AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #61 Skrevet 10. april 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jeg til å bli lykkelig og slå meg til ro med kjæresten? Anonymkode: 65c98...a5e Du kommer til å bli lykkelig. Uvisst med denne el en annen. Jeg ser en med brunt hår. Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #62 Skrevet 10. april 2019 8 minutter siden, Hundedama skrev: Vil min kjære sin helse bli bedre Tør ikke si så mye om dette. Jeg senser smerte og frustrasjon. Det kan være slik det er nå. Hold fast på håpet. Det Er veldig viktig. Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #63 Skrevet 10. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer relasjonen til å la seg reparere noen gang? Anonymkode: 44ec8...93b Ja jeg ser forsoning og vilje til det men fryktelig mye stolthet hos en eller flere. Stoltheten må fare før dette ordner seg. Anonymkode: bda73...1b7 1
Siribella Skrevet 10. april 2019 #64 Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får en følelse av usikkerhet. Er en av dere eller begge usikre pr nå? Jeg tror dere har mye godhet mellom dere og mye å bygge videre på men kjenner og på en utfordring dere har. Den kan overvinnes og forholdet kan bestå men får følelsen av at det må noe sterkere vilje til. Beklager om du ikke fikk det svaret du ønsket deg. Husk jeg tar feil og dette kan din sagt bli bra med vilje fra dere begge. Anonymkode: bda73...1b7 Du traff spot on! Vi har som du sier mye godhet mellom oss og utfordringen vi har er veldig spesiell. Vi er nok begge litt usikker , pga ting er vanskelig i perioder, men samtidig er vi hverandres perfekte match. I tillegg har det kommet nye utfordringer nå som gjør at vi ikke får like mye tid sammen de neste årene. Min personlige utfrordring er at jeg må ta et valg . Enten må jeg gi opp og legge dette bak meg eller så må jeg godta at situasjonen er slik , være fornøyd og gjøre det beste ut av situasjonen- den er til å leve med(selv om det ikke er helt som jeg ønsker ) . Om noen år kan jeg få det slik jeg egentlig vil. (10 år)
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #65 Skrevet 10. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil jeg få følelser for hun jeg holder på med nå? Jeg liker denne personen veldig godt, men jeg har alltid brukt lang tid på å få følelser. Anonymkode: 969e8...7ae Gi det tid. Hun er bunnsolid og verdt å satse på. Følelsene dine henger etter en stund av naturlige årsaker. Det vil komme. Ikke press det frem, du har det i deg. Men la frykten fare. Hun er ikke som andre. Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #67 Skrevet 10. april 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker du å være gift om et år? I såfall er du det. Skjønte du hva jeg sa her? 😊 Anonymkode: bda73...1b7 Takk!! Jeg skjønner veldig godt hva du sier her!! Men du må gjerne utdype det du "ser"! Anonymkode: 4c485...528
Jegerikkeminskyld Skrevet 10. april 2019 #68 Skrevet 10. april 2019 Ganske morsomt med sånt selv om jeg en skeptiker 😊. Du kan jo få prøve på meg, skal gi tilbakemld. Er oppe i to ting som angår eiendom. Et bestemt utfall vil jeg anse som positivt for hver av dem. En kan få løsning ila kortere tid enn den andre. Hvordan er følelsen for den mest nærstående?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #69 Skrevet 10. april 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir jeg gravid i år og kommer barnet til å bli frisk? Anonymkode: bc5e5...32a Vær så snill å fortelle meg hva din intuisjon sier? Anonymkode: bc5e5...32a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #70 Skrevet 10. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil det bli noe mer av avstandsforelskelsen jeg går gjennom nå, eller bør jeg prøve å komme meg over den/gi opp håpet på den utkårede? Anonymkode: 57af5...d87 Det kan gå begge veier. Det kommer mye an på om du våger. Vil du virkelig dette så må du våge mer enn du gjør nå. Du vet nøyaktig hvordan selv. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jeg til å få meg kjæreste? Og evt når? Anonymkode: ccbbc...526 Det gjør du. Spør igjen om ett år og du har allerede vært en stund i et forhold. Kan ikke si eksakt når. Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #71 Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, rilin skrev: Når kommer babyen, er det gutt eller jente? Dette kan jeg ikke svare på. Beklager. Anonymkode: bda73...1b7 1
Pillarguri Skrevet 10. april 2019 #72 Skrevet 10. april 2019 Jeg har en datter på 36 som så inderlig ønsker seg barn. Vil hun noengang lykkes ?
Ulven Skrevet 10. april 2019 #73 Skrevet 10. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Både og faktisk (ifht gaven jeg mener å ha blitt gitt). Den kan være tøff å bære. Særlig når jeg "vet" vonde ting vil skje... Ifht din datter. Jeg føler hennes smerte. Hun vil ta et valg dere vil forundre dere over men det vil være og bli bra for henne. Du som mor har en sterk kjærlighet og sliter med å slippe henne (?)..Men hun vil stå trygt fremover. Ser glade tider fremover men hun gruer for noe som har med studier å gjøre. (Eksamen kanskje?). Det kommer til å gå bra. Hun er gjennom den verste stormen. Anonymkode: bda73...1b7 Det her var så spot on at jeg ble helt varm i ansiktet. Ja jeg har store problemer med å slippe henne. 😥 Et problem jeg må finne en slags løsning på. Takk skal du ha.🌹 Send meg en PM i slutten av Juni, så kan jeg oppdatere deg på om intuisjonen din stemmer.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #74 Skrevet 10. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det gjør du. Spør igjen om ett år og du har allerede vært en stund i et forhold. Kan ikke si eksakt når. Anonymkode: bda73...1b7 Vi får se da🙈 jeg tror ikke det skjer, er mye som skal klaffe.. må akseptere ungen min osv. Men man skal aldri si aldri Anonymkode: ccbbc...526
rilin Skrevet 10. april 2019 #75 Skrevet 10. april 2019 Hei! Termin er ganske nærtstående hos meg, og jeg lurer på hvordan storesøster på 2 år kommer til å takle familieforøkelsen?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #76 Skrevet 10. april 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter et veldig tøft år hvor den ene tingen har kommet etter den andre, og det ikke ser ut til å stoppe, vil det nå snu på et tidspunkt? Anonymkode: ef0c3...27e Det vil snu. Du har hatt mer enn de fleste og du opplever at livet er urettferdig fordelt. Du har helt rett, det er ikke rettferdig. Men du er sterk nok til å tåle det som andre ville bikket under av. Det er ingen trøst men du har en unik styrke. Det vil komme bedre tider. Tro det og det skjer. Det du står midt i akkurat nå vil du kjenne letter i løpet av mai /juni. Hold ut. 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Vil min kjære ta kontakt med meg? Anonymkode: d43a8...545 Ja men ikke enda. Han(?) trenger tid til å sortere. 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir jeg gravid i år og kommer barnet til å bli frisk? Anonymkode: bc5e5...32a Vanskelig å si noe om dette. Det kan ta noe tid. Har dere allerede prøvd en stund? Hormonstøtte i form av tabletter kan være noe her. Kanskje til høsten. Vil ikke si noe om barn i magen, friskt eller ikke. Gå i håp. Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #77 Skrevet 10. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt et ufattelig tungt år, bestående av utrolig mange utfordringer samt at min mentale helse har blitt kjørt rett til bunns. Kommer dette til å ta seg opp etterhvert, vil jeg klare å hente meg inn og bli bedre, eller vil det ende der jeg tror det kommer til å ende? Og litt mer flåsete: kommer daten min i morgen til å gå bra, kan det bli noe mer mellom oss? Anonymkode: b9ad9...bf8 Dytter svaret mitt, siden jeg ser du har svart på nyere spørsmål 😊 Anonymkode: b9ad9...bf8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #78 Skrevet 10. april 2019 7 minutter siden, Pillarguri skrev: Jeg har en datter på 36 som så inderlig ønsker seg barn. Vil hun noengang lykkes ? Hun vil lykkes med å få barn men ikke nødvendigvis på den naturlige måten. Det kan enda skje men uvisst. Er hun i tenkeboks ifht adopsjon /fosterhjem? Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #79 Skrevet 10. april 2019 Hvordan har min far det? Anonymkode: 969e8...7ae
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #80 Skrevet 10. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dytter svaret mitt, siden jeg ser du har svart på nyere spørsmål 😊 Anonymkode: b9ad9...bf8 Helt ok, det ble litt mye her 😉 Du kommer ikke til å ende opp "der du tror det ender". Faktisk blir det helt annerledes og dine tanker om deg selv er altfor kritiske. Du har all grunn til å tro på deg selv og din fremtid. Den er lysere enn hva du erfarer i nåtid. Du må bare velge å ikke gi opp. Ikke gi opp. Daten din blir fin. Slapp av og kos deg 💕 Anonymkode: bda73...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå