AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Får ikke noe ut av penetrering uansett hvilke stilling (eller penisstørrelse) det er snakk om. Det kan være litt behagelig men ellers kjenner jeg lite, og det er jo litt synd. Jeg får raskt orgasme om jeg blir fingret med èn finger presset opp i en jevn rytme der det såkalte g-punktet skal ligge. Ligger det dypere inn enn gjennomsnittet, siden jeg tydeligvis er i stand til vaginalorgasme, men ikke kjenner noe med en penis? Anonymkode: 27d34...9d2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får ikke noe ut av penetrering uansett hvilke stilling (eller penisstørrelse) det er snakk om. Det kan være litt behagelig men ellers kjenner jeg lite, og det er jo litt synd. Jeg får raskt orgasme om jeg blir fingret med èn finger presset opp i en jevn rytme der det såkalte g-punktet skal ligge. Ligger det dypere inn enn gjennomsnittet, siden jeg tydeligvis er i stand til vaginalorgasme, men ikke kjenner noe med en penis? Anonymkode: 27d34...9d2 Hvis du får orgasme med fingrene dine skal det jo ikke være noe i vei at en penis også skulle klare det. Kanskje du må finne stillinger der penis treffer det samme pungtet som du gjør når du fingrer. Anonymkode: 4f695...9a8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du får orgasme med fingrene dine skal det jo ikke være noe i vei at en penis også skulle klare det. Kanskje du må finne stillinger der penis treffer det samme pungtet som du gjør når du fingrer. Anonymkode: 4f695...9a8 Jeg når ikke opp med fingeren selv, funker bare når kjæresten gjør det dessverre. Og han må presse langt opp for at det skal funke 😕 føler jeg bare har nerver dypt inni vevet, og at alt annet inni skjeden er følelsesløst. Anonymkode: 27d34...9d2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 Hvis du får mannen til å dytte den inn for så å snu den tilbake slik at støtene treffer punktet hvor fingrene dine treffer ca. 3 - 5 cm inn og opp som ved fingerbøy, da tror jeg du vil få en svært følsom orgasme. Anonymkode: fbe17...326
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 22 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du får mannen til å dytte den inn for så å snu den tilbake slik at støtene treffer punktet hvor fingrene dine treffer ca. 3 - 5 cm inn og opp som ved fingerbøy, da tror jeg du vil få en svært følsom orgasme. Anonymkode: fbe17...326 Takk, skal prøves Anonymkode: 27d34...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå