Pillarguri Skrevet 10. april 2019 #81 Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun vil lykkes med å få barn men ikke nødvendigvis på den naturlige måten. Det kan enda skje men uvisst. Er hun i tenkeboks ifht adopsjon /fosterhjem? Anonymkode: bda73...1b7 Foreløpig har de bare forsøkt på den naturlige måten, men hun vil nok prøve IVF før en evt beslutning om adopsjon.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #82 Skrevet 10. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har min far det? Anonymkode: 969e8...7ae Kan du spørre han? Jeg kan ikke lese tanker. Kjenner på ambivalens. Vet du om han er i en form for smerte/vanskelig situasjon? Dumt spørsmål...Men lever han fortsatt?...ble litt usikker her. Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #83 Skrevet 10. april 2019 Han jeg holder på med nå, hvor mange bokstaver har han i fornavnet? Lover tilbakemelding❤️ Anonymkode: ee0e1...4cc
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #84 Skrevet 10. april 2019 Der må jeg sette strek for nå. Vil komme tilbake og se på hva dere gir av tilbakemeldinger. Kan evt ta noen til. Blir veldig glad om noen forteller meg, utfra dette kje har svart i dag, om dere tror jeg har en gave eller ikke. Tro meg, jeg leker ikke med dette. Jeg tror selv jeg har en gave men jeg bærer den med respekt og vet jeg kan ta feil noen ganger. Noen ganger kan vedkommende ikke forstå hva jeg sier men så skjer det likevel. Andre ganger kan jeg bomme på feks hårfarge osv. Det å si noe om død, liv, babyer og slikt er svært sensitivt og jeg kan velge å ikke svare på dette videre. ❤️ Anonymkode: bda73...1b7 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #85 Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du spørre han? Jeg kan ikke lese tanker. Kjenner på ambivalens. Vet du om han er i en form for smerte/vanskelig situasjon? Dumt spørsmål...Men lever han fortsatt?...ble litt usikker her. Anonymkode: bda73...1b7 Han har vært i en vanskelig situasjon de siste 4-5 årene, med misbruk av alkohol og piller. Nå har han kommet seg bort fra alkoholen og pillene. men sliter veldig med smerter i bein og kropp. Om jeg spør så vet jeg hva jeg får til svar. Jeg trenger kanskje mest å vite hva jeg kan gjøre for han-. Anonymkode: 969e8...7ae
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #86 Skrevet 10. april 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil jeg klare å ta førerkortet for bil før sommeren er slutt? Anonymkode: 969e8...7ae Nei. Høsten. Anonymkode: bda73...1b7
Carrot Skrevet 10. april 2019 #87 Skrevet 10. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja og med bedre utfall enn du skulle tro Anonymkode: bda73...1b7 håper du har rett - kan du kanskje også se om det jeg sliter med om dagen vil roe seg og evt hvor det vil føre meg?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #88 Skrevet 10. april 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ok, det ble litt mye her 😉 Du kommer ikke til å ende opp "der du tror det ender". Faktisk blir det helt annerledes og dine tanker om deg selv er altfor kritiske. Du har all grunn til å tro på deg selv og din fremtid. Den er lysere enn hva du erfarer i nåtid. Du må bare velge å ikke gi opp. Ikke gi opp. Daten din blir fin. Slapp av og kos deg 💕 Anonymkode: bda73...1b7 Oi, takk for svar! Begynte å grine litt av den første, jeg håper du har rett. En ting til, hvis du har tid. Er det helt over mellom meg og han jeg har vært litt av og på med, eller kommer vi til å finne tilbake til hverandre igjen? Jeg sliter med å gi slipp, og savner ham helt intenst. Anonymkode: b9ad9...bf8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #89 Skrevet 10. april 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer katten min til å være frisk og leve lenge? Har tre katter, men er jeg veldig knyttet til den ene (og den er knyttet til meg). Går rundt og bekymrer meg for at denne ikke blir gammel. Anonymkode: 4adaf...2a7 Ser det var noen jeg ikke hadde svart her. Uroe deg ikke for katten. Den blir eldre enn du tror. Når det Er sagt så har du en god magefølelse /evne til intuisjon. Den skal du ta på alvor. 28 minutter siden, rilin skrev: Når kommer babyen, er det gutt eller jente? Dette er skummelt å si noe om. Du er nokså klar...? Slutten av april allerede el begynnelsen av mai. Tror jeg. Mulig jeg bommet helt men fikk "våren". Gutt el jente vil jeg ikke si noe om 😊 28 minutter siden, Jegerikkeminskyld skrev: Ganske morsomt med sånt selv om jeg en skeptiker 😊. Du kan jo få prøve på meg, skal gi tilbakemld. Er oppe i to ting som angår eiendom. Et bestemt utfall vil jeg anse som positivt for hver av dem. En kan få løsning ila kortere tid enn den andre. Hvordan er følelsen for den mest nærstående? Den mest nærstående vil løse seg slik du ønsker. Har du vært i konflikt /diskusjon rundt denne eiendommen? Arv eller annen form for oppgjør som er litt vanskelig? Flere som mener mye? Det løser seg innen utgang av sommeren. Og med et håp og ønske innfridd. Denne var vanskelig...det må være mange meninger i bildet her? Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #90 Skrevet 10. april 2019 ...DER setter jeg strek for nå. Kommer tilbake 😊 Anonymkode: bda73...1b7
Gjest RoNo Skrevet 10. april 2019 #91 Skrevet 10. april 2019 Hei. Håper du kan svare meg og du skal få tilbakemelding. Etter påske skal vi (mannen min) ta en avgjørelse om vi skal være sammen, eller bryte opp. Jeg føler nå at ting går veldig bra mellom oss og følelser (fra min side) har blitt sterkere. Derfor lurer jeg på, kommer vi styrket ut av krisen sammen, eller blir vi splittet? Og har han følelser for andre enn meg og det er derfor han har blitt usikker? Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #92 Skrevet 10. april 2019 Kommer jeg til å få jobben jeg har søkt på og vært på intervju til? Når kan jeg vente en avkøaring? Anonymkode: 744e6...a80
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #93 Skrevet 10. april 2019 Du kan gjerne prøve på meg også. Kan du si noe om hvordan framtiden min vil bli? Tenker mest følelsesmessig. Kommer jeg noen gang til å være lykkelig? Anonymkode: 36d3c...9e2
Gjest Fjeud Skrevet 10. april 2019 #94 Skrevet 10. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har svart i en del tråder her inne der folk spør om "spåing" eller om noen kan "se" noe på dem. Jeg har truffet ofte og mange har ønsket få tak i meg på pm. Jeg bruker ikke kort, pendler el annet som er alternativt. Jeg tror jeg har fått en gave av Gud. Jeg har en sterk sans, intuisjon og får av og til bilder og kan vite ting om andre de aldri har fortalt. Jeg ønsker prøve dette videre her inne. Dersom du ønsker la meg få prøve, må du også være inneforstått med at jeg kan bomme skikkelig. Det er for min egen del jeg ønsker teste dette mer. Jeg ønsker at du gir tilbakemelding og stiller et konkret spørsmål. Ikke et slikt spørsmål "hva Ser du om kjærlighetslivet mitt?". Det blir for vidt og jeg svarer ikke. Mer konkret. Vil velge meg ut dem med ok spørsmål, som lover gi tilbakemelding og som jeg kjenner jeg trekkes mot. Det skjer ikke med alle. Anonymkode: bda73...1b7 Er jeg gravid eller fikk jeg en falsk positiv?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #95 Skrevet 10. april 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å si noe om dette. Det kan ta noe tid. Har dere allerede prøvd en stund? Hormonstøtte i form av tabletter kan være noe her. Kanskje til høsten. Vil ikke si noe om barn i magen, friskt eller ikke. Gå i håp. Anonymkode: bda73...1b7 Jeg har tenkt tanken på hormontabletter, ja, så der var det riktig. Vi prøver kun i år og håper det blir noe og gir oss etter jul. Spør om frisk, fordi vi har allerede et barn med spesielle behov og orker ikke tanken på to. Takk for svar uansett. Anonymkode: bc5e5...32a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #96 Skrevet 10. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer United til å slå Barca ikveld? Anonymkode: 8a920...6f7 Den kan jeg svare på, nei, resultatet blir 0-2. Anonymkode: ecc74...959 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #97 Skrevet 10. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser det var noen jeg ikke hadde svart her. Uroe deg ikke for katten. Den blir eldre enn du tror. Når det Er sagt så har du en god magefølelse /evne til intuisjon. Den skal du ta på alvor. Anonymkode: bda73...1b7 Åå, tusen takk. Jeg håper hun får et godt og langt liv. ❤️ Oi, hadde ikke forventet at du fikk opp det. Har ei tante og en nabodame som driver med healing og klarsynthet. De har sagt det samme. Anonymkode: 4adaf...2a7 1
Gjest Hundedama Skrevet 10. april 2019 #98 Skrevet 10. april 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tør ikke si så mye om dette. Jeg senser smerte og frustrasjon. Det kan være slik det er nå. Hold fast på håpet. Det Er veldig viktig. Anonymkode: bda73...1b7 Takk, tror du jeg vil takle det bedre etterhvert...
Gjest Hundedama Skrevet 10. april 2019 #99 Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, Hundedama skrev: Takk, tror du jeg vil takle det bedre etterhvert... Det påvirker ekteskapet mye..
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #100 Skrevet 10. april 2019 Burde jeg satse på det studiet jeg har hatt i tankene en stund nå? Anonymkode: b61bb...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå