Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #21 Del Skrevet 22. april 2005 Karen Celina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 22. april 2005 #22 Del Skrevet 22. april 2005 Min bror heter Simen Marius, og det syns jeg klinger veldig fint... Simen Mathias går vel kanskje også? Ellers er jo Alexander / Aleksander et navn som også kan være et godt andrenavn... Mathias Aleksander er kanskje litt tungt, men det går, syns jeg. Lykke til med valget og videre i svangerskapet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. april 2005 #23 Del Skrevet 22. april 2005 Synes Mathias klinger best som annet-navn. Her er et par forslag: Thor Mathias Ole Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #24 Del Skrevet 25. april 2005 Synes Mathias klinger best som annet-navn. Her er et par forslag: Thor Mathias Ole Mathias Til dere som kommer med mange forslag med Mathias tilknyttet: Er min tråd fra begynnelsen av, og jeg skal overhode ikke ha Mathias (alt for vanlig og mange venner som har valgt dette navnet). Var en annen som "brøyt" inn på tråden min som ønsket dette navnet En av dere som også nevnte Karen Celina. Når min første datter heter Ida-Celin, kan nok ikke nestemann hete noe med Celina hun også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #25 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg synes faktisk Sebastian (og andre navn med veldig mange stavelser, eks Alexander) er finest når de står alene jeg. Ellers blir klangen av dem bare borte i en litt kunstig (og lang) sammensetning av navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten over Skrevet 25. april 2005 #26 Del Skrevet 25. april 2005 Kom forresten akkurat på en sammensetning jeg liker lyden av (har kjent en som het det): Thor-Christian. Der ble begge navnene brukt, og det lød fint uten å bli "kunstig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #27 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg synes faktisk Sebastian (og andre navn med veldig mange stavelser, eks Alexander) er finest når de står alene jeg. Ellers blir klangen av dem bare borte i en litt kunstig (og lang) sammensetning av navn. Helt enig. Når det gjelder guttenavn, tror jeg dette blir stående alene. Om det blir en jente, har jeg lyst på en dobbeltnavn til. Min har lyst på enkeltnavn uansett, så vi får se. Syntes Noah og Leon også er flotte navn. Leon-Sebastian går jo kanskje, men det høres veldig pompøst ut.... Julian er en av mine favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #28 Del Skrevet 25. april 2005 Vær så snill å ikke velge Leon-Sebastian! Det var værtfall tungt og klumpete!!! Sebastian er et vakkert, mandig navn alene. Julian også, men det virker litt "lettere" på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå