Gå til innhold

Lettpult.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, DigBic23 skrev:

Jeg har flere slike damer i min seksuelle bekjentskapskrets. Faktisk alle når jeg tenker meg om.

Dette skyldes trolig ikke tilfeldigheter da jeg er svært velutrustet. Kvinnene får etter min erfaring svært sterke og også ofte serieorgasmer når de får kose seg med en ordentlig kuk.

Det er ikke størrelsen som avgjør om jeg kommer eller ikke. Det er hvor god fyren er på oralsex og på å ta på meg mens vi har sex. Eksen min hadde stor kuk og det gjorde vondt å ha sex hele tiden. Så jeg vil ikke si at stor kuk er aalt man trenger😅 

Anonymkode: 7b716...01d

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slik. Aldri forstått meg på at kvinner trenger forspill og lang oppvarming.

Anonymkode: 6ff70...2ca

• Liker 1
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Dama mi kommer veldig lett. Ofte når vi tar en lengre runde kommer hun mange ganger. Er ikke normalen at dama kommer så lett da.

Anonymkode: 7eec0...2f3

Nei, dessverre. Det er heller unntaket.

Skrevet
9 hours ago, fluesmekker said:

Jeg har aldri hørt begrepet "lettpult" brukt om orgasme?? Tror kjæresten synes det er lett å pule meg, men jeg får ikke orgasme av vaginal sex så da er jeg vel ikke "lettpult".

Nei, da er du "Tungpult", altså ei man kan knulle til den lyse morgen uten at det skjer noe som helst. Trøsten må være at du tilhører flertallet.

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, NotYou said:

Jeg er sånn. Passer veldig greit da jeg har en mann som bruker lang tid på å komme. 

Synes ikke det passer, vi er i samme situasjon. Jeg blir utslitt og føler at sex blir unødvendig langdratt og slitsomt. For min del kunne han gjerne komme på halvparten av tida. Han bruker 40-50 min. I hektisk småbarnsliv er ikke det en time å avse. 

Anonymkode: c8a6b...f49

Skrevet

'Lettpult' er et begrep jeg først og fremst har hørt (og hatt til innvortes bruk) om kvinner som det fysisk sett er lett å pule, i motsetning til altså 'tungpult'. Det høres kanskje rart ut, men etter noen hakk isengestolpen, så gikk det opp for meg at noen kvinner var mer slitsomme å ha sex med enn andre; uten at det var noen åpenbar sammenheng med et bestemt fysisk trekk hos henne (om hun var tykk, tynn, lang, kort, om lårene var korte eller lange i forhold til ryggen).

Men jeg ser absolutt definisjonen som TS benytter. Har hatt noen slike. 

• Liker 1
Gjest NotYou
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det passer, vi er i samme situasjon. Jeg blir utslitt og føler at sex blir unødvendig langdratt og slitsomt. For min del kunne han gjerne komme på halvparten av tida. Han bruker 40-50 min. I hektisk småbarnsliv er ikke det en time å avse. 

Anonymkode: c8a6b...f49

Det gjelder å sette av litt tid når sex ikke er en kjappis ja. Vet det er utfordringer. Vi venter vår fjerde, å det må prioriteres. Vi legger alltid opp til hyggestund rett etter at barna har sovnet, for da er det minst sjanse for oppvåkninger og forstyrrelser hos oss :) 

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere enn meg som har ei dame som er lettpult? Dvs. hun kommer lett flere ganger i løpet av kort tid. 

Anonymkode: ce050...2b9

Jeg synes kanskje ordet "lettpult" er et negativt ladet ord. For meg beskriver ordet en person som lar seg pule av de fleste og det henger ikke helt sammen med forklaringen din.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg faker dessverre at jeg er en slik.. Var ung og dum når jeg ble sammen med mannen, så trodde jeg måtte være slik.. Nå som jeg er eldre føler jeg det blir feil å fortelle at jeg har faket. Så noen ganger når han blir helt sånn ; så vanskelig det har blitt å få deg til å komme siste årene, nå skal jeg gjøre alt jeg kan for å få deg til å komme.. Så faker jeg, for da får jeg ikke til å komme uansett. 

Dei gangene han er sprengkåt, og bare må ha meg. Når han viser at han blir så sinnssykt kåt av meg, da kommer jeg veldig lett. Så kanskje jeg tenner på å bli begjært? Og at han er ekstra kåt? 

Anonymkode: e6a60...c69

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn med rett mann og rett teknikk. Men ikke alle mannfolk som er like flinke i senga akkurat... 

Anonymkode: 3d7c3...078

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, copro skrev:

Jeg synes kanskje ordet "lettpult" er et negativt ladet ord. For meg beskriver ordet en person som lar seg pule av de fleste og det henger ikke helt sammen med forklaringen din.

Huff å huff hvordan noen må kverulere. Det står da i setning nummer to hva som menes. Det er da også forklart og diskutert i denne tråden.

• Liker 4
Skrevet

Lettpult i trøndelag betyr at hun er med på leken, og ikke ligger der som en potetsekk😂

Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff å huff hvordan noen må kverulere. Det står da i setning nummer to hva som menes. Det er da også forklart og diskutert i denne tråden.

Dette er da ikke ment som kverulering, og jeg viser jo også til setning nummer to. Uttrykket "lettpult" er for meg kjent helt fra jeg forstod hva sex var på 1970 tallet, da ble det typisk brukt på ei som hadde rykte på seg for å være "lett å komme i buksa på". Det kunne jo være positivt for guttene som så sitt snitt til et lett tilgjengelig ligg, men det var et negativt ladet ord eller rykte for en jente. Uttrykket kan muligens ha annen betydning i andre distrikter. Trenger du noen nærmere forklaring?

Endret av copro
feil ordbruk
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvilke knapper jeg må trykke på for å få henne lettpult etter din definisjon. Egentlig er det så enkelt at jo tydeligere kåt jeg er, jo kåtere blir hun og jo lettere kommer orgasmene og den aller beste sexen. Problemet er at jeg ikke orker å spille mer kåt enn hva jeg er. Så ganske ofte har vi middelmådig sex der hun ikke kommer, selv om jeg vet at det eneste jeg hadde trengt å gjøre var å bli litt mer dyrisk i blikket.

Anonymkode: bc158...e6f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvilke knapper jeg må trykke på for å få henne lettpult etter din definisjon. Egentlig er det så enkelt at jo tydeligere kåt jeg er, jo kåtere blir hun og jo lettere kommer orgasmene og den aller beste sexen. Problemet er at jeg ikke orker å spille mer kåt enn hva jeg er. Så ganske ofte har vi middelmådig sex der hun ikke kommer, selv om jeg vet at det eneste jeg hadde trengt å gjøre var å bli litt mer dyrisk i blikket.

Anonymkode: bc158...e6f

Kjenner meg mye igjen i det, jo kåtere jeg er, jo kåtere blir hun. Av og til blir jeg så kåt at jeg egentlig har problemer med å holde meg. Må bare holde den i ro inn i henne, hun sier hun kjenner blodet dunke i kuken. Og det synes hun er kjempe deilig.

Skrevet
13 hours ago, draug 75 said:

'Lettpult' er et begrep jeg først og fremst har hørt (og hatt til innvortes bruk) om kvinner som det fysisk sett er lett å pule, i motsetning til altså 'tungpult'. Det høres kanskje rart ut, men etter noen hakk isengestolpen, så gikk det opp for meg at noen kvinner var mer slitsomme å ha sex med enn andre; uten at det var noen åpenbar sammenheng med et bestemt fysisk trekk hos henne (om hun var tykk, tynn, lang, kort, om lårene var korte eller lange i forhold til ryggen).

Men jeg ser absolutt definisjonen som TS benytter. Har hatt noen slike. 

Du har rett i dine observasjoner. Noen damer er også mer krevende å knulle, sikkert en kombinasjon av anatomi, vekt og størrelse generelt. Og hvilke positurer de inntar, stor forskjell der også. F.eks i misjonær, bøyde knær vs strake knær, vippe bekkenet opp eller ned, hvor mye de spriker, osv.

Etter min erfaring er det også en tydelig sammenheng (korrelasjon), mellom begge betydningene av lettpult/tungpult. De som på en måte "møter" mannen har gjerne lettere for å oppnå orgasmer, mens de som "gjør det vanskeligere" å komme til, er gjerne umulige å knulle til så mye som en eneste stakkarslig orgasme. De sistnevnte er beklageligvis i et overveldende flertall.....

AnonymBruker
Skrevet

Får veldig lett orgasme ja. Skal sies at jeg er meget godt kjent med egen kropp. 

Anonymkode: 0d165...062

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dama kommer veldig lett ved slikking. Det har alle mine tidligere partnere også gjort. 

Anonymkode: d1f1f...6c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få mange orgasmer på en økt. Ofte flere ved klitorismasasje og noen få vaginalt. Avslutter stort sett med en kombinert 🙂 Føler meg heldig som har det slik☺️

Anonymkode: 29652...8eb

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg faker dessverre at jeg er en slik.. Var ung og dum når jeg ble sammen med mannen, så trodde jeg måtte være slik.. Nå som jeg er eldre føler jeg det blir feil å fortelle at jeg har faket. Så noen ganger når han blir helt sånn ; så vanskelig det har blitt å få deg til å komme siste årene, nå skal jeg gjøre alt jeg kan for å få deg til å komme.. Så faker jeg, for da får jeg ikke til å komme uansett. 

Dei gangene han er sprengkåt, og bare må ha meg. Når han viser at han blir så sinnssykt kåt av meg, da kommer jeg veldig lett. Så kanskje jeg tenner på å bli begjært? Og at han er ekstra kåt? 

Anonymkode: e6a60...c69

Tenning gir spenning som igjen gir deilige orgasmer

M@ster

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...