megda Skrevet 10. april 2019 #101 Skrevet 10. april 2019 33 minutter siden, AnonymBruker said: Blir veldig glad om noen forteller meg, utfra dette kje har svart i dag, om dere tror jeg har en gave eller ikke. for å være brutal ærlig så har du ingen gave. Du tar det folk sier og sier noe om generelt rundt situasjonen. Dette "noe" kan sies om nesten hver annen person i samme situasjon også kan de fleste tenke at du ikke bommer helt, men ikke sier noe riktig konkret. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #102 Skrevet 10. april 2019 PS. Vil bare kommentere at jeg heller ikke svarer på spørsmål jeg anser som "meningsløse"... Eks over her "hvor mange bokstaver har en eller annen i navnet ". Dette spørres om kun for å teste meg og har, slik jeg ser det, ingen hensikt. Beklager. Det er ikke slikt jeg jobber med. Kun spørsmål som er av viktig og dypere karakter. Takk. Ts Anonymkode: bda73...1b7 1
Jegerikkeminskyld Skrevet 10. april 2019 #103 Skrevet 10. april 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den mest nærstående vil løse seg slik du ønsker. Har du vært i konflikt /diskusjon rundt denne eiendommen? Arv eller annen form for oppgjør som er litt vanskelig? Flere som mener mye? Det løser seg innen utgang av sommeren. Og med et håp og ønske innfridd. Denne var vanskelig...det må være mange meninger i bildet her? Anonymkode: bda73...1b7 Nå er det jo temmelig vanlig med konflikt når det gjelder eiendom men det er veldig spot on... Veldig mange meninger ja. Lurer på om ikke du har svart på begge sakene her. Vi får se, skal si fra hva som skjer, det blir spennende
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #104 Skrevet 10. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vil kjenne på stress frem mot eksamen men klare deg helt fint. Du vil ikke få toppkarakter men kommer til å være tilfreds når resultatet kommer. Videre studier - kjenn etter hva du virkelig vil og gå for det. Ikke tillat andre å dytte deg i den ene eller andre retningen. Er du midt i en bachelor /master? Det vil du fullføre med glans. Lykke til. Ts Anonymkode: bda73...1b7 dette er jo bare generelle svar og sannsynlighetsberegning. selvsagt kjenner man stress før eksamen. de fleste får heller ikke toppkarakter. og det er en selvfølge at man skal tenke seg om før man velger videre studier Anonymkode: b311d...611 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #105 Skrevet 10. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: PS. Vil bare kommentere at jeg heller ikke svarer på spørsmål jeg anser som "meningsløse"... Eks over her "hvor mange bokstaver har en eller annen i navnet ". Dette spørres om kun for å teste meg og har, slik jeg ser det, ingen hensikt. Beklager. Det er ikke slikt jeg jobber med. Kun spørsmål som er av viktig og dypere karakter. Takk. Ts Anonymkode: bda73...1b7 da burde du komme med me personlige og dypere svar. de du har kommet med til nå er svar jeg selv kunne gitt i en samtale med en som har problemer med et eller annet Anonymkode: b311d...611
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #106 Skrevet 10. april 2019 3 minutter siden, megda skrev: for å være brutal ærlig så har du ingen gave. Du tar det folk sier og sier noe om generelt rundt situasjonen. Dette "noe" kan sies om nesten hver annen person i samme situasjon også kan de fleste tenke at du ikke bommer helt, men ikke sier noe riktig konkret. Helt i orden 😊 Jeg har sagt noe om følelser jeg får...eksempelvis smerte /vanskelig situasjon til vedkommende som spurte om sin far. Jeg spurte og om han enda faktisk lever...antagelig fordi jeg kjente på dårlig helse (ikke alt jeg ønsker skrive rett ut). Så viser det seg at det er alkohol misbruk.. Det er ett eksempel. Jeg er uenig med deg. Det er ikke alt jeg får opp som er like konkret. Det kan være en følelse en tanke, noe vagt som ikke betyr eller gir mening for meg, men for den som mottar så er det forklarlig. Noen ganger føles det usedvanlig dumt å gi det svaret jeg gjør men stoler på at det gir mening for den andre. Så feks en jente helt tydelig i magen på en av dem som spurte men valgte å ikke si det 😉 Men takk for tilbakemeldingen. Jeg er bare et menneske 😊 Anonymkode: bda73...1b7 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #107 Skrevet 10. april 2019 4 minutter siden, Jegerikkeminskyld skrev: Nå er det jo temmelig vanlig med konflikt når det gjelder eiendom men det er veldig spot on... Veldig mange meninger ja. Lurer på om ikke du har svart på begge sakene her. Vi får se, skal si fra hva som skjer, det blir spennende Jeg ville i det daglige ikke tenkt konflikt som vanlig ifht eiendom men fikk tydelig opp mange meninger her. Det første jeg fikk var salg men var, helt ærlig, litt redd for å si det fordi det vil innebære noe smerte i det - antakelig relasjonelt men jeg vet ikke sikkert. Anonymkode: bda73...1b7
Skravlekråka Skrevet 10. april 2019 #108 Skrevet 10. april 2019 Vil leiligheten jeg ønsker være min etter budrunde på torsdag? Er barn langt unna fremtiden?
Sokkar Skrevet 10. april 2019 #109 Skrevet 10. april 2019 Gir tilbakemelding: Jeg bekymrer meg for noe angående samboeren min. Hva får du opp angående det?
megda Skrevet 10. april 2019 #110 Skrevet 10. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Helt i orden 😊 Jeg har sagt noe om følelser jeg får...eksempelvis smerte /vanskelig situasjon til vedkommende som spurte om sin far. Jeg spurte og om han enda faktisk lever...antagelig fordi jeg kjente på dårlig helse (ikke alt jeg ønsker skrive rett ut). Så viser det seg at det er alkohol misbruk.. Det er ett eksempel. Jeg er uenig med deg. Det er ikke alt jeg får opp som er like konkret. Det kan være en følelse en tanke, noe vagt som ikke betyr eller gir mening for meg, men for den som mottar så er det forklarlig. Noen ganger føles det usedvanlig dumt å gi det svaret jeg gjør men stoler på at det gir mening for den andre. Så feks en jente helt tydelig i magen på en av dem som spurte men valgte å ikke si det 😉 Men takk for tilbakemeldingen. Jeg er bare et menneske 😊 Anonymkode: bda73...1b7 Om noen spør et spørsmål han sin far, så er det jo normalt da å tenke at det nødvendigvis er fordi den brukeren kan være bekymret for faren. Videre følger det da en antagelse om en dårlig situasjon som man da kan bruke som utgangspunkt for å kaste ut noen generelle setninger og rette noen mer eller mindre konkrete spørsmål for å videre bringe frem mer info. Dette bruker man så videre for å late som at man vet noe om denne personen. Om du sier at du ser en jente i magen på hun som spurte om gutt eller jente, så har du en 50% sannsynlighet for å treffe. Om jeg nå sier "nei, jeg ser en gutt" så betyr ikke det nødvendigvis at jeg kan spå. Om du har glede av dette, så skal du bare fortsette for min del. Håper de fleste tar dette like seriøst som horoskopet i se&hør.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #111 Skrevet 10. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: dette er jo bare generelle svar og sannsynlighetsberegning. selvsagt kjenner man stress før eksamen. de fleste får heller ikke toppkarakter. og det er en selvfølge at man skal tenke seg om før man velger videre studier Anonymkode: b311d...611 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: da burde du komme med me personlige og dypere svar. de du har kommet med til nå er svar jeg selv kunne gitt i en samtale med en som har problemer med et eller annet Anonymkode: b311d...611 Ser du er en og samme bruker. Helt ok. Du kan ta over herfra? Selvsagt er det mye stress ifht eksamen. Men vedkommende kan stryke, stå,n gjøre det middels eller bra... Jeg sier det vil gå bra men ikke topp. Stryker vedkommende har jeg jo tatt feil. Når du ber meg bli mer personlig så ja. Det forstår jeg. Og med noen blir jeg det -eksempel : ser tydelig en mor her som ikke klarer slippe datteren sin. Og hun bekrefter det. Det er mye jeg ikke ønsker si. Det kan såre. Da lar jeg være. Og det er begrenset hvor mye jeg kan gå i dybden slik pr nett. Det beste er face to face. Uten tvil. Men takk for innspill 😊 Anonymkode: bda73...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #112 Skrevet 10. april 2019 1 minutt siden, megda skrev: Om noen spør et spørsmål han sin far, så er det jo normalt da å tenke at det nødvendigvis er fordi den brukeren kan være bekymret for faren. Videre følger det da en antagelse om en dårlig situasjon som man da kan bruke som utgangspunkt for å kaste ut noen generelle setninger og rette noen mer eller mindre konkrete spørsmål for å videre bringe frem mer info. Dette bruker man så videre for å late som at man vet noe om denne personen. Om du sier at du ser en jente i magen på hun som spurte om gutt eller jente, så har du en 50% sannsynlighet for å treffe. Om jeg nå sier "nei, jeg ser en gutt" så betyr ikke det nødvendigvis at jeg kan spå. Om du har glede av dette, så skal du bare fortsette for min del. Håper de fleste tar dette like seriøst som horoskopet i se&hør. Så du syns ikke det var en smule merkelig at jeg spurte om faren lever? Det ville jeg reagert på. Faren kunne, for alt jeg visste, sittet i en hengekøye på Hawaii og vært nygift og lykkelig. Men det var ikke hva jeg senset. Du må få ha din mening i dette. Jeg har min. 😊 Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #113 Skrevet 10. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kommer til å bli lykkelig. Uvisst med denne el en annen. Jeg ser en med brunt hår. Anonymkode: bda73...1b7 Takk for svar 😊 Personen det er snakk om har ihvertfall riktig hårfarge. Anonymkode: 65c98...a5e
Jegerikkeminskyld Skrevet 10. april 2019 #115 Skrevet 10. april 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville i det daglige ikke tenkt konflikt som vanlig ifht eiendom men fikk tydelig opp mange meninger her. Det første jeg fikk var salg men var, helt ærlig, litt redd for å si det fordi det vil innebære noe smerte i det - antakelig relasjonelt men jeg vet ikke sikkert. Anonymkode: bda73...1b7 Det stemmer at det er salg inne i bildet, på den ene saken er det positivt, på den andre som et mulig utfall som må aksepteres dersom det skjer.
megda Skrevet 10. april 2019 #116 Skrevet 10. april 2019 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: Så du syns ikke det var en smule merkelig at jeg spurte om faren lever? Det ville jeg reagert på. Faren kunne, for alt jeg visste, sittet i en hengekøye på Hawaii og vært nygift og lykkelig. Men det var ikke hva jeg senset. Du må få ha din mening i dette. Jeg har min. 😊 Anonymkode: bda73...1b7 du spure om det fordi det kan jo godt hende at han er død. da har du en viss forsikring med et slikt spørsmål om svaret faktisk er at han er død. Om han lever, men har det vanskelig, så kan du bare fortsette ned den veien og glemme spørsmålet om død, fordi det ikke er relevant. det er ikke min mening, men den oppfattelsen vi har av hvordan verden fungerer basert på vitenskapsteori. Om du vil motbevise den og klarer det, så skal jeg bli en troende selv. Endret 10. april 2019 av megda
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #117 Skrevet 10. april 2019 45 minutter siden, Fjeud skrev: Er jeg gravid eller fikk jeg en falsk positiv? Dette har du svaret på selv. Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #118 Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, megda skrev: du spure om det fordi det kan jo godt hende at han er død. da har du en viss forsikring med et slikt spørsmål om svaret faktisk er at han er død. Om han lever, men har det vanskelig, så kan du bare fortsette ned den veien og glemme spørsmålet om død, fordi det ikke er relevant. det er ikke min mening, men den oppfattelsen vi har av hvordan verden fungerer basert på vitenskapsteori. Om du vil motbevise den og klarer det, så skal jeg bli en troende selv. Men om svaret fra sønn el datter som svarte var "hvordan kan du snakke om ambivalens og smerte når han er i sitt livs lykkeligste øyeblikk?"...da kunne jeg ikke fortsette "ned den veien". Eller? Foreslår forøvrig at du oppretter en egen tråd. Jeg får ikke svart andre med forstyrrende, negative elementer 😊 Anonymkode: bda73...1b7 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #119 Skrevet 10. april 2019 22 minutter siden, Skravlekråka skrev: Vil leiligheten jeg ønsker være min etter budrunde på torsdag? Er barn langt unna fremtiden? Nei ikke hvis du ikke kan ut med mer enn budsjett dessverre. Barn er i fremtiden. Mer vil jeg ikke si rundt det 😊 Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #120 Skrevet 10. april 2019 23 minutter siden, Sokkar skrev: Gir tilbakemelding: Jeg bekymrer meg for noe angående samboeren min. Hva får du opp angående det? Har dere nylig fått barn eller har barn på gang? Jeg kan ikke lese tanker men du skal ikke være urolig for samboeren din. Han elsker deg, det dere har sammen og det som kommer vil gi stor glede. Det du uroer deg for (jeg ser det men du skriver med ditt brukernavn og jeg vil derfor ikke si det) er naturlig at du bekymrer deg for men legg det bort. Det skaper unødvendig uro og er opphav til konflikt. Anonymkode: bda73...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå