AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #121 Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva du mener med å ordne seg, på hvilket område du tenker. Akuratt nå kjenner jeg på uro.står du midt i noe som er vanskelig for deg? Det kommer til å ordne seg med dette, men kan ta litt tid og kreve litt egen innsats, du vet hva det betyr selv - midt på sommeren vil du kjenne på en form for lettelse. Har du et valg å ta? Når valget er tatt vil du få det bedre. Ts Anonymkode: bda73...1b7 Handler først og fremst om økonomisk kaos og en barnefordelingssaker. Ser du noe? Anonymkode: f854b...b82
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #122 Skrevet 10. april 2019 hvor bor jeg om 1-2 måneder? Anonymkode: f4ea8...73d
megda Skrevet 10. april 2019 #123 Skrevet 10. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Foreslår forøvrig at du oppretter en egen tråd. Jeg får ikke svart andre med forstyrrende, negative elementer 😊 du ville ha tilbakemelding og jeg har nå gitt deg ærlig tilbakemelding. Du kan ikke da komme etter to saklige kommentarer om at det er forrstyrrende. At du oppfatter verden slik vi kjenner den negativ, så skal du få mene det. ha en fin dag
Sokkar Skrevet 10. april 2019 #124 Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere nylig fått barn eller har barn på gang? Jeg kan ikke lese tanker men du skal ikke være urolig for samboeren din. Han elsker deg, det dere har sammen og det som kommer vil gi stor glede. Det du uroer deg for (jeg ser det men du skriver med ditt brukernavn og jeg vil derfor ikke si det) er naturlig at du bekymrer deg for men legg det bort. Det skaper unødvendig uro og er opphav til konflikt. Anonymkode: bda73...1b7 Vi venter ikke barn, vi skal gifte oss 😊 Du kan godt skrive hva du ser vil skape konflikt 😊 kanskje du fekk opp noe annet enn det jeg tenkte på? Det kan likevel være reellt, jeg tror bare ikke jeg tenkte på noe konfliktfylt 😊
Aureka Skrevet 10. april 2019 #125 Skrevet 10. april 2019 Har du en gave ? Ja, det tor jeg så absolutt. Har lest alle spørsmål og svarene dine, for meg fremstår du som troverdig. Synes også at du viser stor respekt for de som henvender seg i måten du svarer på. Ønsker deg lykke til med å utvikle dette videre:) 2
Aureka Skrevet 10. april 2019 #126 Skrevet 10. april 2019 Har du en gave ? Ja, det tor jeg så absolutt. Har lest alle spørsmål og svarene dine, for meg fremstår du som troverdig. Synes også at du viser stor respekt for de som henvender seg i måten du svarer på. Ønsker deg lykke til med å utvikle dette videre:)
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #127 Skrevet 10. april 2019 Jeg ønsker å få vite om jeg har sjans til å bli gravid? Anonymkode: df5c6...788
Ulven Skrevet 10. april 2019 #128 Skrevet 10. april 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Blir veldig glad om noen forteller meg, utfra dette kje har svart i dag, om dere tror jeg har en gave eller ikke. Anonymkode: bda73...1b7 Jeg kan bare si at du traff noe voldsomt i forhold til meg og min binding til datteren min. Og jeg ser ikke at det lå noe i spørsmålet mitt som kunne få deg til å trekke den konklusjonen. 😉 Stå på videre. 🙂
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #129 Skrevet 10. april 2019 16 minutter siden, Sokkar skrev: Vi venter ikke barn, vi skal gifte oss 😊 Du kan godt skrive hva du ser vil skape konflikt 😊 kanskje du fekk opp noe annet enn det jeg tenkte på? Det kan likevel være reellt, jeg tror bare ikke jeg tenkte på noe konfliktfylt 😊 Jeg fikk opp barn. Kan det tenkes du blir fort gravid? Jeg vet ikke. Noe er det der. Så hyggelig dere skal gifte dere! Det blir bra! Godt jeg så at han virkelig elsker deg da 😉 Det du uroer deg for er ikke reellt, blir ikke noe ut av. Nett det er ikke konfliktfylt, men om du uroer deg og tar dette opp som tema med han gjentatte ganger KAN det føre til konflikt 😉 Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #130 Skrevet 10. april 2019 Jeg er midlertidig ansatt, blir jeg fast ansatt den nærmeste tiden? Anonymkode: d2904...0a5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #131 Skrevet 10. april 2019 Et lite spørsmål til om mulig - kan du se om han jeg er sammen med kommer til å være fullt intim med meg snart? Anonymkode: df5c6...788
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #132 Skrevet 10. april 2019 20 minutter siden, megda skrev: du ville ha tilbakemelding og jeg har nå gitt deg ærlig tilbakemelding. Du kan ikke da komme etter to saklige kommentarer om at det er forrstyrrende. At du oppfatter verden slik vi kjenner den negativ, så skal du få mene det. ha en fin dag Det er helt ok. Beklager det ble bare forstyrrende ifht konsentrasjon hos meg men jeg burde ikke tatt det ut på deg. Du må fortsette å ha dine meninger og tanker om dette. Er selv skeptisk til det meste. 19 minutter siden, Aureka skrev: Har du en gave ? Ja, det tor jeg så absolutt. Har lest alle spørsmål og svarene dine, for meg fremstår du som troverdig. Synes også at du viser stor respekt for de som henvender seg i måten du svarer på. Ønsker deg lykke til med å utvikle dette videre:) 4 minutter siden, Ulven skrev: Jeg kan bare si at du traff noe voldsomt i forhold til meg og min binding til datteren min. Og jeg ser ikke at det lå noe i spørsmålet mitt som kunne få deg til å trekke den konklusjonen. 😉 Stå på videre. 🙂 Tusen takk Ulven og Eureka!❤️ Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #133 Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er midlertidig ansatt, blir jeg fast ansatt den nærmeste tiden? Anonymkode: d2904...0a5 Gi det 6 mnd. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Et lite spørsmål til om mulig - kan du se om han jeg er sammen med kommer til å være fullt intim med meg snart? Anonymkode: df5c6...788 Ja. Han ønsker det. Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #134 Skrevet 10. april 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å få vite om jeg har sjans til å bli gravid? Anonymkode: df5c6...788 Forstår dette er tungt. Ikke gi opp. (Jeg kan dessverre ikke gå for mye inn i slike situasjoner....) Anonymkode: bda73...1b7
Sokkar Skrevet 10. april 2019 #135 Skrevet 10. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk opp barn. Kan det tenkes du blir fort gravid? Jeg vet ikke. Noe er det der. Så hyggelig dere skal gifte dere! Det blir bra! Godt jeg så at han virkelig elsker deg da 😉 Det du uroer deg for er ikke reellt, blir ikke noe ut av. Nett det er ikke konfliktfylt, men om du uroer deg og tar dette opp som tema med han gjentatte ganger KAN det føre til konflikt 😉 Anonymkode: bda73...1b7 Ja, blir lett gravid. Og skal ta ut spiralen. Men har resept på piller klart 😊
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #136 Skrevet 10. april 2019 Er mannen min utro? Har mistenkt det en stund men vet ikke Anonymkode: 50493...160
Skriblerinna Skrevet 10. april 2019 #137 Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Glede,oppmuntring, en overraskelse. Jeg får bare opp positivt. Håper inderlig ikke jeg tar feil for jeg unner alle mennesker gode ting. Anonymkode: bda73...1b7 Takk for at du svarte meg håper du har rett jeg også! Ha en fin dag!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #138 Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår dette er tungt. Ikke gi opp. (Jeg kan dessverre ikke gå for mye inn i slike situasjoner....) Anonymkode: bda73...1b7 Det er helt greit. Jeg ble beroliget av «ikke gi opp». ❤️ Anonymkode: df5c6...788
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #139 Skrevet 10. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er mannen min utro? Har mistenkt det en stund men vet ikke Anonymkode: 50493...160 Nei. Men jeg vil dessverre si at han leker med ilden. Vær obs. Det kan skje om ikke det blir endring. Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #140 Skrevet 10. april 2019 Jeg og mannen ser på hus og håper virkelig at dette blir vårt. Har vi en sjanse? Anonymkode: 7b4d7...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå