AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Del Skrevet 10. april 2019 Noen her som har hatt åpenlyst sex på nudiststrand? Noen som kan gi tips om strender hvor dette er "akseptert"? Typen og jeg er litt keen på å utforske dette. Sykt pirrende å se på, småskummelt å prøve selv... Anonymkode: 8ff4d...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #2 Del Skrevet 10. april 2019 Vil tippe dere blir jaget bort nokså fort, med mindre dere gjemmer dere vekk. Åpenlys sex på nudiststrand med andre tilstede er ikke akseptert. Anonymkode: 692f1...835 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #3 Del Skrevet 10. april 2019 Vet at det er akseptert bl.a. på en nudiststrand syd i Frankrike, husker ikke navnet på den. Men du tenkte deg kanskje noe nærmere...? Anonymkode: aa858...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #4 Del Skrevet 10. april 2019 I England er der mange, eller i alle fall noen som driver med «doging». Steder man går for å ha offentlig sex, eller bli sett på når man har sex. Mulig det er sånn at flere blir med også. Vet ikke noe om det, men så en dokumentar på TV, også kjente mannen min til noen helt perifere som drev med sånt. Finnes internetsttder og kart for hvor msn kan dra. Vær forsiktig er alt jeg har å si til det hele 😳 Anonymkode: 364d9...ce1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 10. april 2019 #5 Del Skrevet 10. april 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tippe dere blir jaget bort nokså fort, med mindre dere gjemmer dere vekk. Åpenlys sex på nudiststrand med andre tilstede er ikke akseptert. Anonymkode: 692f1...835 Det er vel ikke lov heller...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 10. april 2019 #6 Del Skrevet 10. april 2019 Om du tenker her i Norge, er det barn på stranden. Og jeg er nokså sikker på at det er ulovlig her til lands. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 10. april 2019 #7 Del Skrevet 10. april 2019 cap d’agde er det ikke noe problem på enkelte områder ihvertfall M@ster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #8 Del Skrevet 10. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet at det er akseptert bl.a. på en nudiststrand syd i Frankrike, husker ikke navnet på den. Men du tenkte deg kanskje noe nærmere...? Anonymkode: aa858...5e0 Som Master1 sier over: Cap d'Agde er en mulighet ja. Har vært der flere ganger selv. Ganske surrealistisk, men også helt fantastisk sted. Ut over det vet jeg ikke om noen andre steder, med mindre du finner en øde og forlatt strand... Anonymkode: 2de6b...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #9 Del Skrevet 10. april 2019 1 hour ago, Master1 said: cap d’agde er det ikke noe problem på enkelte områder ihvertfall M@ster Cap d'agde består av flere deler hvorav sex praktiseres på enkelte. Hvis du praktisere sex på en av familidelene blir du kraftig bøtelagt. I Norge er det ingen steder det er akseptert. Anonymkode: b3acb...f46 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #10 Del Skrevet 10. april 2019 Mer spennende å gjøre det på en vanlig strand, f.eks på Huk i Oslo, men litt diskret da vel og merke.... Anonymkode: cf47e...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #11 Del Skrevet 10. april 2019 Det er ikke akseptert på noen nudiststrender med seksuelle handlinger, hverken kikking, runking, eller sex. Man risikerer å bli regelrett kjeppjaga eller grisa og holdt igjen til politiet kommer. Gjør man det på Huk så er man hvertfall garantert å bli arrestert. Har dere ikke noe respekt for andre mennesker? Det er ulovlig med sex på offentlig sted , og å gjøre det foran andre er enda værre enn blotting. Hva ville du følt om en gammel gris kom å blotta seg foran deg helt tilfeldig når du bare ville slappe av og slett ikke var interessert eller forberedt på noe sånt? Og foran barna dine? Greit å ha en fantasi men mange fantasier har det bedre i hodet enn i virkeligheten, det gjelder både fantasier som dette som går negativt ut over andre, såvel som fantasier som dreier seg om massedrap eller lignende som også går negativt ut over andre! Ja, sex er ikke mord, men det er jævlig ubehagelig og usmakelig å være vitne til om man ikke har "signet opp" for det! Tenner dere på å ha sex foran andre så dra heller på arrangerte sextreff eller orgieklubber, i stedet for å ramme uskyldige. Anonymkode: 2532d...092 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #12 Del Skrevet 10. april 2019 Nudiststrender i Norge sikter jeg til i innlegget mitt over. Det finnes et par stykker andre steder i Europa. Anonymkode: 2532d...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #13 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg har null peiling, men trodde nudisme var naturlig omgang i naturlig bekledning med naturlig fellesskap? Man har ikke sex foran andre. Trodde poenget med nudisme var at man bare var i sin egen kropp. Anonymkode: 2f2bd...14e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #14 Del Skrevet 11. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har null peiling, men trodde nudisme var naturlig omgang i naturlig bekledning med naturlig fellesskap? Man har ikke sex foran andre. Trodde poenget med nudisme var at man bare var i sin egen kropp. Anonymkode: 2f2bd...14e Så ikke noen misforstår så mener jeg omgang i som i sosialt samvær. Anonymkode: 2f2bd...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 11. april 2019 #15 Del Skrevet 11. april 2019 Hadde ringt politiet. Dere tar misforstått hele nudist/naturist greine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #16 Del Skrevet 11. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke akseptert på noen nudiststrender med seksuelle handlinger, hverken kikking, runking, eller sex. Anonymkode: 2532d...092 Likevel havner flere millioner bilder og videoer av nakne damer og menn og par som har sex ut på nettet. Anonymkode: c642a...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 11. april 2019 #17 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg ville aldri gjort dette på en regulert fristrand hvor det er barn som leker og hvor naturistforbundet etterstreber avseksualisert nakenhet. Eneste unntaket jeg vet i Norge er Svartkulp i Oslo, hvor det i følge enkelte nettfora er ganske liberalt ift sex. Det er såvidt jeg vet et sted familier ikke oppsøker. Selv har jeg hatt sex mange ganger på steder som ikke er regulerte, og hvor det er få eller ingen mennesker og ingen barn. Dersom TS vil ha tilskuere og gjøre det åpenlyst, vil jeg anbefale å avtale dette gjennom nettfora eller reise til Cap D’adge so beskrevet over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swing Skrevet 11. april 2019 #18 Del Skrevet 11. april 2019 Tenk på at selv naturisme er ganske kontroversielt i Norge. Ildsjeler har lagt ned masse dugnad og jobbet hardt mot politikere for å få aksept for en fristrand. Dette har de fått til ved å overbevise om at naturisme ikke handler om sex. Så min bønn til TS er: skal dere ha sex offentlig så gjør det et annet sted! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #19 Del Skrevet 11. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke akseptert på noen nudiststrender med seksuelle handlinger, hverken kikking, runking, eller sex. Man risikerer å bli regelrett kjeppjaga eller grisa og holdt igjen til politiet kommer. Gjør man det på Huk så er man hvertfall garantert å bli arrestert. Har dere ikke noe respekt for andre mennesker? Det er ulovlig med sex på offentlig sted , og å gjøre det foran andre er enda værre enn blotting. Hva ville du følt om en gammel gris kom å blotta seg foran deg helt tilfeldig når du bare ville slappe av og slett ikke var interessert eller forberedt på noe sånt? Og foran barna dine? Greit å ha en fantasi men mange fantasier har det bedre i hodet enn i virkeligheten, det gjelder både fantasier som dette som går negativt ut over andre, såvel som fantasier som dreier seg om massedrap eller lignende som også går negativt ut over andre! Ja, sex er ikke mord, men det er jævlig ubehagelig og usmakelig å være vitne til om man ikke har "signet opp" for det! Tenner dere på å ha sex foran andre så dra heller på arrangerte sextreff eller orgieklubber, i stedet for å ramme uskyldige. Anonymkode: 2532d...092 Hvordan kom du til verden... med prøverør? Anonymkode: cf47e...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 11. april 2019 #20 Del Skrevet 11. april 2019 Ett alternativ er selvsagt swingersklubb. Det finnes også swingersresorter på feriedestinasjoner. Har sett bilder fra ett sted på Gran Canaria, men husker ikke navnet. Er nok lett å google. Jeg har samme tenningen som TS, så jeg kjenner meg lett igjen. Men altså, regulerte fristrender bør dere ikke ha sex på. Beklager for både egen og deres del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå