AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 hater å få faktura for kredittkortet, så jeg liker best å bruke debit noen ganger. Siden det er norsk utleier, trygt å bruke debit? Jeg har aldri brukt dette før forresten, så hvor plukker man opp nøkkel osv? Anonymkode: 5b279...22a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: hater å få faktura for kredittkortet, så jeg liker best å bruke debit noen ganger. Siden det er norsk utleier, trygt å bruke debit? Jeg har aldri brukt dette før forresten, så hvor plukker man opp nøkkel osv? Anonymkode: 5b279...22a Liker du å leve farlig? Da bruker du debetkort i denne sammenhengen. Andre liker better safe than sorry - løsninger. Anonymkode: f3a4a...867
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 Hæ? Hvorfor skulle det være farlig å betale på nett med debitkort (antar det er visakortet som menes da)? Nå kjenner ikke jeg til airbnb, men vet jo at det er kjent så viss det er kjent så er det vel også seriøst og har et seriøst betalingsside?? Anonymkode: 265c6...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå