Gå til innhold

Stygg som F

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet ikke om det er noen trøst, men jeg (og sikkert de fleste andre) tenker jo ikke, «Å gud hun/han var stygg» -man ser da andre folk som mer en fjeset/utseende. Ikke sikkert det er så lett å få noe trøst i det når man føler det sånn som du, men håper du velger å tro det en vakker dag.

Anonymkode: 453a0...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina1975
På 10.4.2019 den 11.45, AnonymBruker skrev:

Passer også i kategorien for "vi som sørger", selv om jeg vet at det er mennesker som sørger for langt tristere og alvorlige ting. Likevel kjenner jeg på en slags sorg over hvordan jeg er og ser ut.

Jeg har så mye jeg føler jeg må fikse på, men jeg har selvfølgelig ikke råd da. Her er mine problemer utseendemessig:

- kraftig hårvekst. Også i ansikt. Jeg snakker om mandig hårvekst i hele ansiktet. Heldigvis er ikke hårene mørke, men dessverre er de for lyse for laserbehandling.

Fjerner hår med øyenbrynskniv hver dag.. Det vokser så fort på resten av kroppen også. Ser nesten ikke noe poeng i å barbere siden det vokser ut stubber med en gang.

- smale lepper. Misunner alle dere med fyldige, pene lepper. Så heldige dere er!

- ett øyelokk som henger. Ser bare helt for jævlig ut

- store porer både i ansikt og på bringe. For ikke å snakke om de stygge kraterene jeg har på rompe og lår

- stor nese. Passer ikke til ansiktet mitt

- stygge tenner. Deriblant en som er svært misfarget pga død tann som er rotfyllt, de andre misfarget av snus, alkohol osv

- mandige hender og føtter. Noen store jævler som jeg kan bruke som flåte over atlanterhavet

- store flagreører. Here comes Dumbo! Føler jeg aldri kan gå med håret oppsatt.

- kviser. Slitt med kviser siden 12 års alderen. Nå er jeg snart 30.

- bollemus. Bollemus kan være fint det, men min er bollemus x10. Må alltid skjule den med topper eller gensere. Den vises alt for mye

- tynt, skadet og kjedelig hår

- dobbelthake. Hater den.

-svetter mye

Tør jo nesten ikke gå ut. Føler meg som verdens styggeste :( føler jeg har vært skikkelig uheldig med utseendet! Det er så mange pene damer der ute, ønsker at jeg kunne ha vært en av dem. Men jeg kommer aldri til å nå opp. Sminke gjør meg ikke mye penere heller.

Ja, dette var ukens syteinnlegg. Gruer meg så til resten av livet egentlig. Jeg er i mine beste år utseendemessig, men jeg er stygg som faen. Huff. Snart er det sommer og folk gleder seg til å kle av seg og nyte sommeren. Jeg gruer meg bare

Anonymkode: a8c76...0a2

-Hårvekst i ansikt og på kroppen; google sugarwax, det fjerner hår over alt, vondt som fy de første gangene men det blir bedre. Koster deg en pakke sukker og noen opprivede filler.

-Porer og kviser, les deg opp på koreansk hudpleie på facebook, billig og bra, og kontakt lege å hør om du kan får medisiner mot dette og sjekk stoffskifte. Ville også høre om øyelokket, en jeg kjenner fikk dette dekket.

-Se sminkevideoer på youtube. Kanskje sminke vil rette på skjevheten på øyelokket ditt, fylle ut leppene og minske nesen.

-Slutter du med snus og alkohol har du etter ett noen år råd til å ordne tennene dine. Er mye billigerer i feks Polen. Kanskje vurdere en korrigering av ørene i utlandet. Er billig tannbleking på ebay.

Klipp håret kort så det kan få vokse ut, bruk hårkur.

Er du overvektig siden du har dobbelthake og svetter mye? Ved trening vil også kraterene du har på  lår og rumpe minke.    Kanskje bollemusen vil bli litt mindre?   Bruk deodoranten stop 24.

Kan du gå med skjørt for å skjule bollemusen? 

Å ikke minst, jobb med selvtilliten❤️

Endret av Nina1975
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En del av det du skriver her som hårvekst, tynt hår, store porer osv kan komme fra hormonforstyrrelser. Vær forsiktig med hormonell prevensjon og spis sunt. 

Men uansett, skjønnhet kommer virkelig innenfra. Det er ikke tull! Personer med god og sunn selvtillit oser skjønnhet. Man kan være så pen som bare det, men har man ikke en god personlighet famler skjønnheten rimelig fort. 

Jeg har møtt mange mennesker som ikke er hverken modell pene eller pene hvis man kun ser på utseende. Men personligheten deres har vært så fasinerende, trygg osv at jeg har blitt sittende å beundre de, og tro det eller ei syntes de var fantastisk pene, elsket særtrekkene deres osv. 

Det hjelper langt å kle seg etter fasong og hva man kler og ta vare på seg selv. 😊 

Anonymkode: 36e27...188

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...