AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #41 Skrevet 10. april 2019 10 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Så konen ddin i er syk og klarer ikke møte dine behov, så du ønsker åpent forhold. Håper du har samme innstilling når hun blir frisk og hun vil ha samme opplevelsene som du har hatt. For dere menn har ofte en annen innstilling når dere står i den andres sko. Og jeg håper hun virkelig ønsker ett åpnet forhold og ikke går med på det for at hun ikke har energi til sykdom og brudd. Men for å svare på det du lurer på. Ikke send dickpicks om du ikke vil. Om noe virker for godt til å være sant, så er det sikkert det. Og vær ærlig på hva du er ute etter, siden damene på din alder ikke er gira på å snakke om sex, så er de nok på leting etter noe mer enn å bare en fling eller være en elskerinne. Om du vet noe kan ødelegge relasjonen til din kone, la vær. Spill med åpne kort så finner du likesinnede. Og husk å bruk beskyttelse. Min kone og jeg har kommet til felles enighet. Mer er det ikke å si om den saken. Forstår ikke hvorfor dere damer henger dere sånn opp i det vi har kommet til enighet om. Anonymkode: 782b9...a7d
FluffyJuggernaut Skrevet 10. april 2019 #42 Skrevet 10. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min kone og jeg har kommet til felles enighet. Mer er det ikke å si om den saken. Forstår ikke hvorfor dere damer henger dere sånn opp i det vi har kommet til enighet om. Anonymkode: 782b9...a7d Mulig for at mange av oss har møtt menn som er i ett "åpent forhold", men så er ikke det tilfelle i det hele tatt. I mitt tilfelle så er det en mann som vi har felles venner med. Og bestandig så var det når han prøvde seg på meg eller andre jenter "vi har åpent" forhold reglen. Vi som kjenner dem litt og har vært på uteplasser hvor kona plutselig dukket opp og det ble en helvetes offentlig oppvask nok ganger til at de har ikke ett åpent forhold. Han er utro gang på gang, og hun tilgir og brytes mer og mer ned. Den gangen hun ble flørtet litt med, så klikket han idiot. En venninne av meg var elskerinne med en mann med "åpent forhold", konen hans slet psykisk å greide i perioder ikke være der for han, eller ta vare på seg selv. Han var en egoistisk jævel som førte begge bak lyset, det var aldri snakk om åpent forhold. Kona havnet inn på psykiatrisk når hun fant det ut. Og venninnen min som trodde hun var en del av ett åpent forhold fikk seg en brå oppvekker når hun innså hva litt uskyldig moro førte til. Og nesten alle jeg kjenner har møtt en mann som hevder å være i ett åpent forhold, og sjelden er det tilfelle. Det er nok vi damer henger oss opp i slikt. Og det at du er redd for å såre konen din med yngre damer og ikke spiller med åpne kort når du "dater" gir meg følelsen av at dere kanskje bør snakke mer om temaet før du kaster alle hemninger å kjører på. Og jeg kjenner de som har åpne forhold, så det er ikke det at jeg er negativ til det. Men da er det åpent for begge, og de har klare regler på hva som er greit og ikke. Om jeg har misforstått, så må jeg bare beklage. Men jeg må innrømme at jeg ble slitt skeptisk når jeg leste hva du hadde skrevet i debatten. Uansett, hva jeg svarte på spørsmålene du lurte på også 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #43 Skrevet 10. april 2019 Angående om kona vil reagere på om du treffer en god del yngre. Spørs kanskje hvor mye yngre. Vi snakker selv om åpent forhold, selv om han heller mer mot polyamori... Og jeg vet han kan tenke seg unge.... 20-25 og er i 40 åra selv. Personlig kjenner jeg at det at han vil søke til yngre gjør meg litt kvalm, vil helst ikke ha yngre menn selv.... Og heller ikke damer i å den alderen han helst ønsker om om vi skal ha trekant med ei dame sammen..... Anonymkode: a6740...73f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #44 Skrevet 10. april 2019 Jeg håper bare for din og din kones del at dere har snakket skikkelig ut om dette. For det du skriver gjør at jeg føler at det høres noe usikkert ut. Selv lever jeg i ett åpent forhold med min samboer, vi har snakket skikkelig om det, har regler for hva som er akseptert osv. Vi lever ikke ut dette ofte, men vi vet begge at det er lov skulle det skje. Men hadde han begynt å henge etter yngre jenter tror jeg rett og slett han hadde falt så mye i mine øyne at jeg ikke fant han attraktiv lenger. Rett og slett fordi jenter som han kunne vært faren til, er såpass yngre, og på ett helt annet sted i livet emosjonelt og i forhold til modenhet. Anonymkode: 28027...cc0 4
DigBic23 Skrevet 10. april 2019 #45 Skrevet 10. april 2019 Nå kunne jeg aldri vært så dum og vulgær at jeg sendte bilde av kjønnsorganet mitt til noen, men om så skulle være måtte jeg nesten hatt vidvinkel 🤔 Nok om det, min oppfordring til deg er å la være å sende fra deg denne typen bilder. For det første kan mottager oppfatte det som støtende, for det andre vil trolig mottager oppfatte deg som dum, og for det tredje kan du risikere at bildene blir brukt til å henge deg ut, presse deg for penger osv.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #46 Skrevet 10. april 2019 1 minutt siden, DigBic23 skrev: Nå kunne jeg aldri vært så dum og vulgær at jeg sendte bilde av kjønnsorganet mitt til noen, men om så skulle være måtte jeg nesten hatt vidvinkel 🤔 Nok om det, min oppfordring til deg er å la være å sende fra deg denne typen bilder. For det første kan mottager oppfatte det som støtende, for det andre vil trolig mottager oppfatte deg som dum, og for det tredje kan du risikere at bildene blir brukt til å henge deg ut, presse deg for penger osv. For en som er så opphengt i penisen sin så tror jeg du ville sendt dick pics hvis du hadde noe skryte av. Noe annet vil jo være dumt😁 Ingen møter en mann som skryter av pikken sin uten å få bevis først. Anonymkode: a2754...036 2
DigBic23 Skrevet 10. april 2019 #47 Skrevet 10. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For en som er så opphengt i penisen sin så tror jeg du ville sendt dick pics hvis du hadde noe skryte av. Noe annet vil jo være dumt😁 Ingen møter en mann som skryter av pikken sin uten å få bevis først. Anonymkode: a2754...036 Synes du det er unaturlig å snakke om penis i en tråd som omhandler dickpics? 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #48 Skrevet 10. april 2019 3 minutter siden, DigBic23 skrev: Synes du det er unaturlig å snakke om penis i en tråd som omhandler dickpics? 🤣 Syns de som har noe å skryte av kan vise den frem jeg😂 Hvis ikke blir det bare spekulasjoner og synsing/skryt🤣 Anonymkode: a2754...036 2
DigBic23 Skrevet 10. april 2019 #49 Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns de som har noe å skryte av kan vise den frem jeg😂 Hvis ikke blir det bare spekulasjoner og synsing/skryt🤣 Anonymkode: a2754...036 Ah! Det er du som maser etter bilde hele tiden ja, kjente deg ikke igjen med det samme. Svaret er fortsatt nei, av samme grunn som før. Og nå slutter vi med brukerdebatt 👍🏻 1
visp Skrevet 10. april 2019 #50 Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er en mann i førtiårene som har vært litt aktiv på tinder og en annen nettside det siste halve året. Tre ganger har jeg matchet med jenter i midten av tyveårene.. Etter at vi har utvekslet snap så tikker det uskyldige meldinger frem og tilbake, noe som er gøy og spennende. Men det som overrasker meg er hvor fort disse jentene begynner å sende snap av seg selv med vibrator, dildolek og buttplug og annet rart.. Damene på min alder derimot hinter ikke om det engang, som om sex prat er et forbudt tema, og ikke kan nevnes med et ord. Mitt dilemma er at jeg er midt i mellom, jeg synes det blir litt voldsomt å motta disse sexleketøysnapene allerede etter 1 døgn, men så synes jeg det sexsnakkforbudet til de på min alder er sørgelig kjedelig. Så her står jeg, skal jeg spise det sure eplet og begynne å sende dickpic til de yngre jentene siden de vil ha det, eller skal jeg godta det kjedelige pjattet til de eldre damene.? Jeg er ikke ute etter noe annet enn en herlig fuckfriend.. Har forresten kommet til enighet med kona om at vi skal ha et åpent forhold da hun er i den perioden hvor lyst og glede på sex er fraværende. Hvordan tror dere hun vil reagere hvis jeg begynner å date så unge damer? Er det taktisk smart å heller date de på min alder? Anonymkode: 782b9...a7d Jeg lever tydeligvis som en jomfru skjønner jeg når jeg ser hva dere andre driver med:) Angående damer på din egen alder og at du syns det er null sexprat (etter et døgn): man vil vel gjerne treffes og kjenne på kjemien antar jeg. Stillest vann har ofte dypest grunn. 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. april 2019 #51 Skrevet 11. april 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er selvsagt et lite dilemma for meg. Hva er det de ser i en mann på 40 og noe, med noen kilo for mye, og litt lite hår på hodet.. Har aldri hatt problemer med å dra damer tidligere, men at den aldersgruppen er så på hadde jeg ikke forventet. Anonymkode: 782b9...a7d Sikkert fake profiler som skal ha bilde av penisen for så å kreve penger av deg senere, ellers så sender de den videre til familie og venner av deg. Så vær obs om de er veldig pågående
Hr. Aktiv Skrevet 11. april 2019 #52 Skrevet 11. april 2019 14 timer siden, Roci skrev: Jeg må si at det var nytt for meg at vi damer på din alder håndhever "sexsnakkforbud". Riktignok er mange av oss ikke interessert i dickpics, men det finnes da vitterlig en mellomting mellom null sexprat og dickpics? Da jeg var singel for et par år siden opprettet jeg en profil på Cupido Club, og hadde noen ganske spicy chatter med både yngre menn og menn på min egen alder. Jeg har rett og slett litt vanskelig for å tro at damer på min /din alder er så kjedelige som du skal ha det til. Har du vært klar på at det er en ff du er ute etter, og ikke noe mer seriøst? Generelt er voksne dame kjedelige. Min erfaring tilsier en spennende profil med sporty preg på livet mens virkeligheten er det stikk motsatte. 1
Roci Skrevet 11. april 2019 #53 Skrevet 11. april 2019 13 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Generelt er voksne dame kjedelige. Min erfaring tilsier en spennende profil med sporty preg på livet mens virkeligheten er det stikk motsatte. Jeg kjenner meg ikke helt igjen, men det kan jo være fordi JEG ikke synes livet mitt er kjedelig Forøvrig er det sikkert mange voksne menn som er ganske kjedelige også Noen av de mest spennende og morsomme tingene jeg har gjort, har jeg forøvrig gjort etter fylte 40, og jeg har flere venninner i samme alder som er veldig aktive og sporty i virkeligheten, ikke bare på diverse profiler. Men det kommer jo så klart også an på hva man definerer som spennende vs kjedelig. 1
Hr. Aktiv Skrevet 11. april 2019 #54 Skrevet 11. april 2019 10 minutter siden, Roci skrev: Jeg kjenner meg ikke helt igjen, men det kan jo være fordi JEG ikke synes livet mitt er kjedelig Forøvrig er det sikkert mange voksne menn som er ganske kjedelige også Noen av de mest spennende og morsomme tingene jeg har gjort, har jeg forøvrig gjort etter fylte 40, og jeg har flere venninner i samme alder som er veldig aktive og sporty i virkeligheten, ikke bare på diverse profiler. Men det kommer jo så klart også an på hva man definerer som spennende vs kjedelig. Derfor skrev jeg generelt. Ikke alle er kjedelige nei og noen er aktive. Jeg forteller ut fra mine øyne slik de ser det. Jeg vet at mange menn er kjedelige. Vi er tross alt ikke så ulike. 1
SlemUlv Skrevet 11. april 2019 #55 Skrevet 11. april 2019 15 timer siden, FluffyJuggernaut skrev: Mulig for at mange av oss har møtt menn som er i ett "åpent forhold", men så er ikke det tilfelle i det hele tatt. Derfor jeg, og mange jeg kjenner i poly og/eller BDSM miljøet, alltid spør om å få snakke med den andre partneren først. For å forsikre oss om at de faktisk snakker sant. "nei, hun vil ikke vite om det" er rødt flagg, så da holder man seg unna 3
FluffyJuggernaut Skrevet 11. april 2019 #56 Skrevet 11. april 2019 3 minutter siden, SlemUlv skrev: Derfor jeg, og mange jeg kjenner i poly og/eller BDSM miljøet, alltid spør om å få snakke med den andre partneren først. For å forsikre oss om at de faktisk snakker sant. "nei, hun vil ikke vite om det" er rødt flagg, så da holder man seg unna Som sagt han som prøvde det på meg er en felles bekjent, så jeg viste at han løy. Jeg har en kjæreste og vi er begge enig om at vi har ett lukket forhold. Men selv om jeg hadde vært singel så hadde ikke ett slikt opplegg fristet, jeg deler ikke. Men hun venninnen som involverte seg med han mannen som var i ett "åpnet forhold", kommer nok aldri til å vurdere noe slikt igjen. Den opplevelsen skremte henne, og hun slet med dårlig samvittighet i lang tid. Selv om det eneste hun gjorde galt var å stole på jævelen som førte begge bak lyset. Men jeg er enig med deg, om man har ett åpent forhold så bør det være greit at den som involverer seg snakker med den andre i det forholdet. De som jeg kjenner som er i ett åpnet forhold, praktiserer åpenhet iallefall. Jeg tenker det er ett rødt flagg om han eller hun ikke ønsker at du skal få bekreftelse fra partneren. 2
Påkrevd Skrevet 11. april 2019 #57 Skrevet 11. april 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Mitt dilemma er at jeg er midt i mellom, jeg synes det blir litt voldsomt å motta disse sexleketøysnapene allerede etter 1 døgn, men så synes jeg det sexsnakkforbudet til de på min alder er sørgelig kjedelig. Så her står jeg, skal jeg spise det sure eplet og begynne å sende dickpic til de yngre jentene siden de vil ha det, eller skal jeg godta det kjedelige pjattet til de eldre damene.? Anonymkode: 782b9...a7d Du får holde deg midt i mellom, da, og sende bilde av deg selv i speedo👍
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #58 Skrevet 11. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er en mann i førtiårene som har vært litt aktiv på tinder og en annen nettside det siste halve året. Tre ganger har jeg matchet med jenter i midten av tyveårene.. Etter at vi har utvekslet snap så tikker det uskyldige meldinger frem og tilbake, noe som er gøy og spennende. Men det som overrasker meg er hvor fort disse jentene begynner å sende snap av seg selv med vibrator, dildolek og buttplug og annet rart.. Damene på min alder derimot hinter ikke om det engang, som om sex prat er et forbudt tema, og ikke kan nevnes med et ord. Mitt dilemma er at jeg er midt i mellom, jeg synes det blir litt voldsomt å motta disse sexleketøysnapene allerede etter 1 døgn, men så synes jeg det sexsnakkforbudet til de på min alder er sørgelig kjedelig. Så her står jeg, skal jeg spise det sure eplet og begynne å sende dickpic til de yngre jentene siden de vil ha det, eller skal jeg godta det kjedelige pjattet til de eldre damene.? Jeg er ikke ute etter noe annet enn en herlig fuckfriend.. Har forresten kommet til enighet med kona om at vi skal ha et åpent forhold da hun er i den perioden hvor lyst og glede på sex er fraværende. Hvordan tror dere hun vil reagere hvis jeg begynner å date så unge damer? Er det taktisk smart å heller date de på min alder? Anonymkode: 782b9...a7d Gidder ikke lese alle sidene. Men hva med noen i midten av 30åra? Når du sier damer på din alder, regner jeg med du mener damer i midten av 40åra. De vil ikke snakke om sex. De i midten av 20 er for ivrige. Men hva med oss i midten av 30? Jeg har alltid syntes sexmeldinger er pirrende uten at man sender den type bilder du beskriver. Vil tro det er flere på min alder eller nærmere 30 enn 40 som også er som meg. Det er nok en generasjonsting; vi var nysgjerrige tenåringer når sms (Og sexsms, Chat o.l.) begynte ta av på tidlig 2000tall. Det var ikke de i midten av 40åra.. Anonymkode: 7e9b1...37c
Gjest Alterego666 Skrevet 11. april 2019 #59 Skrevet 11. april 2019 22 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Bare patetiske taper menn sender dickpick. For noe fjas! Mange kvinner (også de som er godt over 25) ber om dickpics og utveksler gjerne. Dessverre er det for mange menn som er altfor lite selektive med hvem de sender til, men din påstand er en tullete og fordomsfull generalisering som dessuten skjemmes av orddelingsfeil.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #60 Skrevet 11. april 2019 God ettermiddag, Takk for stor interesse om emnet. Jeg velger å ikke svare på alle meldingene om hvorvidt om dette er en omforent løsning mellom meg og min frue da jeg allerede har vært klar og tydelig på det i tidligere innlegg. I dag ettermiddag tok jeg en latte med hun ene unge kvinnen.. Hun som har vært mest gira på å treffe meg. Jeg ble helt satt ut, hun er så ivrig og så villig at jeg ikke har ord for det. Hun synes det er så spennende med eldre menn, spesielt de med slikt skjegg jeg har, at jeg er muskuløs i tillegg gjør at hun blir helt fra seg i spenning. At jeg har snaua skolten da håret har blitt tynt, og at jeg har 10 kilo for mye betydde ingenting. Tvert om.. Det gjorde meg enda mer tiltrekkende.. Wow.. Tror ikke jeg har fått så mange komplimenter på så kort tid på helt sikkert 20 år. Har sjekket den unge damen på Facebook, ingen tull der. Det hun har sagt til meg stemmer på en prikk, både jobb, utdannelse med mer.. Det virker på meg som om hun har kontroll på seg selv og livet, god utdannelse og god jobb til den alderen. Jeg hadde ikke før fått seg meg i bilen så tikket det inn melding på snap fra henne, hun bare måtte... Onanere på doen på cafeen etter treffet.. Men nå sitter jeg her, får dårlig samvittighet ovenfor mine frue over at jeg har funnet meg en så herlig dame som jeg kan nyte en kveld eller to med i uka.. Tror min kone kommer til å synes det blir vanskelig, og at jeg kommer til å få noen uante reaksjoner fra henne.. Ikke akkurat nå, men når det blir en realitet. Frister så veldig å bare hive seg i det🙃 Anonymkode: 782b9...a7d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå