AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Ett spørsmål til; når slutter den pillen å påvirke meg så veldig? Vet at det er sykt mye hormoner på én gang, men hvor lenge varer helvetet? : ) Tok den på mandag kveld og er et lite hormontroll ennå Anonymkode: 192de...bba
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Det er neppe pga pillen. Man kan bli litt små-dårlig den dagen man tar den og den forskyver gjerne syklus, men gjør deg ikke til en pms-gærning fordi det er er en del hormoner. Anonymkode: c0437...f03
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 Hormonene går vel ut iløpet av et par dager, men den setter jo opp ned på hele systemet ditt. Så du vil være i ubalanse en stund da det har blitt en endring i kroppen. Forskjellig fra person til person hvor lang tid det tar og hvor påvirket man blir. Etter en sånn dose vil kroppen jobbe for å komme seg tilbake. Ikke for å skremme deg men jeg er nå blitt gravid etter å ha tatt den. Har nok vært ekstra uheldig, men trodde aldri det skulle skje meg. Så kommer til å være enda mer forsiktig i fremtiden. Men jeg har tatt den mange ganger der det har gått bra. Anonymkode: affa4...11f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Hormonene går vel ut iløpet av et par dager, men den setter jo opp ned på hele systemet ditt. Så du vil være i ubalanse en stund da det har blitt en endring i kroppen. Forskjellig fra person til person hvor lang tid det tar og hvor påvirket man blir. Etter en sånn dose vil kroppen jobbe for å komme seg tilbake. Ikke for å skremme deg men jeg er nå blitt gravid etter å ha tatt den. Har nok vært ekstra uheldig, men trodde aldri det skulle skje meg. Så kommer til å være enda mer forsiktig i fremtiden. Men jeg har tatt den mange ganger der det har gått bra. Anonymkode: affa4...11f Tusen takk for svar : ) Den graviditetsfrykten er her allerede, så no worries. Får jo ikke lyst på sex på en stund nå hvert fall : ) Men ja, tok du den innenfor tiden? Anonymkode: 192de...bba
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar : ) Den graviditetsfrykten er her allerede, så no worries. Får jo ikke lyst på sex på en stund nå hvert fall : ) Men ja, tok du den innenfor tiden? Anonymkode: 192de...bba Ja, jeg tok Ellaone etter ca 18 timer. Trodde jeg var rimelig safe, men er nok veldig fertil. Skulle ønske jeg kunne bytte med en som ønsket barn 😕 men det går i de aller fleste tilfeller veldig bra. Hvor i syklusen var du ? Anonymkode: affa4...11f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #6 Skrevet 10. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg tok Ellaone etter ca 18 timer. Trodde jeg var rimelig safe, men er nok veldig fertil. Skulle ønske jeg kunne bytte med en som ønsket barn 😕 men det går i de aller fleste tilfeller veldig bra. Hvor i syklusen var du ? Anonymkode: affa4...11f Jeg kan ikke så mye om sykluser, men jeg hadde mensen søndag til fredag, hadde sex lørdag til og med mandag, og tok angrepillen mandag kveld. Anonymkode: 192de...bba
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #7 Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke så mye om sykluser, men jeg hadde mensen søndag til fredag, hadde sex lørdag til og med mandag, og tok angrepillen mandag kveld. Anonymkode: 192de...bba Håper du har litt lengre syklus enn meg som tilsier at du ikke hadde hatt eggløsning enda. Du regner 1 menstrasjonsdag som dag 1. Eggløsning er som regel mellom dag 11-17. Krysser fingrene for deg❤️ Anonymkode: affa4...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå