Gå til innhold

Hva slags type mennesker er det som skiller seg ut i en liten by? ( bliransett somm rare eller annerledes?)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå skrev jeg liten by, men tenker mer på et sted mellom liten-middels by, ikke storby (der hvor man kan kjenne igjen visse mennesker). Hva gjør at de skiller seg ut ut, og hva synes du er annerledes/rart ved en personlighet? Da tenker jeg på alt fra spesiell måte å kle seg på til f.eks en rar måte å gå på, utseende er annerledes eller at personen gjør rare ting, snakker med seg selv f.eks..

Og, hva tenker du om disse menneskene?

Anonymkode: beb1d...b0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå skrev jeg liten by, men tenker mer på et sted mellom liten-middels by, ikke storby (der hvor man kan kjenne igjen visse mennesker). Hva gjør at de skiller seg ut ut, og hva synes du er annerledes/rart ved en personlighet? Da tenker jeg på alt fra spesiell måte å kle seg på til f.eks en rar måte å gå på, utseende er annerledes eller at personen gjør rare ting, snakker med seg selv f.eks..

Og, hva tenker du om disse menneskene?

anyone?

Skrevet

Jeg bor i en slik liten by.  Her skal det ikke mye til før folk får betegnelsen "spesiell".  Det er nok at man ikke har gardiner i stua eller kler seg i annet enn merkeklær.  Eller har en jobb som ikke er vanlig for en kvinne, f.eks. 

Har du barn som ikke er med i turnforeningen eller idrettslaget, så er du " litt spesiell".  Møter du aldri opp på korets julekonsert, er du enda mer spesiell.  Sånn kan jeg fortsette.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Zienna skrev:

Jeg bor i en slik liten by.  Her skal det ikke mye til før folk får betegnelsen "spesiell".  Det er nok at man ikke har gardiner i stua eller kler seg i annet enn merkeklær.  Eller har en jobb som ikke er vanlig for en kvinne, f.eks. 

Har du barn som ikke er med i turnforeningen eller idrettslaget, så er du " litt spesiell".  Møter du aldri opp på korets julekonsert, er du enda mer spesiell.  Sånn kan jeg fortsette.. 

Ulempen med å bo på et lite sted i Norge.

I noen andre land slipper man ofte dette, man bryr seg ikke på den måten. Som for eks i spania.

Anonymkode: 9dbdc...b11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett bare folk som holder til på torget eller en nærliggende drikkebule, - disse har ofte en kombinasjon av rusproblemer og psykiske sykdommer , som f.eks schizofreni eller plages jevnlig av psykoser.

De andre som skiller seg ut og som alle vet hvem er, blir ikke sett på som rare, men er ofte ressurser i kulturlivet. 

Anonymkode: 1e5d8...c50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i en slik by, og får selv veldig mye blikk både fra menn og kvinner. Mine venninner forklarer det med at jeg er veldig pen og kler meg langt finere enn gjennomsnittet. 

Og jeg vet det stemmer, men noen ganger får det en til å føle seg annerledes på en ikke-god måte. Jeg får oppmerksomhet i større byer også, men ikke i nærheten så mye som der jeg kommer fra. 

Anonymkode: 63bad...981

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...