Gå til innhold

Triks for å få piv orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaring i å trene seg selv opp til å få piv orgasme? Dele tanker?

Når jeg er alene, får jeg alltid orgasmen ved å stimulere sikkert 90% ved klitoris, ikke vagina. Kjæresten derimot er ikke såå flink ned fingrene (det er deilig på sin måte, men får meg ikke i nærheten av å komme), og det deiligste sammen med han er piv. Kroppen er liksom i ekstase, men jeg kommer for søren ikke! Jeg nyter sexen men min kjære, men drømmen er jo å kunne komme samtidig feks. 

Er det noen triks for å trene opp skjeden/få lettere piv orgasme?

Anonymkode: 258f4...bcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanskelig for mange å få orgasme vaginalt. Grunnen er at vi ikke har så mange nerver der inne som kan bli stimulert, da vaginaen vår skal overleve barnefødsel. Noen er selvfølgelig mer følsom enn andre, men sånn er det med alt. Du kan absolutt trene opp musklene i vagina med knipeøvelser, og jo mer kontakt skjedeveggene får kontakt med penis, jo lettere blir det å komme. Jo våtere man er, jo mindre følsomt blir det, så det kan være en idé å prøve silikonbasert glidemiddel som gir god glid, men som ikke tilfører veldig mye fuktighet. Varmende eller kjølende glidemiddel kan også ha god effekt for å øke følsomheten i skjedeveggene. For mange hjelper det å bruke fingrene på klitoris akkurat når de er på vippen til å komme vaginalt, så hjelper det til å tippe dem over. :)

Skrevet

Godt beskrevet Tigertone, det der skal jeg ikke legge meg borti, men å kysse heftig og beføling i nakken er ikke å undervurdere. Det øker jo sjansen for å oppnå vaginal orgasme. Ei venninne av meg kom raskere når jeg hadde på penis-extension, hun sa det gjorde hun mere tent, samtidig at jeg luktet godt av timotei 😊

AnonymBruker
Skrevet

Et par klitorisorgasmer først pleier å gjøre susen for min del.

Anonymkode: e31d6...d63

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...