AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Det har seg sånn at min samboer nekter å ha samleie med meg hvis jeg (kun jeg, ikke han) har alkohol i blodet eller er litt påvirket. Og jeg aner ikke hvorfor. Det er jo ikke sånn at jeg er full når jeg har spurt han de siste gangene. Men har kommet jeg fra byen og vært i litt godhumør, og noen ganger har man bare lyst på litt kos fra kjæresten etter en tur på byen. Han sier han ikke vil, han sier han ikke vil ha sex med meg når jeg er påvirket av alkohol. Sist gang jeg kom hjem fra en stor jobbfest, hadde jeg drukket litt, men langt fra full.. han nekter fortsatt. Jeg hadde forstått at han ikke ville hvis jeg kun var ekkel og full. Når jeg spør hvorfor sier han at det kun er det faktum at jeg ikke er edru. Dette synes jeg er litt trist, kan jeg aldri ha sex med kjæresten min i beruset tilstand igjen? Eller er det jeg som er fjern her? Han skjønner ikke hva jeg mener, men jeg kan jo ikke tvinge han til å ha sex med meg akkurat.. men jeg mener jo det er litt normalt å ville ha sex noen ganger hvis man har fått litt i blodet.. Anonymkode: b82dd...441
Vilali Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Kan det vare at han ikke liker alkohollukta (når han er edru)? Hva hvis dere begge to har drukket, vil han da? 13
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 Det er den verden vi nå lever i, menn kan aldri føle deg trygg når sex og alkohol er i bildet, alt for mange kvinner har skreket «voltekt» som en unnskyldning og mannen blir straffet for det. Verden burde ikke være slik, men det er desverre blitt slik. Anonymkode: a82e1...cd1 15
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er den verden vi nå lever i, menn kan aldri føle deg trygg når sex og alkohol er i bildet, alt for mange kvinner har skreket «voltekt» som en unnskyldning og mannen blir straffet for det. Verden burde ikke være slik, men det er desverre blitt slik. Anonymkode: a82e1...cd1 OMG!!! Anonymkode: 73d6d...798 25
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 Jeg kan skjønne ham, for det er ikke gøy å ha sex med en beruset person. Snøvling og alkoholånde er turn-off. Anonymkode: 080a2...587 13
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #6 Skrevet 10. april 2019 Been there done that. Eksen brukte det som en slags straff for at jeg var ute på fest uten han. Anonymkode: daf63...466 10
Kontorotta Skrevet 10. april 2019 #7 Skrevet 10. april 2019 Det kan jo hende du er litt fullere enn du føler deg. Og da også litt mer usexy. 8
Arabella Skrevet 10. april 2019 #8 Skrevet 10. april 2019 Det lukter vel alkohol av samboeren også når han vil ha sex, men det er visst ikke samme sak for ham. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #9 Skrevet 10. april 2019 Du er garantert mye fullere enn du tror. Anonymkode: 112a7...cac 8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #10 Skrevet 10. april 2019 Å som jeg kan forstå han. Bortsett fra at jeg er i den samme situasjonen som deg. Min kjæreste vil ikke ha sex med meg fordi det lukter alkohol og han liker meg best klinkende edru. Han har ikke noe i mot at jeg drikker, kommer hjem i litt godt humør og er kåt. Men som han sier så er det ikke meg til vanlig. Å det kan jeg respektere. Anonymkode: 25803...34b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #11 Skrevet 10. april 2019 Det lukter vel høgg av deg, som det kan gjøre når en har drukket litt. Og så er du ikke helt som du pleier, og det er vel ikke når en har drukket litt. Anonymkode: e024b...113
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #12 Skrevet 10. april 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er den verden vi nå lever i, menn kan aldri føle deg trygg når sex og alkohol er i bildet, alt for mange kvinner har skreket «voltekt» som en unnskyldning og mannen blir straffet for det. Verden burde ikke være slik, men det er desverre blitt slik. Anonymkode: a82e1...cd1 At menn som du ikke tør nærmere deg kvinner plager mei ikke det grand. Omtrent umulig å bli dømt for voldtekt i Norge men for alle del menn er offeren i den saken.. Anonymkode: d7f4f...c32 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #13 Skrevet 10. april 2019 Lå aldri med eksen når han hadde vært på byen. Det lukter vondt, og det er turn off med brisne folk når man selv er edru. Anonymkode: fc274...290 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #14 Skrevet 10. april 2019 Hvorfor må du ligge med ham i beruset tilstand da? Anonymkode: d0b01...e46
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #15 Skrevet 10. april 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er den verden vi nå lever i, menn kan aldri føle deg trygg når sex og alkohol er i bildet, alt for mange kvinner har skreket «voltekt» som en unnskyldning og mannen blir straffet for det. Verden burde ikke være slik, men det er desverre blitt slik. Anonymkode: a82e1...cd1 Herregud, skjerp deg. Hvis du ikke klarer å se forskjell på at samboeren din prøver seg på deg etter en flaske vin og ei tilfeldig jente som er stupefull og ligger og sover på en seng og ikke responderer skikkelig på forsøk på kontakt er det deg det er noe galt med, ikke de som sier at det er viktig å passe på at partneren er tilstede og villig. Anonymkode: 9d023...f71 17
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #16 Skrevet 10. april 2019 Deler dere aldri en flaske vin sammen eller drar ut på byen sammen? Hva gjør han da, nekter han da også? Anonymkode: 9e02d...44a 3
Påkrevd Skrevet 10. april 2019 #17 Skrevet 10. april 2019 52 minutter siden, Arabella skrev: Det lukter vel alkohol av samboeren også når han vil ha sex, men det er visst ikke samme sak for ham. Men det plager tydeligvis ikke henne, så da er vel egentlig ikke det noen sak i det hele tatt? Synes ikke han det er noe ålreit å ha sex med en beruset person, så skal han vel få slippe det. Ingen er like, så man får jo bare holde seg til det begge er komfortable med. Sexlivet blir trist om man skal føre "regnskap" over hva man kan gjøre med hverandre. Hvis f.eks begge liker å leke med en buttplug på ham, betyr det vel ikke at hun også må få noe stappet opp i rumpa mot sin vilje? TS bør la ham være i fred (i senga) når hun har drukket, så får hun gjøre det hun føler for når han er full og kåt. 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #18 Skrevet 10. april 2019 Jeg liker ikke å ha sex med kjæresten når han er snytt eller full, for selv om jeg vet at han er mer enn villig så føles ikke det helt greit å være klinke edru men partneren er beruset. Så jeg skjønner partneren din. Men du kan jo spørre nøyaktig hva som er turn off for han, for om det er sur ånde og diskomus, så er jo det lett å fikse med en dusj, litt mat og en tannpuss. Men for meg er det også en annen ting er lukten av alkohol, ustødig og litt klønete sex, men det verste er at han blir evigvarende når han har drukket over en viss grense, så det er ett maraton for å få han til å komme. Første timen kan være gøy, mange stillinger, orgasmer og lekenhet. Men så blir jeg sliten og sår og han frustrert siden han er på kanten til å komme hele tiden. Så i verste tilfellet så må han legge seg utilfredsstilt, for han greier ikke komme alene heller. Noe som gjør han litt grinete, og ligger å uffer seg ved siden av meg. For selv om det er på sin egen kropp han er sur, så føles det kjipt for meg som er godt tilfredsstilt og ikke klare å gi han samme nytelse. Og neste dag er vi som regel full av gangsperre og sår nedentil (og jeg i kjeven og armene). Og siden han bestandig blir ekstremt kåt dagen der på, så er det bedre å vente de timene til han har sovet ut rusen, dusjet, pusset tenner og heller ha mye deilig sex hvor vi begge kommer. For etter ett maraton trenger jeg tid å hente meg inn, men om vi sparer oss til dagen der på, så blir det mange orgasmer på oss begge. Anonymkode: 802e7...431 3
Katten.2.0 Skrevet 10. april 2019 #19 Skrevet 10. april 2019 Synes heller ikke det er tennende når jeg er edru og med en (små)beruset partner.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #20 Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, skjerp deg. Hvis du ikke klarer å se forskjell på at samboeren din prøver seg på deg etter en flaske vin og ei tilfeldig jente som er stupefull og ligger og sover på en seng og ikke responderer skikkelig på forsøk på kontakt er det deg det er noe galt med, ikke de som sier at det er viktig å passe på at partneren er tilstede og villig. Anonymkode: 9d023...f71 Hjelper fortsatt ikke. Dere kan ikke få i pose og sex. At menn ikke vil ha sex med jenter og damer som er beruset er faen meg bare bra. De beskytter seg selv. Har heller ikke sex med dama når hun er full. Slutt å drikk alkohol så kanskje menn vil ha sex med deg. Anonymkode: 63068...275 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå