Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil den jeg er forelsket i si eller gjøre på fredag - eller vil han ikke gjøre noenting? 

Anonymkode: a4c3c...16a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vi til å jobbe i grupper på matte tentamen? Kommer jeg til å komme med de jeg vil om det er sånn?

Anonymkode: d02f7...190

Skrevet

Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut fremover?

Skrevet

Kommer jeg til å vinne en stoooor pengesum?

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle, dere trenger ikke komme med flere spørsmål. Jeg svarer nok ikke på mer her. Beklager. 

TS

Anonymkode: bda73...1b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er livredd for å miste jobben min, er dette en begrunnet frykt?

Anonymkode: b0f93...2d8

AnonymBruker
Skrevet
På 10.4.2019 den 8.58, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg har svart i en del tråder her inne der folk spør om "spåing" eller om noen kan "se" noe på dem.

Jeg har truffet ofte og mange har ønsket få tak i meg på pm. Jeg bruker ikke kort, pendler el annet som er alternativt. Jeg tror jeg har fått en gave av Gud. Jeg har en sterk sans, intuisjon og får av og til bilder og kan vite ting om andre de aldri har fortalt.

Jeg ønsker prøve dette videre her inne. Dersom du ønsker la meg få prøve, må du også være inneforstått med at jeg kan bomme skikkelig. Det er for min egen del jeg ønsker teste dette mer. 

Jeg ønsker at du gir tilbakemelding og stiller et konkret spørsmål. Ikke et slikt spørsmål "hva Ser du om kjærlighetslivet mitt?". Det blir for vidt og jeg svarer ikke. Mer konkret. 

Vil velge meg ut dem med ok spørsmål, som lover gi tilbakemelding og som jeg kjenner jeg trekkes mot. Det skjer ikke med alle. 

Håper du kan ta deg tid til å prøve på meg. Trenger veldig å få svar på noen spm:

- økonomi

-jobb

-kjærlighet

-barn

tusen hjertelig takk!

Anonymkode: 96a6d...bab

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg har svart i en del tråder her inne der folk spør om "spåing" eller om noen kan "se" noe på dem.

Jeg har truffet ofte og mange har ønsket få tak i meg på pm. Jeg bruker ikke kort, pendler el annet som er alternativt. Jeg tror jeg har fått en gave av Gud. Jeg har en sterk sans, intuisjon og får av og til bilder og kan vite ting om andre de aldri har fortalt.

Jeg ønsker prøve dette videre her inne. Dersom du ønsker la meg få prøve, må du også være inneforstått med at jeg kan bomme skikkelig. Det er for min egen del jeg ønsker teste dette mer. 

Jeg ønsker at du gir tilbakemelding og stiller et konkret spørsmål. Ikke et slikt spørsmål "hva Ser du om kjærlighetslivet mitt?". Det blir for vidt og jeg svarer ikke. Mer konkret. 

Vil velge meg ut dem med ok spørsmål, som lover gi tilbakemelding og som jeg kjenner jeg trekkes mot. Det skjer ikke med alle. 

Hva skal jeg jobbe med? 

Anonymkode: e29f2...25f

Gjest Linn35
Skrevet

Er litt spent på hun som skulle på date og ts sa det ville bli bra. Ble det en bra date?

AnonymBruker
Skrevet

Så denne tråden først nå, er lei meg for at jeg ikke har oppdaget den før. Håper du svarer uansett. 

Som du sikkert ser, har vi hatt en del utfordringer her i vår lille familie. Jeg mistet min søster for x antall år siden. Jeg glemmer aldri armbåndet jeg fikk av henne som tenåring. Det var ikke gull, men forgylt. Med stjernetegn på. Så ut som gull. Det ble brått borte. Hvor ble det av? Ser du hvordan min søster døde? 

For ca 9 mnd siden fikk vi en ny krevende tid. Vi kom oss over den krisen også, men tenker en del på den. Hva sier du om den krisen? 

Anonymkode: 8902d...f15

Skrevet

Hei. 

Tror du jeg vil klare meg på de kommende eksamene jeg har framfor meg? 

AnonymBruker
Skrevet

Igjen...jeg svarer dessverre ikke på flere spørsmål i denne tråden. Beklager. 

AnonymBruker
Skrevet
På 15.4.2019 den 11.06, Linn35 skrev:

Er litt spent på hun som skulle på date og ts sa det ville bli bra. Ble det en bra date?

Det ble ikke date. Han hadde feber og jeg har vært opptatt med skole i det siste så jeg har ikke insjet til noe nytt. Så... 

Anonymkode: b9ad9...bf8

AnonymBruker
Skrevet

Vil jeg få avslag på det jeg skal søke på ?

Anonymkode: 67d4a...3cd

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen...jeg svarer dessverre ikke på flere spørsmål i denne tråden. Beklager. 

Så synd. Syntes dette var interessant. Om du skulle ombestemt deg, vil du hjelpe meg litt?

Jeg skal i et møte med en privatperson, og trenger svar på en del ting. Kommer jeg til å få et ærlig svar på det jeg lurer på?

Anonymkode: 0095d...ecf

Gjest Dansken
Skrevet
På ‎10‎.‎04‎.‎2019 den 8.58, AnonymBruker skrev:

Hei. 

trækkes mot skoven og virker som om denne virkelighed ikke er min.

AnonymBruker
Skrevet
På 10.4.2019 den 13.16, AnonymBruker skrev:

Vær så snill å fortelle meg hva din intuisjon sier?

Anonymkode: bc5e5...32a

Jeg er ikke ts men hvorfor vil du vite om barnet ditt blir friskt? Ville du følte deg bedre om noen fortalte at du ville født et funksjonshemmet barn? Av og til er det bedre å ikke vite. 

Anonymkode: e61df...6dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...