AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Del Skrevet 10. april 2019 når en bytter ut vaniljesukker med vaniljeekstrakt, hvordan beregne mengden av vaniljeekstrakten? I oppskriften står det 1/2ts vaniljesukker, så hvor mye vaniljeekstrakt skal jeg da bruke? Jeg kan helt sikkert finne dette på google, men tenkte å spørre om noen her visste det først. På forhånd takk! Anonymkode: 26376...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. april 2019 #2 Del Skrevet 10. april 2019 Jeg pleier å bytte ut 1/1. Vet ikke om det er riktig altså. (Egentlig tar jeg bare en klunk, uten å måle.) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 10. april 2019 #3 Del Skrevet 10. april 2019 Ekstrakten har ganske mye smak, så kommer an på hva du skal lage. I vaniljesaus/krem og slikt ville jeg brukt ca samme mengde. I bakst ville jeg redusert mengden litt, eller brukt essens istedet for ekstrakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #4 Del Skrevet 10. april 2019 Takk for svar! Det er kjeks jeg skal bake! Da skal jeg prøve meg litt fram, får vel smake litt på røra. Anonymkode: 26376...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå