Gå til innhold

Kvier meg for å sende dickpic

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja. Når kona di kanskje heller ikke tenner på den lengre så er det nok minimal sjans for at såpass seksuelle damer (hvis de da ikke er prostituerte) vil tenne på den. 

Anonymkode: fae46...d65

Fy faen for noen uhøflige svar fra anonyme drittkjerringer!

Anonymkode: 26ab3...3e6

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Når kona di kanskje heller ikke tenner på den lengre så er det nok minimal sjans for at såpass seksuelle damer (hvis de da ikke er prostituerte) vil tenne på den. 

Det er helt andre årsaker til det. Fysisk sykdom som har tært på en lang tid. 

Er for øvrig helt sikker på at det ikke er prostituerte.. I hvertfall 2 av de. 

Anonymkode: 782b9...a7d

• Liker 2
Skrevet

Pass deg nå TS. Disse jentene kan være ute etter å svindle deg. Får de et dickpick av deg kan de true med å sende det til kona, venner, kollegaer og familie, og presse deg for penger.

Virker det for godt til å være sant, så er det som oftest det.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Bare patetiske taper menn sender dickpick.

Stemmer ikke.

Anonymkode: 0273a...632

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Stemmer ikke.

Anonymkode: 0273a...632

Hvem andre gjør det?

Anonymkode: 45c3f...b0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Pass deg nå TS. Disse jentene kan være ute etter å svindle deg. Får de et dickpick av deg kan de true med å sende det til kona, venner, kollegaer og familie, og presse deg for penger.

Virker det for godt til å være sant, så er det som oftest det.

Nja... Jeg er forsiktig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du er gift er du ikkje kjærste potensielle for kvinner, derfor blir forholdet sexualitet rimelig kjapt. Er jo derfor dere har kontakt

Anonymkode: 182bc...de3

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt andre årsaker til det. Fysisk sykdom som har tært på en lang tid. 

Er for øvrig helt sikker på at det ikke er prostituerte.. I hvertfall 2 av de. 

Ok leit å høre, kanskje ho ikke har lenge igjen. Da er det bare å sende dick til disse damene. Må være tøft for deg da å ha kona så sjuk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mann 44 her.

Det ts skriver er faktisk reellt. Jeg har sjøl matchet med damer i 20åra, og så fort vi begynner å kommunisere på snapchat, så kommer det: «Vil du ha en nattasnap😘?» Og så kommer det puppesnap eller noe sånt.

Anonymkode: 1b118...e07

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt dilemma er at jeg er midt i mellom, jeg synes det blir litt voldsomt å motta disse sexleketøysnapene allerede etter 1 døgn, men så synes jeg det sexsnakkforbudet til de på min alder er sørgelig kjedelig. 

Jeg må si at det var nytt for meg at vi damer på din alder håndhever "sexsnakkforbud". Riktignok er mange av oss ikke interessert i dickpics, men det finnes da vitterlig en mellomting mellom null sexprat og dickpics? Da jeg var singel for et par år siden opprettet jeg en profil på Cupido Club, og hadde noen ganske spicy chatter med både yngre menn og menn på min egen alder. Jeg har rett og slett litt vanskelig for å tro at damer på min /din alder er så kjedelige som du skal ha det til. Har du vært klar på at det er en ff du er ute etter, og ikke noe mer seriøst?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann 44 her.

Det ts skriver er faktisk reellt. Jeg har sjøl matchet med damer i 20åra, og så fort vi begynner å kommunisere på snapchat, så kommer det: «Vil du ha en nattasnap😘?» Og så kommer det puppesnap eller noe sånt.

Bra det er andre som har samme erfaring. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Roci skrev:

Jeg må si at det var nytt for meg at vi damer på din alder håndhever "sexsnakkforbud". Riktignok er mange av oss ikke interessert i dickpics, men det finnes da vitterlig en mellomting mellom null sexprat og dickpics? Da jeg var singel for et par år siden opprettet jeg en profil på Cupido Club, og hadde noen ganske spicy chatter med både yngre menn og menn på min egen alder. Jeg har rett og slett litt vanskelig for å tro at damer på min /din alder er så kjedelige som du skal ha det til. Har du vært klar på at det er en ff du er ute etter, og ikke noe mer seriøst?

Unntak er det selvfølgelig, men sånn generelt så er det temmelig labert initiativ fra damene på min alder. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok leit å høre, kanskje ho ikke har lenge igjen. Da er det bare å sende dick til disse damene. Må være tøft for deg da å ha kona så sjuk.

Oj.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sender gjerne puppebilde, men jeg ønsker ikke dickpics i retur. Jeg sender ofte bare for å få komplimenter eller tease. Er kjekkere å skrive erotisk til hverandre. Har aldri synes noe om penis bilder, men selvfølgelig kan andre jenter like det. Synes uansett at du skal være forsiktig, og ikke gjøre noe du selv er ukomfortabel med.

Har også både chattet og hatt sex med menn i 40 årene, synes det er spennende med eldre menn. 

Jente 26 år. 

Anonymkode: e4fdf...4ed

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en mann i førtiårene som har vært litt aktiv på tinder og en annen nettside  det siste halve året. 

Tre ganger har jeg matchet med jenter i midten av tyveårene.. Etter at vi har utvekslet snap så tikker det uskyldige meldinger frem og tilbake, noe som er gøy og spennende. Men det som overrasker meg er hvor fort disse jentene begynner å sende snap av seg selv med vibrator, dildolek og buttplug og annet rart.. 

Damene på min alder derimot hinter ikke om det engang, som om sex prat er et forbudt tema, og ikke kan nevnes med et ord. 

Mitt dilemma er at jeg er midt i mellom, jeg synes det blir litt voldsomt å motta disse sexleketøysnapene allerede etter 1 døgn, men så synes jeg det sexsnakkforbudet til de på min alder er sørgelig kjedelig. 

Så her står jeg, skal jeg spise det sure eplet og begynne å sende dickpic til de yngre jentene siden de vil ha det, eller skal jeg godta det kjedelige pjattet til de eldre damene.?

Jeg er ikke ute etter noe annet enn en herlig fuckfriend.. 

Har forresten kommet til enighet med kona om at vi skal ha et åpent forhold da hun er i den perioden hvor lyst og glede på sex er fraværende. Hvordan tror dere hun vil reagere hvis jeg begynner å date så unge damer? Er det taktisk smart å heller date de på min alder? 

Er du helt sikker på at disse kvinnene i midten av 20 årene som snapper en gift godt voksen mann A: er kvinner som sender bilder av seg selv og B: ønsker helt gratis, uforpliktende sex med deg?

Du skal være ufattelig, og da mener jeg ufattelig deilig for å overgå det havet av sexlystne menn som er på Tinder og liknende. 

Selvsagt sender ikke folk som er ute etter noe mer vaginabilder. De er tross alt ute etter noe annet enn å få snaps av tissen til tilfeldige gifte menn.

Anonymkode: 32e04...f6d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann 44 her.

Men er det så rart?

Jeg (38) og du er i generasjonen hvor man kunne få det andre kjønn til seng eller i forhold uten å eksponere seg selv kroppslig. Det fantes ikke Tinder, det fantes bare sosiale arenaer hvor man faktisk traff hverandre og merket kjemi der og da. Selvsagt kunne du og jeg gå videre uten noe mer den kvelden med hverandre, og selvsagt kunne du eller jeg treffe noen iløpet av den kvelden som det ble noe seksuelt med. Men vi satt ikke innendørs med filtrerte bilder av oss selv (eller andres bilder som vi hadde stjelt) som vi sendte rundt fordi det var forventet av oss.

Sosiale medier skaper avstand som ikke er der ellers - og man gjør lettere ting som er sosialt forventet som eksponerer kropp.

Se bare på hva TS skriver: «må jeg snakke med kjedelige folk om pjatt eller skal jeg bare hive meg rett inn i analpluggbilder». 

Hva tror du hadde skjedd om du gikk på byen, og hadde med det et faktisk bilde av pikken din som du viste til både daten og de femten andre flotte damene som stod i baren?

Om alle gjorde dette iløpet av et par års tid så hadde det sikkert blitt ansett som så vanlig at dine unger tenkte det var noe de sikkert burde gjøre selv når de var i 20årene. 

Om det er den eneste måten man får positiv respons på fordi «pjatt er kjedelig» så skjønner jeg jo hvorfor.

I våre gamle oldisdager så var varianten av dette at endel menn lot som de var interessert i noen i baren, og da spurte om de kunne spandere en øl - og lot litt som de var interessert i det man sa. I dag kan de svipe til....høyre? Venstre? - og så kan de be om et puppebilde. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja... Jeg er forsiktig

:ler:

Mhm.

Husk nå bare på å unngå gjenkjennelig bakgrunn eller ansikt, da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tinder? Er ikke det for unge mennesker?

Anonymkode: fa6e1...fd6

Skrevet

Så konen ddin i er syk og klarer ikke møte dine behov, så du ønsker åpent forhold. Håper du har samme innstilling når hun blir frisk og hun vil ha samme opplevelsene som du har hatt. For dere menn har ofte en annen innstilling når dere står i den andres sko. Og jeg håper hun virkelig ønsker ett åpnet forhold og ikke går med på det for at hun ikke har energi til sykdom og brudd. 

Men for å svare på det du lurer på. Ikke send dickpicks om du ikke vil. Om noe virker for godt til å være sant, så er det sikkert det. Og vær ærlig på hva du er ute etter, siden damene på din alder ikke er gira på å snakke om sex, så er de nok på leting etter noe mer enn å bare en fling eller være en elskerinne. Om du vet noe kan ødelegge relasjonen til din kone, la vær. Spill med åpne kort så finner du likesinnede. Og husk å bruk beskyttelse.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt sikker på at disse kvinnene i midten av 20 årene som snapper en gift godt voksen mann A: er kvinner som sender bilder av seg selv og B: ønsker helt gratis, uforpliktende sex med deg?

Du skal være ufattelig, og da mener jeg ufattelig deilig for å overgå det havet av sexlystne menn som er på Tinder og liknende. 

Selvsagt sender ikke folk som er ute etter noe mer vaginabilder. De er tross alt ute etter noe annet enn å få snaps av tissen til tilfeldige gifte menn.

Ja jeg er sikker. 

Har nå video chatet med to av de, og skal treffe disse to i løpet av uka for å ta en kopp latte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...