Gå til innhold

Lettpult.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere enn meg som har ei dame som er lettpult? Dvs. hun kommer lett flere ganger i løpet av kort tid. 

Anonymkode: ce050...2b9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en sånn dame

Anonymkode: 2f582...0b3

• Liker 5
Skrevet

"Lettpult". Hørtes negativt ladet. 
Er det ikke bra å ha en slik dame?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er en sånn dame

Anonymkode: 2f582...0b3

Du er heldig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Juks skrev:

Det er overhodet ikke negativt ladet i mine øyne, slik som det er forklart.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er heldigvis noen kvinner som blir lettere å få til å komme med årene. 

Anonymkode: c1ef0...275

• Liker 1
Gjest NotYou
Skrevet

Jeg er sånn. Passer veldig greit da jeg har en mann som bruker lang tid på å komme. 

AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner er nok i utgangspunktet lettpult, men det kan være flere grunner til at det ikke funker slik. Det kan være at de ikke har kommet godt nok i kontakt med egen seksualitet, eller at de ikke har blitt godt nok kjent med egen kropp. Og så kan det seff ha noe å gjøre med mannfolkene, for man blir sjelden tent av egoduster. 

Anonymkode: ea774...104

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, NotYou skrev:

Jeg er sånn. Passer veldig greit da jeg har en mann som bruker lang tid på å komme. 

Jeg er også slik, og også glad for at han bruker tid. Klør meg alltid litt i hodet når folk snakker om sex på under 10 minutter, og at mannen "kommer for sent" når det tar 20-30 minutter. Jeg hadde følt meg snytt om det tok 10 minutter! 

Anonymkode: 83fc6...3f4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De fleste kvinner er nok i utgangspunktet lettpult, men det kan være flere grunner til at det ikke funker slik. Det kan være at de ikke har kommet godt nok i kontakt med egen seksualitet, eller at de ikke har blitt godt nok kjent med egen kropp. Og så kan det seff ha noe å gjøre med mannfolkene, for man blir sjelden tent av egoduster. 

Anonymkode: ea774...104

Sikkert veldig sant. Men en kvinne må jo ikke ligge med en mann, visst han er en egodust.

AnonymBruker
Skrevet

Dama mi kommer veldig lett. Ofte når vi tar en lengre runde kommer hun mange ganger. Er ikke normalen at dama kommer så lett da.

Anonymkode: 7eec0...2f3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få mange orgasmer og er veldig lettpult. Bare så synd at kjæresten min også er lettpult. Så her i gården får vi begge orgasme etter tre minutter. 

Anonymkode: 9ad05...c70

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere enn meg som har ei dame som er lettpult? Dvs. hun kommer lett flere ganger i løpet av kort tid. 

Jeg har flere slike damer i min seksuelle bekjentskapskrets. Faktisk alle når jeg tenker meg om.

Dette skyldes trolig ikke tilfeldigheter da jeg er svært velutrustet. Kvinnene får etter min erfaring svært sterke og også ofte serieorgasmer når de får kose seg med en ordentlig kuk.

• Liker 1
Skrevet

Tja, noen kan få meg til å komme ufattelig mange ganger..... Andre har ikke sjans til å få meg til å komme...... Uansett hva de gjør.....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, *Mocca* skrev:

Tja, noen kan få meg til å komme ufattelig mange ganger..... Andre har ikke sjans til å få meg til å komme...... Uansett hva de gjør.....

Hva tror du det kommer av?

AnonymBruker
Skrevet

5 timer siden, Juks skrev:

Lettpult var ett utrykk gutter/umodene menn brukte på jenter som de så på som løse, på plassen jeg er fra. Selv om de jentene de snakket om bare hadde ett like fritt og tilfeldig sexliv som de selv. Så jeg har bestandig assosiert det utrykket negativt og som ett av de som er ment å trykke ned jenter og kvinner som liker tilfeldig sex eller bytter kjærester ofte.

Men slik du beskriver det så ville kjæresten min ha beskrevet meg som lettpult, for jeg får lett orgasmer med han, til og med vaginal orgasme. Men eksen min ville nok ikke beskrevet det slik, jeg var bestandig kåt og vi hadde ett ok sexliv, men jeg og vi måtte virkelig jobbe for hver orgasme jeg fikk.

Anonymkode: 9af63...8a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Lettpult var ett utrykk gutter/umodene menn brukte på jenter som de så på som løse, på plassen jeg er fra. Selv om de jentene de snakket om bare hadde ett like fritt og tilfeldig sexliv som de selv. Så jeg har bestandig assosiert det utrykket negativt og som ett av de som er ment å trykke ned jenter og kvinner som liker tilfeldig sex eller bytter kjærester ofte.

Men slik du beskriver det så ville kjæresten min ha beskrevet meg som lettpult, for jeg får lett orgasmer med han, til og med vaginal orgasme. Men eksen min ville nok ikke beskrevet det slik, jeg var bestandig kåt og vi hadde ett ok sexliv, men jeg og vi måtte virkelig jobbe for hver orgasme jeg fikk.

Anonymkode: 9af63...8a6

Virker som om du blander sammen lettpult og lett på tråden. Det siste er for meg en som ofte skifter partner.

Anonymkode: bc880...541

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du det kommer av?

Tja, si det.....

Ikke det at vi har blitt bedre kjent seksuelt, den som har fått meg til å komme mest har jeg kun møtt en gang.

Men seksuell kjemi, hvor flinke de er til å lese kroppen min, hvor flinke de er med fingre/tunge.... Noen har en deilig bøy på kuken, som gjør at han lett treffer g-punktet..... 

• Liker 1
Gjest fluesmekker
Skrevet

Jeg har aldri hørt begrepet "lettpult" brukt om orgasme?? Tror kjæresten synes det er lett å pule meg, men jeg får ikke orgasme av vaginal sex så da er jeg vel ikke "lettpult".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer lett, og fort, og mange ganger på rad. Mannen klager ikke ;) 

Anonymkode: b164b...594

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...