AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 I natt kom jeg to ganger (!) i søvne. Helt ekstremt ulikt meg, og jeg skulle gjerne vært like kåt i våken tilstand pga jeg sliter med veldig lav sexlyst. Det jeg synes var rart var at selve drømmen var egentlig noe jeg ville avskydd i virkeligheten, altså virkelig ikke noe jeg tenner på. Det er noe jeg faktisk blir kvalm av å tenke på. Altså absolutt ikke noe sånt "det er sikkert det du ønsker underbevisst". Har dere hatt slike drømmer? Anonymkode: aeddf...d86 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Det er en stund siden nå, men det har absolutt skjedd. Har hatt våte drømmer om damer jeg i virkeligheten ikke kan fordra. Heldigvis er ikke det "standard". Anonymkode: fe02f...25e 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 Det er forskjell på å være kåt og tent. Kroppen kan reagere selv om hodet ikke er med på det. Foreksempel: du kan bli hard eller våt selv om du blir voldtatt og ikke har lyst til å ha sex. Det er en kroppslig reaksjon. Anonymkode: fa05c...c9c 2
Gjest supernova_87 Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 Jeg hadde for en stund tilbake den verste seksuelle drømmen ever, og i drømmen var jeg supersupertent, og det kjentes ... virkelig ut. Men om kroppen reagerte på skikkelig, det vet jeg ikke sikkert. Men da jeg våknet var jeg kvalm. Spesielt fordi jeg hadde likt det så godt i drømmen.
Master1 Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 Det er nok muligens noe som pirrer dere i underbevistheten dypt der inne M@ster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå