Gå til innhold

Hjelp! Har fått kjønnsvorter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har klart å bli smittet med kjønnsvorter... Noen andre som har erfaringer med det? Hvordan blir jeg kvitt det? Må jeg holde meg unna sex med nye partnere i et år?? Ble smittet av han jeg dater og fikk først en fjernet hos legen for 3 uker siden, men for noen dager siden oppdaget jeg en ny... 

Anonymkode: a0023...622

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro til sex og samfunn og fikk aldara krem som jeg måtte smøre på vortene, og etter noen uker så fikla jeg borti de for det så ikke ut som det skjedde noe, og da bare datt de ut om jeg skrapa litt med fingeren. Blødde litt, men det gikk helt fint. Har ikke hatt det seinere, er nå 3 år siden. Det er ikke opplysningsplikt på kjønnsvorter siden det ikke er farlig, men det er greit å bruke kondom om du har utbrudd, da det smitter mere da. Mange har også viruset i kroppen uten å ha synlig utbrudd, og de kan også smitte andre uansett. Tror det er nærmere 70% av befolkninga(som har hatt sex) som får viruset i løpet av livet eller noe sånt. Og kun 1 av 10 (tror jeg) får synlig utbrudd. Ellers ville jeg googla.

Anonymkode: bd218...98b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...