AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Jeg skal lage en kake til konfirmasjon og kunne tenke meg å lage en slik som på bildet. Noen som har tips til oppskrifter på gode kakebunner, fyll i mellom bunnene og utenpå? Anonymkode: dfd62...8b5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Har dessverre ikke noen tips til deg, ble bare så fascinert av bildet, men på en ikke-ironisk måte, så jeg spør bare av nysgjerrighet: er det en kristelig fotballkake? (Jeg vet at de ikke-hvite feltene på en fotball egentlig skal være femkanter, men det blir jo vanskelig å få til på en sylinder.) Anonymkode: 4624e...0b6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dessverre ikke noen tips til deg, ble bare så fascinert av bildet, men på en ikke-ironisk måte, så jeg spør bare av nysgjerrighet: er det en kristelig fotballkake? (Jeg vet at de ikke-hvite feltene på en fotball egentlig skal være femkanter, men det blir jo vanskelig å få til på en sylinder.) Anonymkode: 4624e...0b6 Haha, det var noe sånt jeg tenkte ja, siden konfirmanten liker fotball. 😅 Jeg har derimot ikke tenkt på hvor mange kanter rutene på en fotball har. 🙈 Anonymkode: dfd62...8b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå