majan Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 noen som har gjort det??? jeg har aldri gjort det, men lurer på om jeg skal gjøre det, for jeg hater og legge mascara selv.
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 har gjort det flere ganger hos en hud og fot pleier. kan svi litt noen ganger, men det går fort over, og det blir bra. fargen sitter i ca en måned, så i slutten av måneden bruker jeg litt mascara.
Felixa Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 Jeg farget de før,men det blir ikke likt som å bruke mascara . Så siden jeg brukte mascara allikevel har jeg droppet det. (Også synes jeg det svir så fælt)
Gjest hjalmarlover Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 Jeg farger dem,men bruker maskara som vanlig i tillegg...Du får jo ikke noe fasong,bøy,lengde,volum hvis du ikke bruker maskara. Evt varme opp en vippetang med hårføneren,men det blir ikke det samme resultatet uten maskara synes jeg...Men det kommer jo helt ann på hvordan "look" du bruker. Det ser iallfall bedre ut når du tar av sminken....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå