Anna =) Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Er det noen som har prøvd laser på pigmentflekker? Er drittlei flekkene i fjeset og kjenner det godt på selvtilliten 😫 har prøvd masse forskjellig av kremer. Og lurte derfor på om noen har prøvd laser og har noen erfaringer å dele. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 Jeg kjenner ei som har tatt laser på pigmentflekker. Husker ikke hva den heter, lpn-laser? Det var hos hudpleier og resultatet ble veldig bra! Anonymkode: d409c...c05
Djungelvrål Skrevet 18. april 2019 #3 Skrevet 18. april 2019 De jeg kjenner som har gjort det har blitt verre og får store brune pigmentflekker i ansiktet om sommeren. 1
WhiteSwan Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 På 10.4.2019 den 18.56, Anna =) skrev: Er det noen som har prøvd laser på pigmentflekker? Er drittlei flekkene i fjeset og kjenner det godt på selvtilliten 😫 har prøvd masse forskjellig av kremer. Og lurte derfor på om noen har prøvd laser og har noen erfaringer å dele. Ja. Det var smertefullt! Hadde forventet at det ikke skulle gjøre vondt så ble sjokkert. Kommer aldri til å gjøre det igjen.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #6 Skrevet 19. april 2019 1 minutt siden, Anna =) said: Men ble pigmentene bedre? Moren min har masse fregner, solskader og pigmentflekker. Hun pleier å fjerne de i ansiktet, på halsen og brystet ca én gang i året. De går bort, men om flekkene er veldig mørke/sta, så kam du trenge flere behandlinger og kanskje en syrekrem. Det varer helt til hun begynner å sole seg litt om sommeren, da alt kommer tilbake igjen da. Anonymkode: 748b9...e22
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #7 Skrevet 19. april 2019 Laser fungerer. Det gjør også retinol og c-vitaminserum. Anonymkode: cf902...ef0
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #8 Skrevet 19. april 2019 Jeg hadde en nokså stor pigmentflekk på kinnet som jeg ble kvitt. Ikke med laser, men med frysing med flytende nitrogen. Gjorde det hos hudlege, samtidig som han behandlet meg for basalcelkekreft med samme metode. Jeg synes ikke det er så vondt. Hvordan resultatet blir på sikt har jeg ikke erfart foreløpig, men jeg tenker det er viktig å være flink med høy solfaktor for å forebygge at det kommer tilbake. Anonymkode: defcb...041
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #9 Skrevet 19. april 2019 Prøvd medisinsk hudpleie mot pigmentering? Ville prøvd det først. Anonymkode: b8bf9...3cd 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #10 Skrevet 20. april 2019 Jon Langeland fjernet en flekk hos meg, huskerfaktisk ikke smerten nå, så kan ikke ha gjort veldig vondt. Og det fungerte utmerket! Ikke sett noe til den sidrn6, flere mnd siden jeg gjorde det. Anonymkode: 0301f...b45
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #11 Skrevet 20. april 2019 På 19.4.2019 den 13.31, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en nokså stor pigmentflekk på kinnet som jeg ble kvitt. Ikke med laser, men med frysing med flytende nitrogen. Gjorde det hos hudlege, samtidig som han behandlet meg for basalcelkekreft med samme metode. Jeg synes ikke det er så vondt. Hvordan resultatet blir på sikt har jeg ikke erfart foreløpig, men jeg tenker det er viktig å være flink med høy solfaktor for å forebygge at det kommer tilbake. Anonymkode: defcb...041 Dette var det jeg gjorde:) Anonymkode: 0301f...b45
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #12 Skrevet 20. april 2019 På 10.4.2019 den 18.56, Anna =) skrev: Er det noen som har prøvd laser på pigmentflekker? Er drittlei flekkene i fjeset og kjenner det godt på selvtilliten 😫 har prøvd masse forskjellig av kremer. Og lurte derfor på om noen har prøvd laser og har noen erfaringer å dele. Pigmentflekker er det liten vits i å gjøre noe med, når de først er et faktum. De blir verre av forsøk på bedring. Solkrem med høy faktor er eneste som hjelper. Anonymkode: 3b965...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #13 Skrevet 21. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Pigmentflekker er det liten vits i å gjøre noe med, når de først er et faktum. De blir verre av forsøk på bedring. Solkrem med høy faktor er eneste som hjelper. Anonymkode: 3b965...7ff Hehe, hvis du leser de to siste innleggene før ditt, så ser du jo at det du hevder her ikke stemmer. Min er borte. Ikke verre, bare borte. Man kan ikke se at det er gjort noe der engang. Anonymkode: defcb...041
Anna =) Skrevet 21. april 2019 Forfatter #14 Skrevet 21. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jon Langeland fjernet en flekk hos meg, huskerfaktisk ikke smerten nå, så kan ikke ha gjort veldig vondt. Og det fungerte utmerket! Ikke sett noe til den sidrn6, flere mnd siden jeg gjorde det. Anonymkode: 0301f...b45 Hvilken type laser brukte han?😋
Anna =) Skrevet 21. april 2019 Forfatter #15 Skrevet 21. april 2019 På 19.4.2019 den 14.37, AnonymBruker skrev: Prøvd medisinsk hudpleie mot pigmentering? Ville prøvd det først. Anonymkode: b8bf9...3cd Ja prøvd det, fungert bra et sted, men ikke på den siste.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #16 Skrevet 21. april 2019 1 minutt siden, Anna =) skrev: Hvilken type laser brukte han?😋 Hvis du leser neste innlegg vedkommende har sitert, så ser du at det ikke var laser som ble brukt, men frysing med flytende nitrogen. Anonymkode: defcb...041 1
Rucula Skrevet 21. april 2019 #17 Skrevet 21. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Pigmentflekker er det liten vits i å gjøre noe med, når de først er et faktum. De blir verre av forsøk på bedring. Solkrem med høy faktor er eneste som hjelper. Anonymkode: 3b965...7ff Bullshit!
Rucula Skrevet 21. april 2019 #18 Skrevet 21. april 2019 Hei! Jeg fikk masse pigmentflekker under svangerskapet, jeg så skitten ut i hele ansiktet. Dro til aleris, kjøpte en medisinsk hudpleie serie som heter MeLine. Det svei skikkelig, jeg var rød og flasset i ukesvis. Men jeg er blitt helt fin igjen! Ingen flekker overhode! Super fornøyd! Jeg må fortsette å bruke noen av kremene forebyggende en gang i blant pg bruke høy solfaktor året rundt
FlikkFlakk Skrevet 22. april 2019 #19 Skrevet 22. april 2019 Jeg har brukt c-vitamin serum fra Purito (eBay, koreansk kosmetikk) og mine pigmentflekker ble borte. Jeg ble anbefalt laser, men leste om c-vitamin serum og tenkte å gi det en sjanse og flekkene ble borte. Jeg gikk tilbake til hun som anbefalte meg laser og hun ble overrasket over at et serum til 160kr hadde virket så bra. Itillegg til at flekkene ble borte så ble også resten av huden mye klarere. Det er verd å prøve c-vitamin serum før laser, da har du i hvertfall prøvd. Går det ikke helt bort så er det mindre for laser å ta bort enn før du begynte på serumet, du trenger kanskje ikke laser så mange ganger og det blir ikke så dyrt. 1
Anna =) Skrevet 22. april 2019 Forfatter #20 Skrevet 22. april 2019 Waw det hørtes jo for godt ut til å være sant! Hvor lenge holdt du på med det før du så bedring? 😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå