikke ha sex med en 14 åring hvos man er 30, det er voldtekt. Men hva hvis man bytter alder? Anonymkode: ffc99...08f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #19 Skrevet 10. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når venstresiden kommer til makten igjen kan man gå inn i den garderoben man har lyst til. Jeg gleder meg til å trampe inn i damegarderoben! 😁 Anonymkode: 72b10...1e5 Jeg har lest på en del utenlandske fora at det har kommet massive klager på at man kan kalle seg kvinne bare fordi man skifter kjønn, og at mange vil at kun kvinner som menstruerer eller har menstruert, skal få kunne kalle seg kvinner. Transkvinner skal bli kalt «non-men». Noen vil ta dette til høyere hold. Går det gjennom, vil ikke transkvinner kunne gå i kvinnegarderoben en gang fordi de ikke regnes som ekte kvinner. Anonymkode: 8eb57...5ae
Gjest PaN Skrevet 10. april 2019 #20 Skrevet 10. april 2019 Ja jeg mener det burde man få lov til, at folk er så trangsynte at de ikke tolererer å gå på do sammen med en som har funnet seg selv er da vel deres problem, trodde vi levde i 2019 en mer tolerant verden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå