Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Rosaboble15 skrev:

Kommer jeg til å finne tilbake til å glede meg til å dra på jobb, eller bør jeg bare finne en annen jobb fortest mulig?

Jeg ville sett etter andre jobber. Det du har erfart på nåværende jobb har satt dype spor og du vil bære det med deg. Nå er en fin tid for nye muligheter. 

Anonymkode: bda73...1b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil forholdet jeg er i nå overleve de neste årene og bestå i fremtiden?

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Kommer vi til å lykkes med prøverør-fryseforsøket vi skal i gang med rett etter påske? 

Dette vil jeg helst ikke inn i. Dette med barn er fryktelig sårbart og jeg våger ikke ta feil her. Jeg kan bare si jeg håper med deg! Og jeg føler på en glede for dere men vet ikke hva og om det handler om graviditet. 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På sikt ja. Det er en hindring i veien. Klarer ikke se hva det er. En av dere går med frykt? Med tiden kan dette bli veldig bra men det krever full tillit og åpenhet. 

Jeg tror det er noe usikkerhet hos meg som står i veien. Jeg vurderer å flytte nærmere han fordi det er billigere å bo der, men så blir jeg usikker fordi jeg har flyttet nærmere kjærligheten før og det endte i en liten katastrofe. Redd for at det kanskje ikke funker også blir jeg alene på et sted jeg ikke kjenner noen. 

Tror egentlig jeg er mest redd for å bli såra. 

Ellers så stemmer det ganske bra, jobber med åpenhet og tillit, har heldigvis ikke noen grunn til å ikke stole på han

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil jeg noen gang få lyst til å leve?

Anonymkode: 0d392...77c

Ja den tiden kommer. Nå er det svart men slik skal det ikke forbli. Det er et stort stort håp for deg. Du strever med tanker om deg selv og andre. Livet blir ikke alltid slik vi forestilte oss men du skal ikke gi opp. Du går en helt ny tid i møte og det er altfor spennende å se hva som er der for deg, til å gi opp nå. Gi ikke opp. Det vil snu. Men du må våge å ta imot og be om hjelp når du trenger det. Har du ingen du snakker med jevnlig så er det viktig å få det. Jeg kan knytte kontakter om du trenger det. 

• Liker 2
Skrevet

Så spennende med en slik gave. ☺️ Eller kanskje ikke?

Datteren min studerer og har hatt et veldig tøft år på flere områder. Hvordan føler du at det går med henne? 

Skrevet

Jeg har en skade i et bein som har blitt mye mer langvarig enn antatt. Vil beinet mitt bli bra i nær framtid eller må jeg regne med at det fortsatt vil ta lang tid før det blir bra? Eller vil det evt aldri bli helt bra igjen? 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jeg til å bli lykkelig og slå meg til ro med kjæresten?

Anonymkode: 65c98...a5e

Gjest Birbie
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen grunn slo Asia inn. Jeg aner ikke hvorfor og hva det betyr. 

Oi!  Det var ikke helt forventet.

Vi har planlagt en liten reise (3 dager) om noen uker, men det ligger noen hindringer i veien, så det er litt usikkert om den blir gjennomført.   Det var derfor jeg stilte det spørsmålet. 

Men Asia... ja ja, hvem vet?  

Takk for svar! Det blir spennende å se. :)

Skrevet

Er det gutt eller jente som ligger inni magen min? 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Siribella skrev:

Vil forholdet jeg er i nå overleve de neste årene og bestå i fremtiden?

Får en følelse av usikkerhet. Er en av dere eller begge usikre pr nå? Jeg tror dere har mye godhet mellom dere og mye å bygge videre på men kjenner og på en utfordring dere har. Den kan overvinnes og forholdet kan bestå men får følelsen av at det må noe sterkere vilje til. Beklager om du ikke fikk det svaret du ønsket deg. Husk jeg tar feil og dette kan din sagt bli bra med vilje fra dere begge. 

Gjest Hundedama
Skrevet

Vil min kjære sin helse bli bedre 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer relasjonen til å la seg reparere noen gang?

Anonymkode: 44ec8...93b

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Ulven skrev:

Så spennende med en slik gave. ☺️ Eller kanskje ikke?

Datteren min studerer og har hatt et veldig tøft år på flere områder. Hvordan føler du at det går med henne? 

Både og faktisk (ifht gaven jeg mener å ha blitt gitt). Den kan være tøff å bære. Særlig når jeg "vet" vonde ting vil skje... 

Ifht din datter. Jeg føler hennes smerte. Hun vil ta et valg dere vil forundre dere over men det vil være og bli bra for henne. Du som mor har en sterk kjærlighet og sliter med å slippe henne (?)..Men hun vil stå trygt fremover. Ser glade tider fremover men hun gruer for noe som har med studier å gjøre. (Eksamen kanskje?). Det kommer til å gå bra. Hun er gjennom den verste stormen. 

AnonymBruker
Skrevet

Vil jeg få følelser for hun jeg holder på med nå? 
Jeg liker denne personen veldig godt, men jeg har alltid brukt lang tid på å få følelser. 

Anonymkode: 969e8...7ae

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AngryMouse skrev:

Er det gutt eller jente som ligger inni magen min? 

Dette vil jeg ikke svare på. Jeg senser noe men om du ikke vet det selv skal jeg ikke være den som sier noe 😊beklager. Mennesker er så rare og noen av oss håper på et bestemt kjønn fremfor å glede seg over at man faktisk bærer et barn. Jeg kan ikke bidra til det dessverre. Gratulerer med baby i magen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil det bli noe mer av avstandsforelskelsen jeg går gjennom nå, eller bør jeg prøve å komme meg over den/gi opp håpet på den utkårede? 

Anonymkode: 57af5...d87

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jeg til å få meg kjæreste? 

Og evt når?

Anonymkode: ccbbc...526

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Oktoberknøttet skrev:

Jeg har en skade i et bein som har blitt mye mer langvarig enn antatt. Vil beinet mitt bli bra i nær framtid eller må jeg regne med at det fortsatt vil ta lang tid før det blir bra? Eller vil det evt aldri bli helt bra igjen? 

Du vil bli bra men det vil ta tid og du trenger mer støtte. Gi deg selv tid og i mellomtiden ha tro på at du blir helt frisk. Du kommer dit. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer katten min til å være frisk og leve lenge? Har tre katter, men er jeg veldig knyttet til den ene (og den er knyttet til meg). Går rundt og bekymrer meg for at denne ikke blir gammel.

Anonymkode: 4adaf...2a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...