AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Hei. Jeg har svart i en del tråder her inne der folk spør om "spåing" eller om noen kan "se" noe på dem. Jeg har truffet ofte og mange har ønsket få tak i meg på pm. Jeg bruker ikke kort, pendler el annet som er alternativt. Jeg tror jeg har fått en gave av Gud. Jeg har en sterk sans, intuisjon og får av og til bilder og kan vite ting om andre de aldri har fortalt. Jeg ønsker prøve dette videre her inne. Dersom du ønsker la meg få prøve, må du også være inneforstått med at jeg kan bomme skikkelig. Det er for min egen del jeg ønsker teste dette mer. Jeg ønsker at du gir tilbakemelding og stiller et konkret spørsmål. Ikke et slikt spørsmål "hva Ser du om kjærlighetslivet mitt?". Det blir for vidt og jeg svarer ikke. Mer konkret. Vil velge meg ut dem med ok spørsmål, som lover gi tilbakemelding og som jeg kjenner jeg trekkes mot. Det skjer ikke med alle. Anonymkode: bda73...1b7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Jeg står oppe i to juridiske konflikter. Vil de (enten den ene eller begge) løses i eller utenfor rettssalen? Anonymkode: c8e20...911
spegel Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 Hvordan vil det gå med studiene mine? Tenker spesielt på eksamen i juni. 😅
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 Hva gjør jeg i dag? Anonymkode: adeb9...f52
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 Jes,du kan prøve med meg. Jeg vil ikke spørre spm,men hadde vært stilig hvis du visste noe om meg. Anonymkode: 87427...819
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #6 Skrevet 10. april 2019 Kommer ting til å ordne seg for meg? Anonymkode: f854b...b82
Skriblerinna Skrevet 10. april 2019 #7 Skrevet 10. april 2019 Hva kan jeg forvente av turen jeg skal på i dag?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #8 Skrevet 10. april 2019 Kommer United til å slå Barca ikveld? Anonymkode: 8a920...6f7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #9 Skrevet 10. april 2019 Her kom det mange med en gang. Gir dere tilbakemelding? Å si noe om hva en person skal i dag blir vanskelig og svært vidt spørsmål. Du har din egen vilje der. Å se konkrete saker, som dette juridiske er eksempel på bedre spørsmål. Jeg kommer tilbake senere. Er på jobb. Ts Anonymkode: bda73...1b7 1
Skriblerinna Skrevet 10. april 2019 #11 Skrevet 10. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her kom det mange med en gang. Gir dere tilbakemelding? Å si noe om hva en person skal i dag blir vanskelig og svært vidt spørsmål. Du har din egen vilje der. Å se konkrete saker, som dette juridiske er eksempel på bedre spørsmål. Jeg kommer tilbake senere. Er på jobb. Ts Anonymkode: bda73...1b7 Gir selvfølgelig tilbakemelding
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #12 Skrevet 10. april 2019 Vil bedriften jeg jobber i eksistere i mange år til? Anonymkode: b0f93...2d8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #14 Skrevet 10. april 2019 Kan du se et årstall eller noe indikasjon på når jeg blir frisk nok til å jobbe igjen? Anonymkode: 5cc73...506
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #15 Skrevet 10. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg står oppe i to juridiske konflikter. Vil de (enten den ene eller begge) løses i eller utenfor rettssalen? Anonymkode: c8e20...911 Du er i en svært presset situasjon. Det kan se ut som den ene saken er løsbar utenfor rettsak mens den andre dessverre blir tøff og går til retten. Opplever at du har en svært god støttespiller i dette som vil være avgjørende for utfallet. Lykke til med det du står i. Ts Anonymkode: bda73...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #16 Skrevet 10. april 2019 3 timer siden, spegel skrev: Hvordan vil det gå med studiene mine? Tenker spesielt på eksamen i juni. 😅 Du vil kjenne på stress frem mot eksamen men klare deg helt fint. Du vil ikke få toppkarakter men kommer til å være tilfreds når resultatet kommer. Videre studier - kjenn etter hva du virkelig vil og gå for det. Ikke tillat andre å dytte deg i den ene eller andre retningen. Er du midt i en bachelor /master? Det vil du fullføre med glans. Lykke til. Ts Anonymkode: bda73...1b7
Gjest Birbie Skrevet 10. april 2019 #17 Skrevet 10. april 2019 Du kan gjerne prøve deg på meg Ligger det en reise i min nærmeste fremtid? Jeg gir tilbakemelding!
GulSitron Skrevet 10. april 2019 #18 Skrevet 10. april 2019 Kommer jeg og han jeg dater til å gå inn i et seriøst forhold?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #19 Skrevet 10. april 2019 Jeg har hatt et ufattelig tungt år, bestående av utrolig mange utfordringer samt at min mentale helse har blitt kjørt rett til bunns. Kommer dette til å ta seg opp etterhvert, vil jeg klare å hente meg inn og bli bedre, eller vil det ende der jeg tror det kommer til å ende? Og litt mer flåsete: kommer daten min i morgen til å gå bra, kan det bli noe mer mellom oss? Anonymkode: b9ad9...bf8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #20 Skrevet 10. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer ting til å ordne seg for meg? Anonymkode: f854b...b82 Jeg vet ikke hva du mener med å ordne seg, på hvilket område du tenker. Akuratt nå kjenner jeg på uro.står du midt i noe som er vanskelig for deg? Det kommer til å ordne seg med dette, men kan ta litt tid og kreve litt egen innsats, du vet hva det betyr selv - midt på sommeren vil du kjenne på en form for lettelse. Har du et valg å ta? Når valget er tatt vil du få det bedre. Ts Anonymkode: bda73...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå