Gå til innhold

Kvier meg for å sende dickpic

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en mann i førtiårene som har vært litt aktiv på tinder og en annen nettside  det siste halve året. 

Tre ganger har jeg matchet med jenter i midten av tyveårene.. Etter at vi har utvekslet snap så tikker det uskyldige meldinger frem og tilbake, noe som er gøy og spennende. Men det som overrasker meg er hvor fort disse jentene begynner å sende snap av seg selv med vibrator, dildolek og buttplug og annet rart.. 

Damene på min alder derimot hinter ikke om det engang, som om sex prat er et forbudt tema, og ikke kan nevnes med et ord. 

Mitt dilemma er at jeg er midt i mellom, jeg synes det blir litt voldsomt å motta disse sexleketøysnapene allerede etter 1 døgn, men så synes jeg det sexsnakkforbudet til de på min alder er sørgelig kjedelig. 

Så her står jeg, skal jeg spise det sure eplet og begynne å sende dickpic til de yngre jentene siden de vil ha det, eller skal jeg godta det kjedelige pjattet til de eldre damene.?

Jeg er ikke ute etter noe annet enn en herlig fuckfriend.. 

Har forresten kommet til enighet med kona om at vi skal ha et åpent forhold da hun er i den perioden hvor lyst og glede på sex er fraværende. Hvordan tror dere hun vil reagere hvis jeg begynner å date så unge damer? Er det taktisk smart å heller date de på min alder? 

Anonymkode: 782b9...a7d

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare patetiske taper menn sender dickpick.

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en mann i førtiårene som har vært litt aktiv på tinder og en annen nettside  det siste halve året. 

Tre ganger har jeg matchet med jenter i midten av tyveårene.. Etter at vi har utvekslet snap så tikker det uskyldige meldinger frem og tilbake, noe som er gøy og spennende. Men det som overrasker meg er hvor fort disse jentene begynner å sende snap av seg selv med vibrator, dildolek og buttplug og annet rart.. 

Damene på min alder derimot hinter ikke om det engang, som om sex prat er et forbudt tema, og ikke kan nevnes med et ord. 

Mitt dilemma er at jeg er midt i mellom, jeg synes det blir litt voldsomt å motta disse sexleketøysnapene allerede etter 1 døgn, men så synes jeg det sexsnakkforbudet til de på min alder er sørgelig kjedelig. 

Så her står jeg, skal jeg spise det sure eplet og begynne å sende dickpic til de yngre jentene siden de vil ha det, eller skal jeg godta det kjedelige pjattet til de eldre damene.?

Jeg er ikke ute etter noe annet enn en herlig fuckfriend.. 

Har forresten kommet til enighet med kona om at vi skal ha et åpent forhold da hun er i den perioden hvor lyst og glede på sex er fraværende. Hvordan tror dere hun vil reagere hvis jeg begynner å date så unge damer? Er det taktisk smart å heller date de på min alder? 

Du får pule de du har mest lyst å pule så lenge begge har lyst.

Anonymkode: a2754...036

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Taktisk smart ville være og ikke date noen andre så lenge du er gift, selv om din kone har godkjent det!

Anonymkode: 0e825...fa1

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Bare patetiske taper menn sender dickpick.

Uoppfordrete dick picks skal man aldri sende, men er det ei som etterspør det og ei man har relasjon til så får folk gjøre som de vil..

• Liker 16
Skrevet

Du sier ikke noe om hvorfor du ikke sender dicpics, men om jentene spør om det er det jo bare å sende. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at disse kvinnene ikke er prosituerte? En ting er å sende nakenbilder, men bilder av seg selv når de bruker dildo og buttplug?! Høres helt vilt ut. 

Anonymkode: 7acf0...bb3

• Liker 30
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Taktisk smart ville være og ikke date noen andre så lenge du er gift, selv om din kone har godkjent det!

Anonymkode: 0e825...fa1

Hvorfor? Om alle involvert er informert og samtykker? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så kos å få delt ønskedrømmen sin!! 

Anonymkode: 7203a...230

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært litt obs på fake profiler hvis disse damene sender sånt. Vær obs på svindel.

Hvis det er reelle damer som sender deg slike bilder så vil de garantert ha Dickpic fra deg. De vil nemlig vite intim målene dine for å gå videre.

Størrelse er viktig for mange damer særlig for de som ønsker ren seksuell tilfredsstillelse. 

Anonymkode: fae46...d65

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du sende dickpics om du føler deg ukomfortabel med det?

La dem heller oppleve deg live om du finner noen du matcher godt med.

Dickpics er så utrolig turn-off, spesielt om de kommer uoppfordret.

Aldri la deg presse til dette om du ikke selv vil.

Anonymkode: eecf0...f61

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Gå for noen på din egen alder.

Anonymkode: c7666...aff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uoppfordrete dick picks skal man aldri sende, men er det ei som etterspør det og ei man har relasjon til så får folk gjøre som de vil..

Stemmer. Jeg har aldri sendt et eneste bilde av snippen min uoppfordret, og selv om de spør etter det så kvier jeg meg enormt.. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at disse kvinnene ikke er prosituerte? En ting er å sende nakenbilder, men bilder av seg selv når de bruker dildo og buttplug?! Høres helt vilt ut. 

Helt sikker kan jeg ikke være, men ser hvor de er på kartet så, og det stemmer med hva de sier. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært litt obs på fake profiler hvis disse damene sender sånt. Vær obs på svindel.

Hvis det er reelle damer som sender deg slike bilder så vil de garantert ha Dickpic fra deg. De vil nemlig vite intim målene dine for å gå videre.

Størrelse er viktig for mange damer særlig for de som ønsker ren seksuell tilfredsstillelse. 

Ser den med størrelse... 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hilsen sjalu gutt på 24 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt sikker kan jeg ikke være, men ser hvor de er på kartet så, og det stemmer med hva de sier. 

Ser den med størrelse... 

Hva har det med saken å gjøre? Prostituerte kan jo være hvor som helst i byen? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er selvsagt et lite dilemma for meg. Hva er det de ser i en mann på 40 og noe, med noen kilo for mye,  og litt lite hår på hodet.. 

Har aldri hatt problemer med å dra damer tidligere, men at den aldersgruppen er så på hadde jeg ikke forventet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser den med størrelse... 

Ja. Når kona di kanskje heller ikke tenner på den lengre så er det nok minimal sjans for at såpass seksuelle damer (hvis de da ikke er prostituerte) vil tenne på den. 

• Liker 3
Skrevet

Er du sikker på at de du finner på tinder ikke er sånne svindelprofiler? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får pule de du har mest lyst å pule så lenge begge har lyst.

Har ikke lyst eller vilje til å fly rundt. 

Ønsker meg en ff som jeg kan tilbringe 1-2 kvelder i uken med.. Litt dypere nivå enn bare tøm og røm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...