Gå til innhold

Underdel over eller under mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å gjør litt innkjøp til sommeren og tenker jeg trenger noen nye bikinier, spesielt underdeler. Jeg har ganske mye mage, mye mer enn i fjor, men er ikke så veldig bekymret for det sånn sett. Jeg kan godt gå med magen ute over underdelen, men da er det jo slik at du ikke ser jeg har på meg noe forfra :ler:

Hva foretrekker egentlig andre som er plus size? High waist eller "vanlig" underdel for bikini?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om du er stolt av den overvektige kroppen din, så da er det bare å vise den frem så mye som mulig. Jeg ville helst gjemme meg bort i store tunikaer da jeg var tjukk, så tror ikke så mange med fedme helt er der du er, på kroppsaksept-fronten. 

Anonymkode: c5b6f...943

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Miramira95 skrev:

Jeg driver å gjør litt innkjøp til sommeren og tenker jeg trenger noen nye bikinier, spesielt underdeler. Jeg har ganske mye mage, mye mer enn i fjor, men er ikke så veldig bekymret for det sånn sett. Jeg kan godt gå med magen ute over underdelen, men da er det jo slik at du ikke ser jeg har på meg noe forfra :ler:

Hva foretrekker egentlig andre som er plus size? High waist eller "vanlig" underdel for bikini?

Gjør det som er mest behagelig for deg :) Husk solkrem! :sol:

Anonymkode: def7d...97c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk andre mann i fjor og magen min er helt slafsete og hengete. Jeg er ikke overvektig og hadde tidligere helt stram mage så dette er uvant. Det var ikke sånn etter første. Jeg tenkte å gjemme meg under ett telt eller noe, men om det dukker opp alternativer i denne tråden så er jeg villig til å revurdere. Akkurat nå så klarer jeg ikke forholde meg til magen min engang 

Anonymkode: b1fe6...832

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk andre mann i fjor og magen min er helt slafsete og hengete. Jeg er ikke overvektig og hadde tidligere helt stram mage så dette er uvant. Det var ikke sånn etter første. Jeg tenkte å gjemme meg under ett telt eller noe, men om det dukker opp alternativer i denne tråden så er jeg villig til å revurdere. Akkurat nå så klarer jeg ikke forholde meg til magen min engang 

Vil det hjelpe med bikinitruse med høyt liv, eller badedrakt?

• Liker 3
Skrevet

Bikini underdel med høy linning

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs nå hva du er komfortabel med å bruke og hva du synes er pent. Jeg er glad i badedrakter og high waist selv om jeg kan kategoriseres som slank. Hvis du liker å bruke underdeler med lavt liv og ikke har noe imot å vise frem kroppen din slik som den er synes jeg du bare skal kjøre på med det. Du trenger jo ikke å ta hensyn til andre så fremt du kler deg i passende plagg for anledningen. En bikini med lavt liv er ikke noe annet på slanke vs. overvektige mennesker. 

Anonymkode: 6883f...25a

AnonymBruker
Skrevet

Badedrakt!

Anonymkode: ad00d...2cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil det hjelpe med bikinitruse med høyt liv, eller badedrakt?

Vil ikke bruke badedrakt. Men kanskje bikini med høyt liv? Noen forslag?

Jeg liker rocka greier uten for mye dill og er full av tatoveringer om det har noe å si. Magen er styggest opp til navelen og med heng. Ikke akkurat lekker over navelen heller med alle strekkmerkene nr to gå meg...Men kan leve med de.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mtp. at magen henger som du sier, tenker jeg muligens at det er mest behagelig om den henger over bikinitrusen? Hvis ikke blir det jo en sånn fold med hud mot hud som gjerne blir litt klamt og svett. Jeg synes i alle fall ikke dette er behagelig når jeg f.eks. sitter barbeint og krysser beina. Magen under bikinitrusen er vel også enklest om den er høylivet og det skjuler jo mer, samtidig som det gir en fin siluett uansett.
Men du kan jo også bruke en overdel som har litt sånn heng på eller hva jeg skal kalle det, de synes jeg er fin men har for store pupper til at det ser så glupt ut på meg:P
61RmaFeWuXL._SY550._SX._UX._SY._UY_.jpg

Anonymkode: 5452d...4ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trusa behøver jo ikke å gå langt over navelen. Type midi (eller high waist) går an. Jeg synes ikke du skal gå for en liten truse som forsvinner under alt flesket. Da kan du like godt spare de pengene. Personlig synes jeg badedrakt er veldig fint, uansett kroppstype. 

Anonymkode: ffba5...8d7

• Liker 2
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Moonwalker skrev:

I mine øyner er high waist-er mye finere på tjukke (inkludert meg selv) fordi det skaper mykere linjer og gir god komfort fordi det holder alt bedre på plass under aktivitet. Har jeg først på meg badetøy er det ikke for å ligge i ro og sole meg, men for bading og strandaktiviteter. Orker ikke tøy som sklir eller dårlig dekker da.

Det kommer litt an på om du 10 kilo pluss eller en hel person pluss, (som TS ved utallige anledninger selv har påpekt). 

Anonymkode: d6ca0...2ce

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 12.4.2019 den 0.14):

Endret av annebanane
Skrevet

Jeg er overvektig (Mindre nå enn før, men likevel) og jeg ser helt idiotisk ut i skikkelig high waist- truser. Det er fordi disse gjerne har lav skjæring på bena, og da fremstår jeg både som tjukk OG med korte bein, i steden for bare tjukk. 

Det jeg kler best og bruker mest, er bikinitruser med sånt nedbrettbart liv. Sånn som dette. Da dekkes magen, samtidig som beina ser normale ut. Truser som legger seg under magen bruker jeg aldri, det ser virkelig ikke bra ut!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, WhisperingWind skrev:

Sånne er fine om man vil skjule magen litt.

Ja, men den lave skjæringen gjør ofte at beina ser kortere og lårene ser større ut. 

Anonymkode: 2b44b...da4

Gjest WhisperingWind
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men den lave skjæringen gjør ofte at beina ser kortere og lårene ser større ut. 

Anonymkode: 2b44b...da4

Good point.

Skrevet

Det er definitivt finest med litt høyt liv om man ha mage. Ser rart ut når magen henger over trusa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...