AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Hei. Pappaen skal jobbe, og vi har to som er under 5 år. Vi har nylig flyttet og kjenner få her. Jeg tenkte å kle oss tre pent og gå sammen med barnehagen i toget, men barnehagen har ikke noe opplegg senere på dagen. Noe forslag til å gjøre dagen spesiell til en på nesten 2 og en på nesten 5? Det er lite offentlig program utenfor barneskolene her mellom barnetog og festtaler flere timer senere. Men kafeer og restauranter vil ha is og mat. Lurer på å reservere et bord til tidlig lunsj. Yngste må sove dupp, så jeg er redd det blir en kjedelig hverdag Anonymkode: fc9b7...638
oslojente1980 Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Jeg ville dratt på skolen som er i nærheten, for der er det opplegg. Barna kan løpe litt, leke på lekeplassen og sånn. Samtidig selges det is, pølser ol. Håper dere får en fin 17 mai for det😁😁 10
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 Ville gått i toget med barnehagen og dratt på skolen i nærområdet etterpå. Dere finner helt sikkert noen kjente fra barnehagen der. Etterpå hadde jeg bare dratt hjem, hvilt litt og evt gått ut igjen på ettermiddagen når den yngste har sovet litt hvis han/hun ikke sover i vogn mens dere likevel er ute på formiddagen. Er da helt innafor å ikke ha tett program hele dagen. Anonymkode: 080cc...383 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Pappaen skal jobbe, og vi har to som er under 5 år. Vi har nylig flyttet og kjenner få her. Jeg tenkte å kle oss tre pent og gå sammen med barnehagen i toget, men barnehagen har ikke noe opplegg senere på dagen. Noe forslag til å gjøre dagen spesiell til en på nesten 2 og en på nesten 5? Det er lite offentlig program utenfor barneskolene her mellom barnetog og festtaler flere timer senere. Men kafeer og restauranter vil ha is og mat. Lurer på å reservere et bord til tidlig lunsj. Yngste må sove dupp, så jeg er redd det blir en kjedelig hverdag Anonymkode: fc9b7...638 Mens yngste sover dupp i vogna, kan han på 4 leke. Det er nok kjempespennende på skolen feks, med lekeplassen. Tenker han på 4 blir utslitt / har det gøy ska du se. : ) men helt ærlig. med to så små hadde jeg ikke orket gått hele veien i toget. jeg hadde heller ikke orket å være lenge på lekeplassen etter toget. jeg hadde vært der litt, så kan de leke litt og få en is hver. og så gå hjem. det er nok kjempestas med tog og is og masse barn og støy. hehe Anonymkode: 220f3...047 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #6 Skrevet 10. april 2019 Vi har barnehagebarn i Oslo, og vi +flere andre i bhg drar sammen til nærskolen som inviterer åpent. Kjøper litt kake/is, leker litt - og så er det hjem. Har gjerne hatt avtaler med andre i tillegg, men det er absolutt ikke nødvendig. Ser ikke på barnetoget, tar en rolig morgen. Anonymkode: ccf4b...356
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #7 Skrevet 10. april 2019 Gå til nærmeste skole og bli med på leker Anonymkode: cd5b9...cd1
Sensi Skrevet 10. april 2019 #8 Skrevet 10. april 2019 Ville ikke reservert bord til lunsj alene med en på to og en på fem. Gå i barnehagetoget og så på nærskolen. 😊 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 10. april 2019 #9 Skrevet 10. april 2019 Vi tar en tur til nærmeste skole og så blir det litt lek på nærmeste lekeplass. Holder oss unna byen og kaoset. Blir egentlig som en vanlig lørdag med litt mer liv. Helt greit. Liker ikke 17 mai kaoset så inntil han er mer interessert i det så tar gi det rolig 😊
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #10 Skrevet 10. april 2019 Jeg ville sett på toget og gått hjem. Når først den ene og så den andre begynner på skolen er dere lenket til nærskolens 17. maiopplegg, slappe pølser og overprisede vafler de neste 10-12 årene, så gjør noe annet mens dere kan! Anonymkode: 67856...052 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #11 Skrevet 10. april 2019 Jeg var alene med mine på 2 og 4. Vi la listen veldig lavt det året. Vi gikk i bhg toget, så dro vi hjem og var hjemme til lekene begynte på den lokale skolen. Dro dit, ungene lekte med barn de kjente en time, så dro vi hjem. Her fikk vi besøk av vennepar med barn på samme alder, så det var lek, mat og is hjemme. Jeg hadde aldri orket å ta med to små barn på en resturant for lunsj på 17mai, alene. Det syns jeg var sprekt gjort. Her er det alltid stappfullt, og det koster mer enn vanlig. Anonymkode: 7ede5...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå