draug 75 Skrevet 12. april 2019 #41 Skrevet 12. april 2019 9 timer siden, Resignert skrev: umulige å knulle til så mye som en eneste stakkarslig orgasme. ... og derav nic'et ditt. (beklager, det lå for oppidagen til at jeg greide å la være)
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #42 Skrevet 12. april 2019 9 timer siden, Resignert skrev: Du har rett i dine observasjoner. Noen damer er også mer krevende å knulle, sikkert en kombinasjon av anatomi, vekt og størrelse generelt. Og hvilke positurer de inntar, stor forskjell der også. F.eks i misjonær, bøyde knær vs strake knær, vippe bekkenet opp eller ned, hvor mye de spriker, osv. Etter min erfaring er det også en tydelig sammenheng (korrelasjon), mellom begge betydningene av lettpult/tungpult. De som på en måte "møter" mannen har gjerne lettere for å oppnå orgasmer, mens de som "gjør det vanskeligere" å komme til, er gjerne umulige å knulle til så mye som en eneste stakkarslig orgasme. De sistnevnte er beklageligvis i et overveldende flertall..... Hvis du merker at hun gjør det vanskeligere for deg å komme til så er ikke nødvendigvis HUN tungpult, men det er noe som ikke fungerer med sexen mellom DERE. Det må prates om. Det er jo et klart tegn på ubehag hvis bekkenbevegelsene hennes er mer unnvikende enn møtende. Anonymkode: bc158...e6f
Resignert Skrevet 12. april 2019 #43 Skrevet 12. april 2019 (endret) 2 hours ago, draug 75 said: ... og derav nic'et ditt. (beklager, det lå for oppidagen til at jeg greide å la være) Det er jo tilsiktet. Har hatt mye knallbra sex opp gjennom årene, med det man må kalle lettpulte damer. Så ble det plutselig helt motsatt, bare tungpulte eller aldeles håpløse tilfeller. Mulig det er Karma som biter meg i ræva....., 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du merker at hun gjør det vanskeligere for deg å komme til så er ikke nødvendigvis HUN tungpult, men det er noe som ikke fungerer med sexen mellom DERE. Det må prates om. Det er jo et klart tegn på ubehag hvis bekkenbevegelsene hennes er mer unnvikende enn møtende. Anonymkode: bc158...e6f Det er nok ikke snakk om ubehag, men om hvilken stilling/posisjon som gir henne den beste følelsen. Dog uten at orgasme på noe vis er oppnåelig. Tungpult, rett og slett. "Prating" kan muligens hjelpe i noen sammenhenger, men kan nok også problematisere ting ytterligere. Altså gjøre galt verre. Endret 12. april 2019 av Resignert
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #44 Skrevet 12. april 2019 Og jeg kommer aldri. Kun på egenhånd. Mannen min klager heller ikke. Anonymkode: d54eb...880 1
Resignert Skrevet 12. april 2019 #45 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og jeg kommer aldri. Kun på egenhånd. Mannen min klager heller ikke. Anonymkode: d54eb...880 Det gjør ikke jeg heller, men kan jo ikke si at jeg er fornøyd. Har bare gitt opp ( Resignert )
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #46 Skrevet 12. april 2019 33 minutter siden, Resignert skrev: Det gjør ikke jeg heller, men kan jo ikke si at jeg er fornøyd. Har bare gitt opp ( Resignert ) Jeg er veldig fornøyd. Er veldig glad i sex. Orgasmen er liksom ikke det viktigste alltid. Anonymkode: d54eb...880
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #47 Skrevet 12. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du merker at hun gjør det vanskeligere for deg å komme til så er ikke nødvendigvis HUN tungpult, men det er noe som ikke fungerer med sexen mellom DERE. Det må prates om. Det er jo et klart tegn på ubehag hvis bekkenbevegelsene hennes er mer unnvikende enn møtende. Anonymkode: bc158...e6f Det handler ikke nødvendigvis om seksuell kjemi heller, det kan handle om selvfølelse/selvbevissthet. En kvinne som er mer opptatt av om puppene ser små ut/rompa ser stor ut/hvadetmåttevære, vil nok oftere være 'tungpult' enn en som gir blaffen og nyter. Jeg er blitt mer 'lettpult' etter hvert som jeg er blitt mer komfortabel med meg selv og fått mer selvtillit i senga. Jeg nyter og skiter i om puppene blir flate når jeg ligger på rygg eller huden rundt anus er mørk. Anonymkode: 2795f...19e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå